Съвет за части

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 19 Юли 2005, 23:12

най добре е да идеш да ги питаш тях за нтия линкове и нещата дето са ти ги наприказвали, собственика не е длъжен да работо с термини ,но трябва да ми се обясни на език достъпен

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 20 Юли 2005, 11:00

Ами явно това остава. Надявах се да мина тънко някой от тука като отговори. И си мислех че няма да има разминаване в термините между камор и сички останали :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 11.03.2005

Мнение от nyky » 20 Юли 2005, 17:59

Ако ти е развалена сондата,разхода скача. Намира се до колекторните
тръби. Дифузер мисля че казваха на въздуховода след радиатора :dunno: Нека се произнесат компетентните....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 21 Юли 2005, 12:06

Ами при мен разхода падна. Няма сменям ламбда сонда за момента :mhihi:

Има логика това да е дифузьора. Имам отчупено парче от тая пластмаса. Ама е малко и за момента и тя ще остане на заден план :D

Сега са наред шарнир, предни амортисьори и задно гърне :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 06 Авг 2005, 12:39

Малко ъпче на темата.

диагностика в камор ауто - само ако купувате кола от някои и искате да отбиете в цената. :evil:
Днес на шок тестера в D&N и 4-те амортисьора се отчетоха стабилно в зелената зона. :D

В крайна сметка от изброените неща в камор се наложи да сменя само предни накладки, преден външен ляв шарнир. и кормилна щанга. :shock:
Всичко останало след проверки на още 2 места се оказа в повече от добро състояние.
Е трябва да си сменя и задното гърне - то за него се вижда и с просто око/ухо че е за смяна :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 24.06.2005

За ламбда сондата

Мнение от wizzow » 06 Авг 2005, 21:13

Ламбда сондата ти е датчик, който се намира в изпускателния колектор малко преди катализатора ти, на някой на самия катализатор. Мери количеството О2 в изгорелите газове и наред с други сигнали като обороти на коляновия вал, положение на потенциометъра на въздушния ти дебитомер и.т.н се определя от електрониката на инжекциона колко гориво да се впръсне. Ако се скапе може да ти се вдигне разхода, но мисля че не е непременно. Доколкото знам май се разкача и са мери съпротижлениет и и така се диагностицира.
Надявам се че ти помогнах малко :)
И не забравяй, по-лекичко със спирачките първите 400-500км, докато се паснат. Иначе, Дзверо като има к'во да папа ще си бяга и ръмжи :mhihi:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook