тунинг на 325тд
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- LOU_LOSHIA
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 11.09.2004
тунинг на 325тд
имам една 325td ,и искам да ви попитам какъв тунинг по двигателя ще е уместно да спретна ,нещо чип това онова,за да вдигна мощността и дали въобще има смисъл.
- LOU_LOSHIA
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 11.09.2004
//M_Power написа:Товае е нещото което в TDS-а го има и охлажда топля въздух![]()
![]()
Зависи какъв е кулера и как ше се настрои,но със сигурност ще е по-добре и за колата и за конете
а колко горе долу струва един такъв кулер.
- LOU_LOSHIA
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 11.09.2004
//M_Power написа:Ами не е много скъп ама с поставянето и настройките ще ти излезе двойно може биКулера на старо около 150лв и горе долу още толко за поставяне
около 30 коня някъде ли ще вдигне мощността/
- LOU_LOSHIA
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 11.09.2004
аре бе хора ,кво става,що никой не ми пише по темата.
аз от вас очаквам мнение по въпроса,знам че разбирате от е36ци,не се излагайте
аз от вас очаквам мнение по въпроса,знам че разбирате от е36ци,не се излагайте
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Чип и кулер. Друго едва ли ще е уместно да сложиш. Все пак мнения всякакви, това е моето. И не очаквай кой знае какво от дизеляка...

Значи кулера верно е 150 лв без проблем имаче ако са ти кът парите моче да намериш и за стотина но по омаслени и без никаква видима гаранция че ще надува.
Ако ти сам не можеш да си го сложиш потърси си някой майстор на който му имаш доверия определено трябва да е дизелджия . Трябват ти два криви маркуча ако не се връзват с твойте и те съветвам да си вземеш нови хубави скоби и почваш. От едната страна на кулера връзвап колекторите/всмукателните/ а от другата турбинката ..
после отиваш на диагностика и донастройка на колата . Има един датчик който мери налягането намира се до левия рог за него се поинтересувай какъв трябва да е и дали твоя ще върши работа. Той подава инфо на екуто за сгъстяването на въздуха и кога да вкл. и изкл. турбинката . Не съм сигурен че само кулера дава 30 коня мисля че и турбината е малко различна с по малки перки като при омегите.
После понеже си охладил въздуха и искаш да постигнеш оптимален ефект ходи някой да ти регулира механично турбината мисля че има механичен начин за регулиране на изпускателната клапа не съм я разглобвал само така знам, майстор ще каже. айде успех
ааа забравих лично мое мнение на това дизелче не е хубаво да слагаш чип ще си имаш проблеми поле големи не е няма да върви повече а риска е повече.
Ако ти сам не можеш да си го сложиш потърси си някой майстор на който му имаш доверия определено трябва да е дизелджия . Трябват ти два криви маркуча ако не се връзват с твойте и те съветвам да си вземеш нови хубави скоби и почваш. От едната страна на кулера връзвап колекторите/всмукателните/ а от другата турбинката ..
после отиваш на диагностика и донастройка на колата . Има един датчик който мери налягането намира се до левия рог за него се поинтересувай какъв трябва да е и дали твоя ще върши работа. Той подава инфо на екуто за сгъстяването на въздуха и кога да вкл. и изкл. турбинката . Не съм сигурен че само кулера дава 30 коня мисля че и турбината е малко различна с по малки перки като при омегите.
После понеже си охладил въздуха и искаш да постигнеш оптимален ефект ходи някой да ти регулира механично турбината мисля че има механичен начин за регулиране на изпускателната клапа не съм я разглобвал само така знам, майстор ще каже. айде успех
ааа забравих лично мое мнение на това дизелче не е хубаво да слагаш чип ще си имаш проблеми поле големи не е няма да върви повече а риска е повече.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани