Смених маркучите, ама.....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Ruskia_bg написа:Е как ве. Мойта под 1000 не пада
Това незначи, че това са верните обороти - ходи на диагностика, ако имаш газова обаче, която не е инжекцион - недей да ходиш никъде. И въобще това се отнася за всички с газови уредби, дето не са за тоя двигател. Други причини могат да бъдат - чип тунинг, задръстено моторче на регулатора на тези обороти и ламбда сонда - сега за толкова се сещам. Има и още една причина дето се сетих в последния момент - понякога, продавачите умишлено вадят куплунга за управлението на това моторче на клапана и по този начин двигателя работи на по-високите IDLE обороти, като така прикриват скапан лагер на първичния вал на скоростната кутия. При по-високите обороти, шума от лагера се чува по-трудно. Аз съм бил свидетел на 3 такива случая - така, че може да погледнете и тоя куплунг.
Скоро я взех и естествено преди да я взема бях на диагностика. От Bosch ми казаха че колата е перфектна. И тогава си държеше 1000. Скоро сложих газов инзекцион и пак си държи 1000 оборота. За чип незнам да има. Какъв е тоя лагер дето разправяше и ако недай боже си прав
колко кинти горе-долу да приготвя?
Не съм разкачвал акумулатор. Досега си мислих че това са и нормалните обороти, при условие че мотора си е тих.

Не съм разкачвал акумулатор. Досега си мислих че това са и нормалните обороти, при условие че мотора си е тих.
Последна промяна Ruskia_bg на 26 Юли 2005, 0:04, променена общо 1 път
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Ако сте разкачали скоро акумулатора също може да държи малко по височки тихи обороти (около 1000-1200) за 200-500 км .Това го пише и в книжката ,и при мене се наблюдава ,3-4 пъти съм го разкачал.След това се нормализират.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Dimitar написа:Ruskia_bg написа:Е как ве. Мойта под 1000 не пада
Има и още една причина дето се сетих в последния момент - понякога, продавачите умишлено вадят куплунга за управлението на това моторче на клапана и по този начин двигателя работи на по-високите IDLE обороти, като така прикриват скапан лагер на първичния вал на скоростната кутия. При по-високите обороти, шума от лагера се чува по-трудно. Аз съм бил свидетел на 3 такива случая - така, че може да погледнете и тоя куплунг.
мите кажи за тоя лагер, на мен с около 60-70 по инерция се чува леко виене. да не е това ?

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Тоя лагер се чува като шум от триене, когато си на място и на свободна и двигателя работи на свободни обороти. Познава се, че е той, когато като натиснеш съединителя и шума изчезва. Самия лагер не е скъп - мисля, че е към 50-60 лв., но труда си е цифра, защото се свалят скоростите. Не е проблем да си карате с виещ лагер и когато дойде време да се сменя съединител, тогава да го смените и него за да спестите от труда малко. Проблема с тоя виещ лагер се среща често при Е36, както и течащ заден семеринг на скоростите, течащи хидравлични маркучи и други такива хронични проблемчета
.
А твойто виене при 60-70 км/ч най-вероятно е от някой друг лагер. Когато завиваш - усилва ли се това виене. Ако да, значи е лагер на главина - ако при завой на дясно се усилва - значи е ляв, и обратно.

А твойто виене при 60-70 км/ч най-вероятно е от някой друг лагер. Когато завиваш - усилва ли се това виене. Ако да, значи е лагер на главина - ако при завой на дясно се усилва - значи е ляв, и обратно.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани