Проблем с налягането на маслото
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с налягането на маслото
Някой имал ли е проблем с лампата за налягането на маслото?Когато я задържа в обороти по-дълго време или катеря байр лампата светва на празен ход.Като почна да пускам байра след известно време изгасва. Дали е маслена помпа или възвратния клапан.Ако знаете някой свестен сервис кажете,че искам да си замеря налягането на маслото щотоме съмнява и датчика.А иначе мотора е М52 

- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
Може и да звучи тъпо, но проверявал ли си нивото на маслото скоро? Може да е спаднало под минимума. Аз имах подобен проблем с лампата на спирачките и се оказа, че просто течността в системата е намаляла.
- batDancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
Така както го обясняваш, не е датчик според мен.
Когато колата загрее, маслото става рядко и ако ти е охлабен двигателя, по-лесно излиза през хлабините на коляновия вал и на празен ход, коагто помпата не прави голямо налягане, ти светва лампата. Като поизстине малко, се сгъстява и държи налягане. Според мен бягай бързо в сервиз защото или лагерите ти са за смяна или клапана на маслото трябва да ти се натегне, за да вдигне налягането. Колкото повече време го караш със светеща лампа за маслото, толкова по-скоро лагерите ти ще станат за смяна и кой знае каква беля могат да ти докарат.
Когато колата загрее, маслото става рядко и ако ти е охлабен двигателя, по-лесно излиза през хлабините на коляновия вал и на празен ход, коагто помпата не прави голямо налягане, ти светва лампата. Като поизстине малко, се сгъстява и държи налягане. Според мен бягай бързо в сервиз защото или лагерите ти са за смяна или клапана на маслото трябва да ти се натегне, за да вдигне налягането. Колкото повече време го караш със светеща лампа за маслото, толкова по-скоро лагерите ти ще станат за смяна и кой знае каква беля могат да ти докарат.
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
Шум от лагерите не се чува .Двигателят си работи добре.Май на маслена помпа отиват нещата ,а може и да е клапана.Този клапан достъпен ли е или е на някое шибано място?Препоръчайте някой сервис ,ама да е някъде по-близко до Люлин.Искам първо да замеря налягането.Мисля ,че след това ще стане ясно.Ква е цената на маслената помпа?
Помпата е от агрегатите, които почти нямат износване и на практика не дефектират. Но това не пречи да и провериш състоянието. Според мен проблема не е механичен. Ти каза, че на високи обороти го прави и на баир. Според мен е датчика, щото ако е помпа, то на празен ход ще свети като халоген.
ПП: Виж за всеки случай да не прави мизерия някой кабел. И наистина по-бързо на доктор

ПП: Виж за всеки случай да не прави мизерия някой кабел. И наистина по-бързо на доктор
Като я вкарам в обороти и след това я оставя на празен ход ,тогава светва.Малко газ да подам и веднага гасне.Тоест свети като загрее маслото и стане по-рядко.Може да е шибания клапан ама не знам къде се намира.Ще ми е полезно ако някой знае параметрите на датчика да ми ги каже после може да се замери и с осцилоскоп .С подходящи сметки можеш да сметнеш налягането без да се ходи по сервизи .
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани