Проблем с налягането на маслото

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.12.2004

Проблем с налягането на маслото

Мнение от NND64 » 09 Дек 2004, 2:33

Някой имал ли е проблем с лампата за налягането на маслото?Когато я задържа в обороти по-дълго време или катеря байр лампата светва на празен ход.Като почна да пускам байра след известно време изгасва. Дали е маслена помпа или възвратния клапан.Ако знаете някой свестен сервис кажете,че искам да си замеря налягането на маслото щотоме съмнява и датчика.А иначе мотора е М52 :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Мнение от M5 » 09 Дек 2004, 3:03

Може и да звучи тъпо, но проверявал ли си нивото на маслото скоро? Може да е спаднало под минимума. Аз имах подобен проблем с лампата на спирачките и се оказа, че просто течността в системата е намаляла.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.12.2004

Мнение от NND64 » 09 Дек 2004, 3:06

абе маслото си е добре .Гледам го.Ще трябва да меря налягането

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от batDancho » 09 Дек 2004, 9:55

Така както го обясняваш, не е датчик според мен.
Когато колата загрее, маслото става рядко и ако ти е охлабен двигателя, по-лесно излиза през хлабините на коляновия вал и на празен ход, коагто помпата не прави голямо налягане, ти светва лампата. Като поизстине малко, се сгъстява и държи налягане. Според мен бягай бързо в сервиз защото или лагерите ти са за смяна или клапана на маслото трябва да ти се натегне, за да вдигне налягането. Колкото повече време го караш със светеща лампа за маслото, толкова по-скоро лагерите ти ще станат за смяна и кой знае каква беля могат да ти докарат.
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.12.2004

Мнение от NND64 » 09 Дек 2004, 10:10

Шум от лагерите не се чува .Двигателят си работи добре.Май на маслена помпа отиват нещата ,а може и да е клапана.Този клапан достъпен ли е или е на някое шибано място?Препоръчайте някой сервис ,ама да е някъде по-близко до Люлин.Искам първо да замеря налягането.Мисля ,че след това ще стане ясно.Ква е цената на маслената помпа?

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 7.12.2004
Местоположение: София

Мнение от Добрия » 09 Дек 2004, 16:44

Помпата е от агрегатите, които почти нямат износване и на практика не дефектират. Но това не пречи да и провериш състоянието. Според мен проблема не е механичен. Ти каза, че на високи обороти го прави и на баир. Според мен е датчика, щото ако е помпа, то на празен ход ще свети като халоген. 8)
ПП: Виж за всеки случай да не прави мизерия някой кабел. И наистина по-бързо на доктор

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.12.2004

Мнение от NND64 » 09 Дек 2004, 16:54

Като я вкарам в обороти и след това я оставя на празен ход ,тогава светва.Малко газ да подам и веднага гасне.Тоест свети като загрее маслото и стане по-рядко.Може да е шибания клапан ама не знам къде се намира.Ще ми е полезно ако някой знае параметрите на датчика да ми ги каже после може да се замери и с осцилоскоп .С подходящи сметки можеш да сметнеш налягането без да се ходи по сервизи .

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 7.12.2004
Местоположение: София

Мнение от Добрия » 09 Дек 2004, 17:14

Ясно, разбрах те. Може да е от маслото. Клапана е на самата помпа и е в картера. Въпроса е при какво налягане отваря :dunno:
С какво масло караш?

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.12.2004

Мнение от NND64 » 09 Дек 2004, 23:02

MOTUL полусинтетика 15W50

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 7.12.2004
Местоположение: София

Мнение от Добрия » 10 Дек 2004, 0:08

Много добро масло. Иди на доктор

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.12.2004

Мнение от NND64 » 11 Дек 2004, 0:36

Ще ида .На там отиват нещата .Съмнявам се в клапана .Като се загаси двигателя и завъртиш на контакт лампата веднага светва.Това значи ,че проблема е някъде между помпата и масления филтър и тъй като помпата трудно се прецаква остава клапана

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook