Проблем при палене
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем при палене
Здравейте,
Дойдоха студовете и забелязах странен проблем с паленето.
При студен двигател, като тръгна да паля колата започва да се дави, все едно работи на 2 цилиндъра и след няколко секунди изгасва. След като опитам отново - пали като нова.
Прегледах подобни теми, но не открих нищо.
Някакви идеи?
Дойдоха студовете и забелязах странен проблем с паленето.
При студен двигател, като тръгна да паля колата започва да се дави, все едно работи на 2 цилиндъра и след няколко секунди изгасва. След като опитам отново - пали като нова.
Прегледах подобни теми, но не открих нищо.
Някакви идеи?
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Проблем при палене
BMX написа:Здравейте,
Дойдоха студовете и забелязах странен проблем с паленето.
При студен двигател, като тръгна да паля колата започва да се дави, все едно работи на 2 цилиндъра и след няколко секунди изгасва. След като опитам отново - пали като нова.
Прегледах подобни теми, но не открих нищо.
Някакви идеи?
свещите как са ???
- batDancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
При мен пък от време на време се появява точно обратната ситуация - ако при първо завъртане 2-3 секунди не запали и пусна ключа, втория път трябва да въртя 15-20 секунди, за да запали. Не го прави всеки път, само от време на време. Не е от свещите, защото ги смених и проблема остана.
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: Проблем при палене
Опитай следното - на студен двигател, даваш само на контакт 2-3 пъти за по 20-30сек и после палиш. Целта е помпата да поработи сумарно около минута. Ако помпата ти не спира, като си само на контакт, може и просто да държиш на контакт 30-40сек и после даваш на стартер. Ако тая процедура има ефект, си открил причината - FPR.BMX написа:Здравейте,
Дойдоха студовете и забелязах странен проблем с паленето.
При студен двигател, като тръгна да паля колата започва да се дави, все едно работи на 2 цилиндъра и след няколко секунди изгасва. След като опитам отново - пали като нова.
Прегледах подобни теми, но не открих нищо.
Някакви идеи?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Проблем при палене
ivantchoG написа:Опитай следното - на студен двигател, даваш само на контакт 2-3 пъти за по 20-30сек и после палиш. Целта е помпата да поработи сумарно около минута. Ако помпата ти не спира, като си само на контакт, може и просто да държиш на контакт 30-40сек и после даваш на стартер. Ако тая процедура има ефект, си открил причината - FPR.BMX написа:Здравейте,
Дойдоха студовете и забелязах странен проблем с паленето.
При студен двигател, като тръгна да паля колата започва да се дави, все едно работи на 2 цилиндъра и след няколко секунди изгасва. След като опитам отново - пали като нова.
Прегледах подобни теми, но не открих нищо.
Някакви идеи?
не е толкова стара колата за да му е заминал регулатора за налягане на бензина
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: Проблем при палене
А понякога частите просто се повреждат (производствен дефект, "Закон на Мърфи", неправилна експлоатация)ludiagsm написа:не е толкова стара колата за да му е заминал регулатора за налягане на бензина

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

значи същия проблем съм имал и аз...зацапани дюзи..Така палеше и моя мотор и хем гореше ама не вървеше..Най-елементарно
Значи отиваш в една бензиностанция на ОМВ и гледаш при добавките..Трябва да намериш една бяла бутилка която пише отгоре "CYCLO" (БЕЗ н НАКРАЯ НЕ Е ЦАЙКЛОН" и има даже и две картини с една запушена дюза как пръска и една до нея как "пикае"
ВЯРВАЙ МИ,ОПИТАХ ВСИчКО АМА ТАЗИ ДОБАВКА МЕ СПАСИ!! КОЛАТА ВЕчЕ ПАЛИ ОТ РЯЗ,ВЪРВИ ДА СИ ТАКОВА ТАКОВАТА
.
Начин на употреба или как аз действах:
Трябва резервоара да е почти празен т.е. да е светнала лампата..Преди да заредиш бензин,изпразваш цялата бутилка в резервоара...ЦЯЛАТА! После зареждаш към 30тина литра ОМВ 100 а не 95 и караш
..Дюзите ще се изчистят напълно още на втория път...Като изгориш тоя бензин пак същата процедура и вече си готов...Това явление постепенно ще изчезва..След това винаги като зареждаш бензин ще използваш добавката на Кастрол..Питай колко да наливаш всеки път защото няма да има ефект..Значи отстрани на бутилката има нещо като дозиметър...Между две големи черти съответства на 50 литра гориво..Между голяма и малка 25...ТОЛКОВА!Не повече защото само ще го гори ама няма да има ефект!!
Този проблем е от дюзи..Нито регулатори,дебити и тъй подобни!!!
После чакам един кашон бира



Значи отиваш в една бензиностанция на ОМВ и гледаш при добавките..Трябва да намериш една бяла бутилка която пише отгоре "CYCLO" (БЕЗ н НАКРАЯ НЕ Е ЦАЙКЛОН" и има даже и две картини с една запушена дюза как пръска и една до нея как "пикае"

ВЯРВАЙ МИ,ОПИТАХ ВСИчКО АМА ТАЗИ ДОБАВКА МЕ СПАСИ!! КОЛАТА ВЕчЕ ПАЛИ ОТ РЯЗ,ВЪРВИ ДА СИ ТАКОВА ТАКОВАТА

Начин на употреба или как аз действах:
Трябва резервоара да е почти празен т.е. да е светнала лампата..Преди да заредиш бензин,изпразваш цялата бутилка в резервоара...ЦЯЛАТА! После зареждаш към 30тина литра ОМВ 100 а не 95 и караш

Този проблем е от дюзи..Нито регулатори,дебити и тъй подобни!!!
После чакам един кашон бира


Re: Проблем при палене
ivantchoG написа:А понякога частите просто се повреждат (производствен дефект, "Закон на Мърфи", неправилна експлоатация)ludiagsm написа:не е толкова стара колата за да му е заминал регулатора за налягане на бензина. Нищо не пречи BMX да си направи пробата - поне ще знае дали регулатора е причина, или не.
Пробвах, (както беше описал задържах на контакт), но проблемът си остана. Изглежда не е от това. Сега ще пробвам с добавката пък дано стане. Въпреки, че колата си върви и разходът не съм забелязал да е нараснал.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
"Студен" инжектор (
ако имаш, де) - работи ли? Датчик за температурата на мотора (не за индикатора на таблото, а този за ЕКУ-то)? Друга възможност е, както каза гръка - запушени инжектори. Колата дали е карана на газ?

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
ivantchoG написа:"Студен" инжектор (ако имаш, де) - работи ли? Датчик за температурата на мотора (не за индикатора на таблото, а този за ЕКУ-то)? Друга възможност е, както каза гръка - запушени инжектори. Колата дали е карана на газ?
тая кола е 97-ма година и М44 както и м42 и м40 нямат студен инжектор
подкрепям теорията за дюзите
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
а горивния филтър сменян ли е скоро ? може да е от него ,имах подобни проблеми с паленето и се оказа че е запушен ..
Олеееееееееее!!! Поне предупредете ме да не пиша...Ти ако не си го сменял от 100 год. или си заредил "ефтин бензин" или си купил филтър за 1 лев ??Аз тъп ли съм че плащам за МАНН филтър и ги сменям всичките на всяка смяна на маслото??Найвни ли сте?В РБългария живеете
И аз съм имал същия проблем,СЪщИЯ!Ако искаш виж свещи,кабели,бушони,филтъра на парното
пак няма да запали като хората.Аз даже откачих фолиото от предните прозорци пак не помогна!!


И аз съм имал същия проблем,СЪщИЯ!Ако искаш виж свещи,кабели,бушони,филтъра на парното





Колата няма газова уредба, слагам само оригинални части и консумативи и я карам с RON95 и RON98. Горивният филтър е сменян преди 1500 км.
Благодаря Ви, че приемате проблема присърце, но нека отново поясня:
Колата си върви супер, разходът е в границите на нормалното, просто при студен двигател при първия опит за стартиране на двигателя колата се дави. След това, като пробвам да запаля - все едно си е чисто нова - пали от раз, има мощност и т.н.
Благодаря Ви, че приемате проблема присърце, но нека отново поясня:
Колата си върви супер, разходът е в границите на нормалното, просто при студен двигател при първия опит за стартиране на двигателя колата се дави. След това, като пробвам да запаля - все едно си е чисто нова - пали от раз, има мощност и т.н.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани