325 tds

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 7.03.2004
Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
Пол: Мъж
Кара: E46 318d
Мечтае да кара: всички от марката БМВ

325 tds

Мнение от kmet » 27 Окт 2004, 11:20

Да питам
Предлагат ми 325 tds - за какво трябва да внимавам да не взема някой таралясникПо купето ми е ясно как да разбера дереджето на двигателя?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 27 Окт 2004, 11:32

закарваш го на Дару Кар или Камор и искай да ти видят колата от до...по-добре е да ходиш с един твой приятел или достоверен човек да го видят...
иначе общо взето тия коли пукат глави колкото да внимаваш така става а не всичките!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 14.08.2004
Местоположение: София

Мнение от cokey » 27 Окт 2004, 11:43

е главите праскат само ако ги прегрееш
иначе в дарукар сичко щи кажат
60+ лева беше преглед окачване и диагностика с компютъра
а, и гледай как пали студена и загряла :wink:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 18.08.2003
Местоположение: София

Съвет

Мнение от nikoz » 28 Окт 2004, 14:21

Гасиш двигателя и слушаш да няма едно странно изщракване...нещо като щрак щрак.това е ако демферния маховик е за смяна. Стува сума пари вервай ми:-(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 28 Окт 2004, 21:53

Де да беше само това при купуване на кола :))))
Иди в сервиз да чуят мотора, да измерят налягането на турбината, да прегледат за течове на масло, да измерят компресията, виж дали няма добавки в маслото (като си намажеш малко на пръста от пръчката не бива да го чувстваш леко грапаво като го триеш с пръсти), прегледай основно и ходовата част и съдинителя. Гледай да пали лесно както на студено, така и на загрят мотор, да няма станни шумове на празен ход на място, да не тропа като минаваш през дупки (ходовата част, вътре се ще си тропа някъде, няма как) да не предърпва гадно при потегляне, засили я с около 100 и натисни рязко спирачката- не трябва да има биене в гумите, волана или занасяне на една страна, като изтеглиш пръчката на маслото и дадеш газ до около 4-5к оборота не бива да пръска масло от там, както и да няма балончета в разширителното казанче на радиатора. Това се сещам аз, ако всичко това е наред пак не е гаранция, че колата ще е супер ама ще си спестиш някои главоболия.
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook