Уред за температурата, проблеми с таблото ?
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Уред за температурата, проблеми с таблото ?
Колеги имам едни неизвестни около таблото на Е34 520 М50. Още като взех колата беше студен двигателя, а като запалихме стрелката стоеше в началото на червения сектор - уреда на таблото ли не е наред, датчика на температурата или нещо друго? Сега като се запали си в началото, но само за няколко пресечки вече е на средата - струва ми се твърде бързо, при положение, че има доста охладителна течност + газ. Откъде да запозна търсенето на проблема?
Там, дето се изписват килеметрите само свети и никакви цифри не се разпознават - знам, че по принцип горят тези цифрички, но тук е много зле. Дали да не си намеря и сменя цялото табло за по-сигурно или да го ремонтирам това ?
Благодаря за вниманието и знам, че има теми по въпроса, но не с търсачката няма да се справя добре, защото не знам какво да търся - датчик ли, уред или какво.
Там, дето се изписват килеметрите само свети и никакви цифри не се разпознават - знам, че по принцип горят тези цифрички, но тук е много зле. Дали да не си намеря и сменя цялото табло за по-сигурно или да го ремонтирам това ?
Благодаря за вниманието и знам, че има теми по въпроса, но не с търсачката няма да се справя добре, защото не знам какво да търся - датчик ли, уред или какво.
BMW only!
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: Уред за температурата, проблеми с таблото ?
amd написа:Колеги имам едни неизвестни около таблото на Е34 520 М50. Още като взех колата беше студен двигателя, а като запалихме стрелката стоеше в началото на червения сектор - уреда на таблото ли не е наред, датчика на температурата или нещо друго? Сега като се запали си в началото, но само за няколко пресечки вече е на средата - струва ми се твърде бързо, при положение, че има доста охладителна течност + газ. Откъде да запозна търсенето на проблема?
Там, дето се изписват килеметрите само свети и никакви цифри не се разпознават - знам, че по принцип горят тези цифрички, но тук е много зле. Дали да не си намеря и сменя цялото табло за по-сигурно или да го ремонтирам това ?
Благодаря за вниманието и знам, че има теми по въпроса, но не с търсачката няма да се справя добре, защото не знам какво да търся - датчик ли, уред или какво.
Колега, има много писано относно твоите проблеми .
Като за начало виж дали ти е обезвъздушена системата и най-лесно можеш да разбереш като ти загрее системата до нормалната температура пипаш маркучите,който излизат от радиатора ,а и самият радиатор. При нормално загрята кола и ако нямаш въздух в системата, като стиснеш маркучите не трябва да можеш да ги засрещнеш с пръсти . Другият вариант ако всичко ти е наред с течността, си виж дали радиатора не ти е затлачен с боклуци И НАЙ-ВЕЧЕ ДАЛИ ВИСКОТО ТИ ВЪРТИ НОРМАЛНО или се е прецакало ,а може и датчик за температурата да е.....
Относно пикселите на километропоказателя- там е по-сложно .Вероятно и при теб както и при много други колеги става въпрос за прекъснат лентов кабел на пикселите или за зацапани пинове.Самият лентов кабел е 45-пинов и се намира по магазните на за електорника ,но пак не е сигурно ,че ще стане ! За този проблем все още няма цялостно решение.Много колеги тук от форума търсеха решения като залепяха кабела с тиксо за платката ,но от топлината той пак се разлепя тъй , че това не е решение.Някой смениха целият кабел и успяха да си решат проблема,но зависи при теб с какво захващане е кабела към платката -дали е с щипки или е лепен ,но имаше и други които си прецакаха таблата . За успокоение ще ти кажа,че и аз имам този проблем и си карам с него с тази разлика, че при мен изчезват цифрите само когато слънцето нагрее таблото или стане доста горещо навън .
В началото се дразнех, но вече свикнах ,а и до някъде успях да ги пооправя с прилепяне на кабела към платката с тиксо и с много взиране при топло време се разчитат километрите ...
Колкото до това да си вземеш табло втора употреба -пак не е решение, защото може и то да се окаже прецакано ,а имай в предвид, че на някой табла като се напече таблото чак тогава изчезват цифрите. Ако ще си взимаш табло втора употреба да е от някой твой приятел или съфорумец, за да ти гарантира ,че наистина ще работи .
Приятен ден от мен !
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Благодаря за изчерпателния отговор! Охладителна система мисля, че е наред - след пътуване София Видин неколкократно отваряхме капака и всичко си беше наред, иначе щеше да ври течността или щеше да има някаква аномалия. Според мен уреда или датчика не отчита вярно. Ще трябва да прочета малко по руските упътвания и да замеря с мултимер какво отчита този датчик, после евентуално да го сменя. Таблото май ще си го карам така, защото не е нищо важно - интересно ми е да видя километрите на тази кола, които въобще не е сигурно дали са реални. Важното е, че километража, оботомера и разходомера са наред.
BMW only!
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани