И пак тези гърмежи.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

И пак тези гърмежи.

Мнение от LiTtLeRoCk » 10 Апр 2008, 19:04

Колеги знам че ви е омръзнало но вие сте последните към които мога да се обърна за съвет значи колата е е34 520 24V 91г.с газ при мен интересното е че никога не ми е гърмяла в движение или на ниските обороти а само при палене не винаги.Сменил съм платната на изпарителя свещите са нови бобините са замервани и са си наред дайте някакви идей или съвети от какво може да е нямам въздушен филтър заменил съм го със (спортен за 15 лв) дебитомера ми е прецакан и съм го изключил колата си пали и работи на бензин без проблем но не мисля че това е причината за гърмежите.

Искам да благодаря предварително за съветите и мненията.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
Детайли за колата: E34 520i 24v

Мнение от Роджър » 10 Апр 2008, 19:13

клапани
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 10 Апр 2008, 19:24

Роджър написа:клапани


В смисъл по точно можеш ли да ми обясниш.И какво трябва да се направи за да се отстрани проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 10 Апр 2008, 21:16

не затварят хубаво 8)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
Детайли за колата: E34 520i 24v

Мнение от Роджър » 10 Апр 2008, 21:27

Не може с реглаж да се оправят. Сваля се главата е се дава на ремонт за напасване на клапани (старите или нови, ако са изгорели), нови гумички, гарнитура и т.н.
Има доста изписано по темата.
Процедурата не е много сложна -става дума за механичен ремонт. Има и добри майстори.
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 10 Апр 2008, 22:07

Имаш моя случай най-вероятно ... Изпускателен клапан... Нулева компресия на някой от цилиндрите... Най-вероятно някой от последните...В случая при мене 6ти цилиндър аут... Процедурата се досещаш каква е ....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 11 Апр 2008, 1:01

Сашо, чакай да те питам сега тука аз една работа :mhihi: Караш на 3-та с 1300-1500 оборота и стъпваш на педала на газта рязко до доло. Колата направо ще тръгне да наема ли или е възможно да изпатка? Караш на газ! да уточня :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 11 Апр 2008, 1:58

Няма да изпатка на такива обороти...Мойта сега изкача маркуча за вакумите и то само като я настъпя много рязко и спра и намалеят оборотите до такива на свободен ход и после пак рязко настъпя... Не гарантирам че не го прави по друг начин на друга кола...Все пак при всеки е индивидуално състоянието на мотора... Но при мене така го прави... Ама след ремонтчето всичко ще си дойде на мястото...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 11 Апр 2008, 8:30

На мен преди така го правеше, но откакто смених гарнитури и свещи не съм я натискал така-страх ме е да я пробвам :roll: винаги много плавно й подавам газ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Re: И пак тези гърмежи.

Мнение от Breyton » 11 Апр 2008, 10:43

littlerock написа:Колеги знам че ви е омръзнало но вие сте последните към които мога да се обърна за съвет значи колата е е34 520 24V 91г.с газ при мен интересното е че никога не ми е гърмяла в движение или на ниските обороти а само при палене не винаги.Сменил съм платната на изпарителя свещите са нови бобините са замервани и са си наред дайте някакви идей или съвети от какво може да е нямам въздушен филтър заменил съм го със (спортен за 15 лв) дебитомера ми е прецакан и съм го изключил колата си пали и работи на бензин без проблем но не мисля че това е причината за гърмежите.

Искам да благодаря предварително за съветите и мненията.


Според мен ти обеднява горивната смес заради спортния филтър и затова гърми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: И пак тези гърмежи.

Мнение от SaSo » 11 Апр 2008, 11:46

Breyton написа:
littlerock написа:Колеги знам че ви е омръзнало но вие сте последните към които мога да се обърна за съвет значи колата е е34 520 24V 91г.с газ при мен интересното е че никога не ми е гърмяла в движение или на ниските обороти а само при палене не винаги.Сменил съм платната на изпарителя свещите са нови бобините са замервани и са си наред дайте някакви идей или съвети от какво може да е нямам въздушен филтър заменил съм го със (спортен за 15 лв) дебитомера ми е прецакан и съм го изключил колата си пали и работи на бензин без проблем но не мисля че това е причината за гърмежите.

Искам да благодаря предварително за съветите и мненията.


Според мен ти обеднява горивната смес заради спортния филтър и затова гърми.


Абе и аз го мислех този вариант... Може и да е така... Щото обикновенно го прави от бедна смес... Махни си спортния филтър сложи си един нормален и виж как са нещата...
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 11 Апр 2008, 12:43

и на мен ми киха така....ама маи е 4е клапана за газта не затваря добре...пропуска газ и така
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: И пак тези гърмежи.

Мнение от TheBoss » 11 Апр 2008, 17:15

Breyton написа:...
Според мен ти обеднява горивната смес заради спортния филтър и затова гърми.

Тц, от спортен филтър няма как да гърми. Аз съм минал повече от 20 хиляди с разни ментаци и истински. Това, че спортния филтър пуска повече въздух не значи, че ще обеднява сместа. Ако малкия болт на изпарителя му е регулиран правилно и му държи стабилни обороти и разходът му е нормален ще му гърми само, ако я е удушил с болта за регулиране на ниското налягане. Аз имах проблем с гърмене след като ходих на майстор (някакъв инжинер от Сарафово, мноо бил добър. Вятър!) Развих си болта и сега ми гори 12,2-12,5 на дълго(при 10 на бензин) и нямам гърмежи от тогава. Сега съм с нов спортен филтър(някакъв истински, Василен ми го даде), нищо не съм бутал и пак няма гърмежи. Така че колега първо развий болта на ниското налягане един оборот. Ако не се оправи тогава търси на друго място. И се моли да не е като при Сашо.
Изображение

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 11 Апр 2008, 17:29

колеги забелязвам и нещо друго като развия въпросното болтче повечко колата направо се дави но не си повишава оборотите а от скоро започна като изфорсирам например до 4000 об. и пусна педала на газта се усеща едно леко форсиране и тогава спадат до към 600 об. леко се вдигат до към 800-900об. и чак тогава се нормализира а ако река да пусна малко повечко газ от кранчето на тройника веднага си променя оборотите и сякаш почва да се дави друг момент намалям оборотите от болта за ниското налягане чувасе едно форсиране и пак намалят незнам какво и стана това ми го прави от около 2 седмици и почва да ме дразни спирам на кръстовището падат леко оборотите вдигат се и след малко се нормализират сутрин като запаля и като прехвърля на газ пак същото леко падат вдигат се и задържат на 900об. докато загрее на мен ми се изчерпаха идеито от какво може да ми го прави вече както казах платната са сменени и все същата имам съмнение да не ми дърпа въздух от някъде и разхода ми се вдигна на газ нещо някъде не е наред но къде тази събота мисля да сменя изпарителя с този на един приятел да видя тогава как ще е хавата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 11 Апр 2008, 18:05

Като й пуснеш повече газ се дави... вдигнала е разхода... според мен изгарянето не се извършва добре-каза че бобините са ОК? А кабелите до тях дали са изправни? Лулите проверил ли си ги дали не са се нацепили...

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook