Пукане М50
Модератор: Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- bavarcheto.n
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: маиничка
Пукане М50
Здравейте колеги искам да попитам за на едно приателче 5-та двигателя е М50 сутрен като я пали на бензин и като я форсира за да може да прехварли на газ мотора пука
, та вапроса ние от каде може да идва това явление, не си спомням кои и каде бяха ми казвали нещо че има топлинен дачик от което се получавало това
така ли е и ако е от него каде се намира той
Благодарско на отзувалите се



Благодарско на отзувалите се

Мечтата на патриота Е38-та пред блока
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
пукането и гарменето не идва само от това идва от лоша смес ,наи малкото когато колата е студена трябва малко да за4ака или поне да стигне 40 градуса на водата за да затопли изпарителя за по балго приятното прехвърляне на гас не на напразно е казано 4е трябва да се пали на бензин и 4ак като позагрее тогава на гас да може да се равзшири гаста ина4е когато е студена колата прави голямо налягане и от там с еполу4ава детонация и затва пука другото което е 4е топлиния дат4ик ако не работи няма да работи и когато колата е заграля напълно и пак ще фука на богато моия савет е да прегледа на диагностика на гаста от там ще прегледат лулите свещи и тем подобни които правят този проблем смяна на ваздушен филтар и свещи и не трябва да я форсира ряско смяната от бензин на гас става само при достигане на оборотите дори и с каране лекинко имам првдвид не запо4ваите от невидимите проблеми по4нете от на4ало тия газови уредби трябва да се обслужват не само да се кара



- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Според мене пука от бедна смес не от богата... Можеби дюзите са запушени и се подава сигнал за вкарване на много гориво сутрин ( съответно и много въздух ) а дебита на дюзата неможе да задоволи сместа... Отделно с това не му пречи на твоя авер да си свали лулите да ги прегледа обикновенно с времето се напукват и прехвърча искра...
- bavarcheto.n
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: маиничка
dizelboy написа:пукането и гарменето не идва само от това идва от лоша смес ,наи малкото когато колата е студена трябва малко да за4ака или поне да стигне 40 градуса на водата за да затопли изпарителя за по балго приятното прехвърляне на гас не на напразно е казано 4е трябва да се пали на бензин и 4ак като позагрее тогава на гас да може да се равзшири гаста ина4е когато е студена колата прави голямо налягане и от там с еполу4ава детонация и затва пука другото което е 4е топлиния дат4ик ако не работи няма да работи и когато колата е заграля напълно и пак ще фука на богато моия савет е да прегледа на диагностика на гаста от там ще прегледат лулите свещи и тем подобни които правят този проблем смяна на ваздушен филтар и свещи и не трябва да я форсира ряско смяната от бензин на гас става само при достигане на оборотите дори и с каране лекинко имам првдвид не запо4ваите от невидимите проблеми по4нете от на4ало тия газови уредби трябва да се обслужват не само да се кара
това за гаста ми е ясно то ние си слагаме уредбите но вапроса ми е защо пука на бензин не на газ, газта ниама проблеми дори работи по добре на газ от колкото на бензин и това ми е ясно защо се получава


Мечтата на патриота Е38-та пред блока
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
bavarcheto.n написа:dizelboy написа:пукането и гарменето не идва само от това идва от лоша смес ,наи малкото когато колата е студена трябва малко да за4ака или поне да стигне 40 градуса на водата за да затопли изпарителя за по балго приятното прехвърляне на гас не на напразно е казано 4е трябва да се пали на бензин и 4ак като позагрее тогава на гас да може да се равзшири гаста ина4е когато е студена колата прави голямо налягане и от там с еполу4ава детонация и затва пука другото което е 4е топлиния дат4ик ако не работи няма да работи и когато колата е заграля напълно и пак ще фука на богато моия савет е да прегледа на диагностика на гаста от там ще прегледат лулите свещи и тем подобни които правят този проблем смяна на ваздушен филтар и свещи и не трябва да я форсира ряско смяната от бензин на гас става само при достигане на оборотите дори и с каране лекинко имам првдвид не запо4ваите от невидимите проблеми по4нете от на4ало тия газови уредби трябва да се обслужват не само да се кара
това за гаста ми е ясно то ние си слагаме уредбите но вапроса ми е защо пука на бензин не на газ, газта ниама проблеми дори работи по добре на газ от колкото на бензин и това ми е ясно защо се получавано въпроса е защо гарми на бензин
защото ако не си с газов инжекцион ти се ру4ка по сумати неща и правят така 4е да варви пове4е на гас от колкото на бензин демек бензина го ръ4кат което не правилно защото компа трупа илишни грешки и по4ва пукането също така като смените свещи филтри ала бала и ще спре да пука просто се обърква сместа и от там идват ядовете с савкупност от стари свещи и само каране и никви профилактики се стига до там



- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
dizelboy написа:...
защото ако не си с газов инжекцион ти се ру4ка по сумати неща и правят така 4е да варви пове4е на гас от колкото на бензин демек бензина го ръ4кат което не правилно защото компа трупа илишни грешки и по4ва пукането също така като смените свещи филтри ала бала и ще спре да пука просто се обърква сместа и от там идват ядовете с савкупност от стари свещи и само каране и никви профилактики се стига до там
Това, ако ми го обясниш как става на М50 ще те призная за корифей. Ръчкат само по ДВГ с делко и регулиране на аванса(както е твоя кошник, нашите нямат делко. Илипоне аз не съм го открил


- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
еми мене ми дреме 4есно казано дали има делко или не обесняваите си от каде идват промените след каране на гас 




- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
bmwfena написа:Поредния скандал
Ти с кви очи пишеш тук мошеник! Една оферта за гуми не ми даде, аз изпих парите вече

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Стига сте се карали бе... Еййй страшни хора... Сичко е кошник в тоя раздел.. Караме коли на по 15-20 години... Всеки си кара както иска...Гърменето на колегата е от бедна смес...
Само искам да споделя и мойта мъка...Вчера на мойта и замерихме компресията на цилиндрите ... Резултат - 6 цилиндър компресия 0 ( нула, зиро, нищо )... Тоест ще се оперира моторчето...Ама като се отваря всичко ново и толкова... Дреме ми ...Все си мисля че е прегорял клапан... Ама някой който е стигал до там да каже...
Радоста ми остава от това че след тоя ремонт мойта кола няма да е същата... Тоест ще хвръкне... хихихихихихихих
Айде са мения по въпроса да чуем...От какво може да е според вас тая компресия такава... Другото което е колата НЕ губи масло...За близо 8000км каране ( повечето пъти не я щадя ) е изгорила по-малко от литър масло ...Карам с Мотул 6100...
Само искам да споделя и мойта мъка...Вчера на мойта и замерихме компресията на цилиндрите ... Резултат - 6 цилиндър компресия 0 ( нула, зиро, нищо )... Тоест ще се оперира моторчето...Ама като се отваря всичко ново и толкова... Дреме ми ...Все си мисля че е прегорял клапан... Ама някой който е стигал до там да каже...
Радоста ми остава от това че след тоя ремонт мойта кола няма да е същата... Тоест ще хвръкне... хихихихихихихих
Айде са мения по въпроса да чуем...От какво може да е според вас тая компресия такава... Другото което е колата НЕ губи масло...За близо 8000км каране ( повечето пъти не я щадя ) е изгорила по-малко от литър масло ...Карам с Мотул 6100...
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Съвет от личен опит. Заеби Дару,провери компресията по добрия стар аналогов способ преди да почваш каквото и да е!
Да не ти казвам какви идиотщини имам от там срещу скромната сума от над 70лв.
Да не ти казвам какви идиотщини имам от там срещу скромната сума от над 70лв.

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
///peter написа:Аз ще те призная за корифей ако ми покажеш делкото на М20, ТХЕ БОСС

Тук можеш да видиш какво се крие под номер 13. Но най-просто DISTRIBUTOR CAP се превежда като капачка на дистрибутора(разбирай делко). Не знам дали аз съм корифей или не, но явно ти свързваш делкото(името идва от факта, че преди години АЦДелко са били популярен производител на прекъсвач-разпределители, т.е. дистрибутори) като визия с онези стърчащи %уйове на ладите. Е не бате, в съвременния автомобил дистрибуторите са електронни и за сведение дори в Трабантите произвеждане в средата на 80-те липсват чукче и наковалня.
Айде сега ти си на ход!




- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Номер 13 е разпределителна капачка, не знам какво делко си мислиш, че е.
Още повече от по-горния ти пост се разбира, че нещо ръчкат, предполагам си имал предвид "аванса". Е нито има делко, нито може да се промени аванса от посочената схема от теб...
Още повече от по-горния ти пост се разбира, че нещо ръчкат, предполагам си имал предвид "аванса". Е нито има делко, нито може да се промени аванса от посочената схема от теб...
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани