Пукане М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: маиничка

Пукане М50

Мнение от bavarcheto.n » 04 Апр 2008, 8:51

Здравейте колеги искам да попитам за на едно приателче 5-та двигателя е М50 сутрен като я пали на бензин и като я форсира за да може да прехварли на газ мотора пука :mhihi: , та вапроса ние от каде може да идва това явление, не си спомням кои и каде бяха ми казвали нещо че има топлинен дачик от което се получавало това :uups: така ли е и ако е от него каде се намира той :help:

Благодарско на отзувалите се ;)
Мечтата на патриота Е38-та пред блока

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 04 Апр 2008, 9:06

пукането и гарменето не идва само от това идва от лоша смес ,наи малкото когато колата е студена трябва малко да за4ака или поне да стигне 40 градуса на водата за да затопли изпарителя за по балго приятното прехвърляне на гас не на напразно е казано 4е трябва да се пали на бензин и 4ак като позагрее тогава на гас да може да се равзшири гаста ина4е когато е студена колата прави голямо налягане и от там с еполу4ава детонация и затва пука другото което е 4е топлиния дат4ик ако не работи няма да работи и когато колата е заграля напълно и пак ще фука на богато моия савет е да прегледа на диагностика на гаста от там ще прегледат лулите свещи и тем подобни които правят този проблем смяна на ваздушен филтар и свещи и не трябва да я форсира ряско смяната от бензин на гас става само при достигане на оборотите дори и с каране лекинко имам првдвид не запо4ваите от невидимите проблеми по4нете от на4ало тия газови уредби трябва да се обслужват не само да се кара
ИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 04 Апр 2008, 10:29

Според мене пука от бедна смес не от богата... Можеби дюзите са запушени и се подава сигнал за вкарване на много гориво сутрин ( съответно и много въздух ) а дебита на дюзата неможе да задоволи сместа... Отделно с това не му пречи на твоя авер да си свали лулите да ги прегледа обикновенно с времето се напукват и прехвърча искра...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: маиничка

Мнение от bavarcheto.n » 04 Апр 2008, 11:02

dizelboy написа:пукането и гарменето не идва само от това идва от лоша смес ,наи малкото когато колата е студена трябва малко да за4ака или поне да стигне 40 градуса на водата за да затопли изпарителя за по балго приятното прехвърляне на гас не на напразно е казано 4е трябва да се пали на бензин и 4ак като позагрее тогава на гас да може да се равзшири гаста ина4е когато е студена колата прави голямо налягане и от там с еполу4ава детонация и затва пука другото което е 4е топлиния дат4ик ако не работи няма да работи и когато колата е заграля напълно и пак ще фука на богато моия савет е да прегледа на диагностика на гаста от там ще прегледат лулите свещи и тем подобни които правят този проблем смяна на ваздушен филтар и свещи и не трябва да я форсира ряско смяната от бензин на гас става само при достигане на оборотите дори и с каране лекинко имам првдвид не запо4ваите от невидимите проблеми по4нете от на4ало тия газови уредби трябва да се обслужват не само да се кара


това за гаста ми е ясно то ние си слагаме уредбите но вапроса ми е защо пука на бензин не на газ, газта ниама проблеми дори работи по добре на газ от колкото на бензин и това ми е ясно защо се получава :mhihi: но въпроса е защо гарми на бензин :roll:
Мечтата на патриота Е38-та пред блока

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 05 Апр 2008, 1:05

bavarcheto.n написа:
dizelboy написа:пукането и гарменето не идва само от това идва от лоша смес ,наи малкото когато колата е студена трябва малко да за4ака или поне да стигне 40 градуса на водата за да затопли изпарителя за по балго приятното прехвърляне на гас не на напразно е казано 4е трябва да се пали на бензин и 4ак като позагрее тогава на гас да може да се равзшири гаста ина4е когато е студена колата прави голямо налягане и от там с еполу4ава детонация и затва пука другото което е 4е топлиния дат4ик ако не работи няма да работи и когато колата е заграля напълно и пак ще фука на богато моия савет е да прегледа на диагностика на гаста от там ще прегледат лулите свещи и тем подобни които правят този проблем смяна на ваздушен филтар и свещи и не трябва да я форсира ряско смяната от бензин на гас става само при достигане на оборотите дори и с каране лекинко имам првдвид не запо4ваите от невидимите проблеми по4нете от на4ало тия газови уредби трябва да се обслужват не само да се кара


това за гаста ми е ясно то ние си слагаме уредбите но вапроса ми е защо пука на бензин не на газ, газта ниама проблеми дори работи по добре на газ от колкото на бензин и това ми е ясно защо се получава :mhihi: но въпроса е защо гарми на бензин :roll:


защото ако не си с газов инжекцион ти се ру4ка по сумати неща и правят така 4е да варви пове4е на гас от колкото на бензин демек бензина го ръ4кат което не правилно защото компа трупа илишни грешки и по4ва пукането също така като смените свещи филтри ала бала и ще спре да пука просто се обърква сместа и от там идват ядовете с савкупност от стари свещи и само каране и никви профилактики се стига до там
ИзображениеИзображение
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 05 Апр 2008, 9:10

dizelboy написа:...
защото ако не си с газов инжекцион ти се ру4ка по сумати неща и правят така 4е да варви пове4е на гас от колкото на бензин демек бензина го ръ4кат което не правилно защото компа трупа илишни грешки и по4ва пукането също така като смените свещи филтри ала бала и ще спре да пука просто се обърква сместа и от там идват ядовете с савкупност от стари свещи и само каране и никви профилактики се стига до там


Това, ако ми го обясниш как става на М50 ще те призная за корифей. Ръчкат само по ДВГ с делко и регулиране на аванса(както е твоя кошник, нашите нямат делко. Илипоне аз не съм го открил :twisted: ). Друга работа е, че това с ръчкането го правеха мнооооого, ама мноооооооого навремето. Защото сега като ми разбърника реглажа на бензин и му връча фактура от Дару или Камор за отстраняване на "майсторлъка" доста ще се замисли дали друг път да пипа където не му е работа. Имам един такъв случай с приятел с Вектра и фактурка от Булвария. А "великият" мигаше като светофар на жълто. И плати като поп, щото приятелят ми е 185/125/9х19
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 05 Апр 2008, 9:22

еми мене ми дреме 4есно казано дали има делко или не обесняваите си от каде идват промените след каране на гас :D
ИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 05 Апр 2008, 9:46

Аз ще те призная за корифей ако ми покажеш делкото на М20, ТХЕ БОСС :mhihi:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 05 Апр 2008, 9:48

Поредния скандал :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 05 Апр 2008, 9:49

bmwfena написа:Поредния скандал :mhihi:


Ти с кви очи пишеш тук мошеник! Една оферта за гуми не ми даде, аз изпих парите вече :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от ivan1979g » 05 Апр 2008, 13:03

TheBoss написа:... щото приятелят ми е 185/125/9х19

Абе държавата явно не е толкова зле, след като сте минали само с 9х19, а не с 7.62x39
:mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 05 Апр 2008, 13:12

Стига сте се карали бе... Еййй страшни хора... Сичко е кошник в тоя раздел.. Караме коли на по 15-20 години... Всеки си кара както иска...Гърменето на колегата е от бедна смес...


Само искам да споделя и мойта мъка...Вчера на мойта и замерихме компресията на цилиндрите ... Резултат - 6 цилиндър компресия 0 ( нула, зиро, нищо )... Тоест ще се оперира моторчето...Ама като се отваря всичко ново и толкова... Дреме ми ...Все си мисля че е прегорял клапан... Ама някой който е стигал до там да каже...

Радоста ми остава от това че след тоя ремонт мойта кола няма да е същата... Тоест ще хвръкне... хихихихихихихих


Айде са мения по въпроса да чуем...От какво може да е според вас тая компресия такава... Другото което е колата НЕ губи масло...За близо 8000км каране ( повечето пъти не я щадя ) е изгорила по-малко от литър масло ...Карам с Мотул 6100...
Изображение

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 06 Апр 2008, 1:11

Съвет от личен опит. Заеби Дару,провери компресията по добрия стар аналогов способ преди да почваш каквото и да е!
Да не ти казвам какви идиотщини имам от там срещу скромната сума от над 70лв. :mhihi:

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 06 Апр 2008, 9:34

///peter написа:Аз ще те призная за корифей ако ми покажеш делкото на М20, ТХЕ БОСС :mhihi:


Изображение

Тук можеш да видиш какво се крие под номер 13. Но най-просто DISTRIBUTOR CAP се превежда като капачка на дистрибутора(разбирай делко). Не знам дали аз съм корифей или не, но явно ти свързваш делкото(името идва от факта, че преди години АЦДелко са били популярен производител на прекъсвач-разпределители, т.е. дистрибутори) като визия с онези стърчащи %уйове на ладите. Е не бате, в съвременния автомобил дистрибуторите са електронни и за сведение дори в Трабантите произвеждане в средата на 80-те липсват чукче и наковалня.

Айде сега ти си на ход! :twisted: :twisted: :twisted:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 06 Апр 2008, 10:53

Номер 13 е разпределителна капачка, не знам какво делко си мислиш, че е.
Още повече от по-горния ти пост се разбира, че нещо ръчкат, предполагам си имал предвид "аванса". Е нито има делко, нито може да се промени аванса от посочената схема от теб...

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook