Температура на двигателя

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 19.02.2004
Местоположение: София

Температура на двигателя

Мнение от eagletoti1 » 23 Май 2004, 0:46

Стрелката на температурата на мойта Е34 при загрял мотор седи малко над първата бяла стрелка преди средата.По принцип знам,че когато всичко е нормално стрелката трябва да седи на средата и да не мърда.Смених си термостата,но ефект нямаше.Възможно ли е да има някакъв проблем с мотора или по-скоро това се дължи на скапан датчик или проблема е в уреда на таблото.Иначе мотора си работи нормално и BMWто си върви супер.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 23 Май 2004, 2:16

При мотор М-20/12V (какъвто май е твоят) си е нормално стрелката да е там .При мотор М-50/24V стрелката стои точно по-средата.Не пипай нищо повече по мотора това си е нормално.Тази тема сме я обсъждали по-подробно потърси я по назад във времето в Е-34.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 25 Май 2004, 13:41

А възможно ли е да си с Газ?
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 19.02.2004
Местоположение: София

Мнение от eagletoti1 » 25 Май 2004, 14:25

Да,BMWто е с газова уредба.Има ли значение?

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 25 Май 2004, 15:27

eagletoti1 написа:Да,BMWто е с газова уредба.Има ли значение?

Има разбира се, с газ двигателя работи на малко по-висока температура някъде 5-7 градуса повече. Даже в твоя случай би било нормално да е над средата пък доколкото разбирам е преди нея :shock:
Лично моето заключение е че всичко си е наред в колата и няма смисъл да се тревожиш!
May the BMW force be with you!

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 19.02.2004
Местоположение: София

Мнение от eagletoti1 » 25 Май 2004, 15:31

Да бе ясно.Ама като не е на средата се ми се струва,че не е загряла достатъчно и така дига разхода

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 25 Май 2004, 15:35

eagletoti1 написа:Да бе ясно.Ама като не е на средата се ми се струва,че не е загряла достатъчно и така дига разхода

Моята също работи преди средата, много рядко се качва на средата когато съм в задръстване с включен климатик :)
May the BMW force be with you!

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 19.02.2004
Местоположение: София

Мнение от eagletoti1 » 25 Май 2004, 15:47

А би ли ми казал какъв ти е разхода на гориво?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 25 Май 2004, 15:48

Я си вижте силиконовите съединители да не са зацепени постоянно.
Аз моя кат се скапа така го направих (и още е така де) и така си бачка и като е по-хладно не стига до средата. Другия вариант е смотан термостат дето държи отворен големия кръг постоянно.
Тва пак е по-добрия вариант отколкото да прегрее ;)

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 25 Май 2004, 15:48

И на мен на М10ката не ми стига стрелката на средата :evil: А смених температурния датчик и си взех немски термостат 45лв :shock: при цена за е36 320 30лв и пак същото.Мисля си да не е от датчика :?:

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 25 Май 2004, 15:59

eagletoti1 написа:А би ли ми казал какъв ти е разхода на гориво?

Не повече от 12 даже понякога 10-11, но разликата между 12V и 24V e доста голяма при теб нормално е да харчи 14-15 :?
May the BMW force be with you!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 28.11.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от Zer0 » 25 Май 2004, 23:23

Добре де а при мойта като съм в задръстване стрелката е на 1-2 стрелки след средата, иначе е ОК, тва от съединителя на перката ли трябва да е :?
Също така имам проблем с дясната зона на духалките, накъдето и да завъртя врътката все си е на топло, дори и на клима, къда да ида да го погледнат това? :cry: Страх ме е да си помисля в Дару колко ше ми искат само да ровят по таблото... :cry: :cry:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 26 Май 2004, 0:02

Да от виското ти седи така стрелката.За парното някой с петица да каже :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 28.11.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от Zer0 » 26 Май 2004, 0:21

Май и аз ще го зацепя, не ми се дават 250-300лв точно сега :cry:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 26 Май 2004, 12:01

Zer0 написа:Май и аз ще го зацепя, не ми се дават 250-300лв точно сега :cry:


По-добре 200-300 сега отколкото 1000 като прегрее. На мен Виското ми изхвърли маслото страшно бързо и нямах време да реагирам. За 15 сек ми се дигна температурата до края на червеното. + тва виското е 135 лева. Ако те интересува пиши ЛС и ще ти кажа от де да го земеш.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook