Температура на двигателя
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- eagletoti1
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 19.02.2004
- Местоположение: София
Температура на двигателя
Стрелката на температурата на мойта Е34 при загрял мотор седи малко над първата бяла стрелка преди средата.По принцип знам,че когато всичко е нормално стрелката трябва да седи на средата и да не мърда.Смених си термостата,но ефект нямаше.Възможно ли е да има някакъв проблем с мотора или по-скоро това се дължи на скапан датчик или проблема е в уреда на таблото.Иначе мотора си работи нормално и BMWто си върви супер.
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
При мотор М-20/12V (какъвто май е твоят) си е нормално стрелката да е там .При мотор М-50/24V стрелката стои точно по-средата.Не пипай нищо повече по мотора това си е нормално.Тази тема сме я обсъждали по-подробно потърси я по назад във времето в Е-34.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
eagletoti1 написа:Да,BMWто е с газова уредба.Има ли значение?
Има разбира се, с газ двигателя работи на малко по-висока температура някъде 5-7 градуса повече. Даже в твоя случай би било нормално да е над средата пък доколкото разбирам е преди нея

Лично моето заключение е че всичко си е наред в колата и няма смисъл да се тревожиш!
May the BMW force be with you!
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
eagletoti1 написа:Да бе ясно.Ама като не е на средата се ми се струва,че не е загряла достатъчно и така дига разхода
Моята също работи преди средата, много рядко се качва на средата когато съм в задръстване с включен климатик

May the BMW force be with you!
Я си вижте силиконовите съединители да не са зацепени постоянно.
Аз моя кат се скапа така го направих (и още е така де) и така си бачка и като е по-хладно не стига до средата. Другия вариант е смотан термостат дето държи отворен големия кръг постоянно.
Тва пак е по-добрия вариант отколкото да прегрее
Аз моя кат се скапа така го направих (и още е така де) и така си бачка и като е по-хладно не стига до средата. Другия вариант е смотан термостат дето държи отворен големия кръг постоянно.
Тва пак е по-добрия вариант отколкото да прегрее

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
И на мен на М10ката не ми стига стрелката на средата
А смених температурния датчик и си взех немски термостат 45лв
при цена за е36 320 30лв и пак същото.Мисля си да не е от датчика 



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
eagletoti1 написа:А би ли ми казал какъв ти е разхода на гориво?
Не повече от 12 даже понякога 10-11, но разликата между 12V и 24V e доста голяма при теб нормално е да харчи 14-15

May the BMW force be with you!
Добре де а при мойта като съм в задръстване стрелката е на 1-2 стрелки след средата, иначе е ОК, тва от съединителя на перката ли трябва да е
Също така имам проблем с дясната зона на духалките, накъдето и да завъртя врътката все си е на топло, дори и на клима, къда да ида да го погледнат това?
Страх ме е да си помисля в Дару колко ше ми искат само да ровят по таблото...


Също така имам проблем с дясната зона на духалките, накъдето и да завъртя врътката все си е на топло, дори и на клима, къда да ида да го погледнат това?



- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Да от виското ти седи така стрелката.За парното някой с петица да каже 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Zer0 написа:Май и аз ще го зацепя, не ми се дават 250-300лв точно сега
По-добре 200-300 сега отколкото 1000 като прегрее. На мен Виското ми изхвърли маслото страшно бързо и нямах време да реагирам. За 15 сек ми се дигна температурата до края на червеното. + тва виското е 135 лева. Ако те интересува пиши ЛС и ще ти кажа от де да го земеш.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани