Дистрибуторна капачка и палец
Модератор: Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Taurus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: 525i e34 '89
- Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo
Дистрибуторна капачка и палец
Преди около седмица ми се случи нещо тъпо...
наложи се да отида донякъде
, и когато запалих колата тя заработи лошо на 3-4 цилиндъра
.. реших че са или свещи, или високоволтовите кабели, или е дистрибуторната капачка и палеца създаващи проблема. Свалих капачката и палеца (от които се и оказа) и сметнах за добре да поснимам и кача тази проста и лесна манипулацийка. Мисля че е добре дори и като профилактика който не му е ясно да си ги почисти
маха се пластмасовият капак скриващ лулите в които влизат камбанките на кабелите. Кабелите и лулите има съответсващи номера за да се запази реда на палене на цилиндрите 1-5-3-6-2-4. Първо се вади дифузьора (4), после развивате с тръбен ключ No.8 - 1,2 и 3 болчета. При мен се наложи и да отвия металната тръба за водата (червената точка) за да се извади капачката.
следва почистването на пиновете... използва се шкурка или ножче, като внимавате да не се отнеме много от материала, което би попречило но искрата да прескача добре.
вижте разликата в почистения пин - 1 и окисления - 2
после се почиства ако има наслангване на прах и мръсотия посредством четка с меки косми.
след това се взема парцал който се напоява с коресилин, който премахва мазнотийте, и се почиства в зоните с точките...
Палеца се намира на мястото от което се вади капачката, има метална зона на върха си която също се почиства леко с шкурка.
Сглобява се всичко по обратен ред.. надявам се да съм бил от полза
Успех на всички! 




маха се пластмасовият капак скриващ лулите в които влизат камбанките на кабелите. Кабелите и лулите има съответсващи номера за да се запази реда на палене на цилиндрите 1-5-3-6-2-4. Първо се вади дифузьора (4), после развивате с тръбен ключ No.8 - 1,2 и 3 болчета. При мен се наложи и да отвия металната тръба за водата (червената точка) за да се извади капачката.

следва почистването на пиновете... използва се шкурка или ножче, като внимавате да не се отнеме много от материала, което би попречило но искрата да прескача добре.

вижте разликата в почистения пин - 1 и окисления - 2

после се почиства ако има наслангване на прах и мръсотия посредством четка с меки косми.

след това се взема парцал който се напоява с коресилин, който премахва мазнотийте, и се почиства в зоните с точките...

Палеца се намира на мястото от което се вади капачката, има метална зона на върха си която също се почиства леко с шкурка.
Сглобява се всичко по обратен ред.. надявам се да съм бил от полза



2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани