Дистрибуторна капачка и палец

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: 525i e34 '89
Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo

Дистрибуторна капачка и палец

Мнение от Taurus » 14 Фев 2008, 19:14

Преди около седмица ми се случи нещо тъпо... :confused: наложи се да отида донякъде :driving:, и когато запалих колата тя заработи лошо на 3-4 цилиндъра :wtf: .. реших че са или свещи, или високоволтовите кабели, или е дистрибуторната капачка и палеца създаващи проблема. Свалих капачката и палеца (от които се и оказа) и сметнах за добре да поснимам и кача тази проста и лесна манипулацийка. Мисля че е добре дори и като профилактика който не му е ясно да си ги почисти :)

маха се пластмасовият капак скриващ лулите в които влизат камбанките на кабелите. Кабелите и лулите има съответсващи номера за да се запази реда на палене на цилиндрите 1-5-3-6-2-4. Първо се вади дифузьора (4), после развивате с тръбен ключ No.8 - 1,2 и 3 болчета. При мен се наложи и да отвия металната тръба за водата (червената точка) за да се извади капачката.
Изображение

следва почистването на пиновете... използва се шкурка или ножче, като внимавате да не се отнеме много от материала, което би попречило но искрата да прескача добре.
Изображение

вижте разликата в почистения пин - 1 и окисления - 2
Изображение

после се почиства ако има наслангване на прах и мръсотия посредством четка с меки косми.
Изображение

след това се взема парцал който се напоява с коресилин, който премахва мазнотийте, и се почиства в зоните с точките...
Изображение

Палеца се намира на мястото от което се вади капачката, има метална зона на върха си която също се почиства леко с шкурка.

Сглобява се всичко по обратен ред.. надявам се да съм бил от полза :D Успех на всички! :lalala:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 27.04.2005
Местоположение: Plovdiv

Мнение от toyo_BMW » 14 Фев 2008, 19:23

само дето задължително парцала трябва да е напоен с винен оцет
АУДИ А6 '06, BMW 530i '90 M30 , SUPRA 3.0 turbo+

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook