Е34 на старо!?!
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Е34 на старо!?!
Здравейте колеги! От скоро съм запален по марката и сега обмислям покупка на Е30 за брат ми и на Е34 за нен !
Не съм много запознат със спполучливите изпълнения на модела така че ще помолянякой ако му се занимава да ми разясни какъв модел мога да си взема за 10-ина хиляди които хем да е мощен хем да има доста екстри за модела!
А и другото е че има някой Е34-ки които изглеждат мнооооооо-оо-оого злобни, а съм виждал и такива които могат да те откажат от идеята!
Особено ако си бос по темата какъвто съм и аз!
Препоръчайте ми какво да търся!
Мерси предварително!
Не съм много запознат със спполучливите изпълнения на модела така че ще помолянякой ако му се занимава да ми разясни какъв модел мога да си взема за 10-ина хиляди които хем да е мощен хем да има доста екстри за модела!

А и другото е че има някой Е34-ки които изглеждат мнооооооо-оо-оого злобни, а съм виждал и такива които могат да те откажат от идеята!

Препоръчайте ми какво да търся!
Мерси предварително!
Продавам си количката че съм "малък" за нея!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
The most important thing to know is that you dont know that much!

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
The most important thing to know is that you dont know that much!
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Трябва само да споделиш какво разбиране имаш за мощен. За V8 парите май ще ти стигнат за акциза само.
Ами мислех си да е 150к.с. ако е нов нос за да ми стихгант парите, не съм запознат дали ако вече ерегистрирано и се кара в Бг ще трябва да му плащам акциза!. Т.е ако колата да речем е внесена 97-ма или 99-а год. може ли да е по мощна за тея пари? 

Продавам си количката че съм "малък" за нея!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
The most important thing to know is that you dont know that much!

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
The most important thing to know is that you dont know that much!
Ако става дума за Е34 520i VANOS и 525i VANOS мисля, че са добър избор (без да се изхвърляш)
Това съответно са и двигателите
M50/M50TU
Straight 6 DOHC 24V/Straight 6 DOHC 24V with Single VANOS. 1989-1998. 136kg
Used in E36 320i/325i, E34/39 520i/525i, Variation of this was used in the Early US E36 M3
2.0 (150bhp), 2.5 (192bhp), 3.0 (240bhp) Sometimes referred to as S50US.
Engine shares more common parts with M50 than Euro S50, but is a motorsport engine.
M52/M52TU
Straight 6 DOHC 24V with Single VANOS/Straight 6 DOHC 24V with Double VANOS. 1996-1999. Iron Block in US, Alloy Block in Europe . 118kg 260lbs (alloy) 140kg
Used in E39 520i/523i/528i, E36 323i/328i, E38 728i, Variation of this was used in late US E36 M3.
2.0 (150bhp), 2.5 (170bhp), 2.8 (193bhp), 3.2 (240bhp) Sometimes referred to as S52US.
Engine shares more common parts with M52 than Euro S52, but is a motorsport engine.
За втория SaSo забеляза грешката. Малко съм се засилил с Copy-то
Колкото до цената и екстрите си зависи от късмета ти, но гледай повече състоянието на конкретната кола

Това съответно са и двигателите
M50/M50TU
Straight 6 DOHC 24V/Straight 6 DOHC 24V with Single VANOS. 1989-1998. 136kg
Used in E36 320i/325i, E34/39 520i/525i, Variation of this was used in the Early US E36 M3
2.0 (150bhp), 2.5 (192bhp), 3.0 (240bhp) Sometimes referred to as S50US.
Engine shares more common parts with M50 than Euro S50, but is a motorsport engine.
M52/M52TU
Straight 6 DOHC 24V with Single VANOS/Straight 6 DOHC 24V with Double VANOS. 1996-1999. Iron Block in US, Alloy Block in Europe . 118kg 260lbs (alloy) 140kg
Used in E39 520i/523i/528i, E36 323i/328i, E38 728i, Variation of this was used in late US E36 M3.
2.0 (150bhp), 2.5 (170bhp), 2.8 (193bhp), 3.2 (240bhp) Sometimes referred to as S52US.
Engine shares more common parts with M52 than Euro S52, but is a motorsport engine.
За втория SaSo забеляза грешката. Малко съм се засилил с Copy-то
Колкото до цената и екстрите си зависи от късмета ти, но гледай повече състоянието на конкретната кола
Последна промяна tsb_bg на 12 Фев 2008, 17:20, променена общо 1 път
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Хааааа. Трябва ти 525 94 година с широк бъбрек, шадоу лайн, М или
Зендер брони и ел. Рекаро
И ша цепиш мрака.
За тия пари получаваш уникален автомобил

Зендер брони и ел. Рекаро


За тия пари получаваш уникален автомобил





Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
tsb_bg написа:Ако става дума за Е34 520i VANOS и 525i VANOS мисля, че са добър избор (без да се изхвърляш)![]()
Това съответно са и двигателите
M50/M50TU
Straight 6 DOHC 24V/Straight 6 DOHC 24V with Single VANOS. 1989-1998. 136kg
Used in E36 320i/325i, E34/39 520i/525i, Variation of this was used in the Early US E36 M3
2.0 (150bhp), 2.5 (192bhp), 3.0 (240bhp) Sometimes referred to as S50US.
Engine shares more common parts with M50 than Euro S50, but is a motorsport engine.
M52/M52TU
Straight 6 DOHC 24V with Single VANOS/Straight 6 DOHC 24V with Double VANOS. 1996-1999. Iron Block in US, Alloy Block in Europe . 118kg 260lbs (alloy) 140kg
Used in E39 520i/523i/528i, E36 323i/328i, E38 728i, Variation of this was used in late US E36 M3.
2.0 (150bhp), 2.5 (170bhp), 2.8 (193bhp), 3.2 (240bhp) Sometimes referred to as S52US.
Engine shares more common parts with M52 than Euro S52, but is a motorsport engine.
Колкото до цената и екстрите си зависи от късмета ти, но гледай повече състоянието на конкретната кола
Това са двигателите другия път...



Само за първия тип си прав...



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега ето сега ще ти сглобя една примерна схема
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lwvpgkykiwwa
Да поговорим за това какво искаш - хубава ,мощна и оборудвана добре Е34-ка
Първо за мотор-а : такъв който да носи купето леко и да доставя удоволствието от шофирането е минимум 2,5 литровия 6 цилиндров с 192 к.с. мощност или т.нар. М50В25 (М50 е кода на двигателя а В25 е кубатурата му от 2,5 литра). Гледам ,че караш комби Мерцедес и веднага ми лепна на сърцето автомобила ,който ти показах по-горе
Цената на тези 525-ци е височка ,защото хората си ги тачат все още, в комбинация с този двигател една Е34 доставя много голямо удоволствие а е механически здрав и не толкова сложен автомобил откъм много допълнителни системи и разни усложнения свързани с нерви по ремонти на старо ...
Екстри - Знаеш ,че за екстрите се плаща ,независимо дали колата е нова или стара.За автомобил с много екстри ,цената естествено нараства доста ,като за такъв с 2,5 мотора в много добро състояние тя с лекота надхвърля 4000 евро ... Удоволствието обаче от Е34 с щори на задните врати,кожено рекаро с ел.корекций, големия борд компютър, везани в кожа кори на вратите /табло и салон ,махагон и пр е голямо удоволствие и такъв автомобил не отстъпва по нищо с ергономията си на много от новите
Оптика -само за Мков пакет цената отново е нагоре,независимо дали колата е по-стара година или няма екстри на всичкото отгоре ...
Георги Пенчев

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lwvpgkykiwwa
Да поговорим за това какво искаш - хубава ,мощна и оборудвана добре Е34-ка

Първо за мотор-а : такъв който да носи купето леко и да доставя удоволствието от шофирането е минимум 2,5 литровия 6 цилиндров с 192 к.с. мощност или т.нар. М50В25 (М50 е кода на двигателя а В25 е кубатурата му от 2,5 литра). Гледам ,че караш комби Мерцедес и веднага ми лепна на сърцето автомобила ,който ти показах по-горе

Екстри - Знаеш ,че за екстрите се плаща ,независимо дали колата е нова или стара.За автомобил с много екстри ,цената естествено нараства доста ,като за такъв с 2,5 мотора в много добро състояние тя с лекота надхвърля 4000 евро ... Удоволствието обаче от Е34 с щори на задните врати,кожено рекаро с ел.корекций, големия борд компютър, везани в кожа кори на вратите /табло и салон ,махагон и пр е голямо удоволствие и такъв автомобил не отстъпва по нищо с ергономията си на много от новите

Оптика -само за Мков пакет цената отново е нагоре,независимо дали колата е по-стара година или няма екстри на всичкото отгоре ...
Георги Пенчев
Благодаря за отговра колега! Интересно ми е за 8-10К дали ще си намеря такава количка седан под 200хил. км. и да изглежда като тази от снимките които си сложил?
п.п. Все повече се убеждавам че бих карал БМВ вместо "мерцедес"!
п.п. Все повече се убеждавам че бих карал БМВ вместо "мерцедес"!

Продавам си количката че съм "малък" за нея!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
The most important thing to know is that you dont know that much!

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
The most important thing to know is that you dont know that much!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
dan3ata написа:Благодаря за отговра колега! Интересно ми е за 8-10К дали ще си намеря такава количка седан под 200хил. км. и да изглежда като тази от снимките които си сложил?
п.п. Все повече се убеждавам че бих карал БМВ вместо "мерцедес"!
За между 8 и 10 хил. лева седан в много добро състояние ,такъв ,че като седнеш да не си късаш нервите от самото начало под 200 К км с екстри и с въпросния мотор май няма да стане лесно да се намери

Това комби ще може да се спазари на 2500 евро,стават към 5000 лв.
Докарване с номера със застраховка там 1000 лв ако е на самоход (или 800 лв на автовоз) ,стават около 6000 лв. Тук на митница 4900 лв акциз = 11 000 лв ...
трябва голям късметлия да си да намериш хубава Е34 525i в БГ.Колегата Радо RS купи преди известно време Мтехник такава кола в много добро състояние, без особенно много екстри,нормално ниво на оборудване и колата май беше 7500 лв ако не се лъжа



Георги Пенчев
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани