Клапан на маслен филтър М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Клапан на маслен филтър М50

Мнение от Gemar » 10 Фев 2008, 13:05

Онзи ден сменях маслото и реших да проверя какво има в кутията на масления филтър. Отворих я веднага след като изгасих мотора и вътре нямаше нищо. Имаше някакви остатъци от масло по дъното на кутията само. Клапан на филтър ли е, сменя ли се или цялата кутия направо се сменя.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 10 Фев 2008, 16:19

То май като я отвиеш и маслото се връща в картера. Аз никога не съм виждал там да е пълно с масло. :roll:


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 11 Фев 2008, 1:47

нищо ти няма на колата ако ти е прецакан клапана досега нямаше да имаш мотор при проблем с него ще ти свети лампата на маслото.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 11 Фев 2008, 10:58

Добре, мерси за отговорите. Иначе лампата на маслото гасне секунда след като запаля. А като изгася и дам на контакт веднага изобщо не светва, следователно държи налягане.
Изображение


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 11 Фев 2008, 12:33

Gemar написа:Добре, мерси за отговорите. Иначе лампата на маслото гасне секунда след като запаля. А като изгася и дам на контакт веднага изобщо не светва, следователно държи налягане.
Перфектен си :D

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook