AGR
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
AGR
Колеги откакто изолирах AGR-клапана,много започна да се омаслява и се стича по алтернатора,докато преди тази манипулация нямах такива проблеми!На какво се дължи това постоянно омасляване и проблем ли е да си карам така,излолиран или не колата си работи по един и същ начин!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: AGR
fatix написа:Колеги откакто изолирах AGR-клапана,много започна да се омаслява и се стича по алтернатора,докато преди тази манипулация нямах такива проблеми!На какво се дължи това постоянно омасляване и проблем ли е да си карам така,излолиран или не колата си работи по един и същ начин!
Мърлянето във въздухопроводите идва от маслените пари от вентилацията на двигателя-отвора е в кутията на въздушният филтър и от там тръгва всичко.А от къде точно тече-значи имаш нещо разхерметизирано.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
fatix написа:точно до щуцера където трябва да влиза мъркуча от задната страна има една малка дупчица и оттам ми тече,но когато е елиминаран,а когато го направя да е както трява е сухо!!!
Щом ти тече от там може би мембраната ,която отваря и затваря клапана е прегоряла,но защо тече когото изолираш клапана не мога да ти кажа-но най добре я запуши тази дупчица.
Колега като си изолирал агр-маслените пари си минават,като пак си кондензират и се превръщат в масло навсякъде,където има мн.малък пропуск във въздухопровода.Много ме съмнява да ти е спукана мембраната,но щом казваш,4е ти те4е от тръби4ката зна4и е тя.Погледни към сглобката на агр с тръбата дали не ти пуска от там и да се сти4а до тръби4ката.
Значи има дупчица прилича ми на фабричен отвор,но незнам за какво служи!Намира се точно до тръбичката но от вътрешната страна.Ако карам градско омасляването е само по АГР-а,но на извънградско вече ства мазало всичко от страната на АГР става с маслени пръски,включително и по колектра странично и отгоре понякога.Днес мисля да го сваля да си поиграя да го почистя и да запуша тази дупчица и ще видя какво ще стане!
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Ако сваляш АГР,свали щялата тръба в която се намира и колектота.Занеси ги на мивка и за няколко левчета си като нов
Нищо сложно - само отвъртане на гайки 12 (може и 13 ако са ти загубили оригиналните) и малко скобички
Все пак да спреш омасляването
Нищо сложно - само отвъртане на гайки 12 (може и 13 ако са ти загубили оригиналните) и малко скобички
Все пак да спреш омасляването

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани