525tds загуби мощност ,спря да пали

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: Veliko Turnovo

525tds загуби мощност ,спря да пали

Мнение от BMW- Мания » 20 Дек 2007, 17:13

Здрасти на всички! Имам ограмен проблем купих си 525 ТДС 1995 ,преди карах същото само че 1992 нямах грижи и проблеми,желязна машина...В началото на тази седмица съм й сменил въздушен и горивен филтър и тъкмо се канех да сменя и масло...,а тя направо ме разби ...
Спирам я предният ден и на следващият "Умря" и не ще да пали. На скорост запали, но няма мощност, мотора чука и пуши черно, като камион. Видях, че маркуча, който води от турбината към кулера е пробит и може да не върви заради това, но защо пуши. Чука дюза - ясно...ще обезвъздуша.
Вчера проверих електромагнитният клапан - работи, свещите - работят без изключение. Ток отива и до свещите и до клапана. Не съм проверявал само след горивният филтър колко гориво изтича за минута, но това ще правя днес.
Колата върти, но не пали. Когато обезвъздушавах дюзите, гориво изтичаше от тях, което ме води на мисълта, че не е и ГНП...
Възможно ли е горивната система да е разхерметезирана, или запушена
Ако и това не е проблема, кое остава освен ГНП?
Знам че тия дни е студено, но предишните дни си палеше от раз, мъркаше като коте,и летеше...
Кажете кой какво мисли по въпроса :confused:
Ванка телефона ми е 0887700973. Чукни ми само, аз ще те набера...
Поздрави на всички с нафта в кръвта!
Последна промяна BMW- Мания на 28 Дек 2007, 0:29, променена общо 2 пъти

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: Veliko Turnovo

Мнение от BMW- Мания » 20 Дек 2007, 17:17

Забравих,да спомена,че веднага повиках доктор за Баварката,но след катой направи диагностика с лаптопа не откри никакви грешки...Направо съм аут... :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 20 Дек 2007, 17:46

По принцип двигателя почва да работи твърдо когато се намали ъгъла на запалване-погледни за тази регулировка и виж къде се намира помпата ти.Но пък с диагностика това се хваща.Чудя се дали не се е повредил авансатора или датчика му на ГНП-той променя ъгъла на впъскване в зависимост от температурата и натоварването на двигателя.Нека и колегите да си кажат мнението


Регулиране на ГНП на 525 tds

Когато не работи добре някоя дюза също се чува чукане.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 20 Дек 2007, 20:20

zvetiko написа:По принцип двигателя почва да работи твърдо когато се намали ъгъла на запалване-погледни за тази регулировка и виж къде се намира помпата ти.Но пък с диагностика това се хваща.Чудя се дали не се е повредил авансатора или датчика му на ГНП-той променя ъгъла на впъскване в зависимост от температурата и натоварването на двигателя.Нека и колегите да си кажат мнението


Регулиране на ГНП на 525 tds

Когато не работи добре някоя дюза също се чува чукане.
Ако са му хлабави болтовете на гнп ще промени ъгъла на впръскване,но няма да го намали,а ще го увели4и.Колега пипано ли е нещо по колата преди да се появи проблема :?: Мокрил ли си мотора :?: Как така твърдо го 4уваш,да не и е малко маслото :?: Така,от раз ако е станало търси проблема в свещите(една като изгори и даде на късо им гори бушона и вси4ки спират да работят) и горивопровода

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: Veliko Turnovo

Мнение от BMW- Мания » 20 Дек 2007, 20:48

Колата е нов внос от Австрия направо я свалих от автовоза, карал я е един пенсионер (първи собственик),и беше със счупена задна броня ,явно не му се занимавало с ремонта,та я продал. Така че съм сигурен че не е бутано нищо по колата, палеше без проблем има все още читаво масло,но аз си купих всичко ново,знам как са нещата при Баварките искат добро масло, но....не успях и да разбера какво стана. Просто на другата сутрин със зор запали , запуши и то не нафта с масло ( знам как .ще изглежда син облак) направо черно. Та така изобщо не ми идва на акъла, дали може свещ да се прецака така изведнъж...Но ти благодаря за съвета :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 20 Дек 2007, 20:59

BMW- Мания написа:Колата е нов внос от Австрия направо я свалих от автовоза, карал я е един пенсионер (първи собственик),и беше със счупена задна броня ,явно не му се занимавало с ремонта,та я продал. Така че съм сигурен че не е бутано нищо по колата, палеше без проблем има все още читаво масло,но аз си купих всичко ново,знам как са нещата при Баварките искат добро масло, но....не успях и да разбера какво стана. Просто на другата сутрин със зор запали , запуши и то не нафта с масло ( знам как .ще изглежда син облак) направо черно. Та така изобщо не ми идва на акъла, дали може свещ да се прецака така изведнъж...Но ти благодаря за съвета :mhihi:
продал я е защото си е купил нова :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 20 Дек 2007, 21:03

ivan. написа:
zvetiko написа:По принцип двигателя почва да работи твърдо когато се намали ъгъла на запалване-погледни за тази регулировка и виж къде се намира помпата ти.Но пък с диагностика това се хваща.Чудя се дали не се е повредил авансатора или датчика му на ГНП-той променя ъгъла на впъскване в зависимост от температурата и натоварването на двигателя.Нека и колегите да си кажат мнението


Регулиране на ГНП на 525 tds

Когато не работи добре някоя дюза също се чува чукане.
Ако са му хлабави болтовете на гнп ще промени ъгъла на впръскване,но няма да го намали,а ще го увели4и.Колега пипано ли е нещо по колата преди да се появи проблема :?: Мокрил ли си мотора :?: Как така твърдо го 4уваш,да не и е малко маслото :?: Така,от раз ако е станало търси проблема в свещите(една като изгори и даде на късо им гори бушона и вси4ки спират да работят) и горивопровода


Така е-помпата трябва да се натегне за да се намали ъгъла,ако са разхлабени винтовете веригата я бута към увеличаване и по-мека работа на двигателя,но все пак го попитах да не би някой да не е бутал помпата.Колега помпата никой не я е пипал нали-погледни все пак от къде се вижда отвора(от горе или от долу) през ,който минават шпилките ,които я държат към двигателя(отвора е елипсовиден).

И кога стана това-сменяш маслото и почват проблемите ли.Ако е така може предишното да е с добавки и трябва да видиш компресията.

Ванка свещите не са ли само за трудно палене-след като запали и загрее двигателя не трябва ли да работи нормално


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 20 Дек 2007, 21:17

zvetiko написа:
ivan. написа:
zvetiko написа:По принцип двигателя почва да работи твърдо когато се намали ъгъла на запалване-погледни за тази регулировка и виж къде се намира помпата ти.Но пък с диагностика това се хваща.Чудя се дали не се е повредил авансатора или датчика му на ГНП-той променя ъгъла на впъскване в зависимост от температурата и натоварването на двигателя.Нека и колегите да си кажат мнението


Регулиране на ГНП на 525 tds

Когато не работи добре някоя дюза също се чува чукане.
Ако са му хлабави болтовете на гнп ще промени ъгъла на впръскване,но няма да го намали,а ще го увели4и.Колега пипано ли е нещо по колата преди да се появи проблема :?: Мокрил ли си мотора :?: Как така твърдо го 4уваш,да не и е малко маслото :?: Така,от раз ако е станало търси проблема в свещите(една като изгори и даде на късо им гори бушона и вси4ки спират да работят) и горивопровода


Така е-помпата трябва да се натегне за да се намали ъгъла,ако са разхлабени винтовете веригата я бута към увеличаване и по-мека работа на двигателя,но все пак го попитах да не би някой да не е бутал помпата.Колега помпата никой не я е пипал нали-погледни все пак от къде се вижда отвора(от горе или от долу) през ,който минават шпилките ,които я държат към двигателя(отвора е елипсовиден).

И кога стана това-сменяш маслото и почват проблемите ли.Ако е така може предишното да е с добавки и трябва да видиш компресията.

Ванка свещите не са ли само за трудно палене-след като запали и загрее двигателя не трябва ли да работи нормално
Да за свещите е така,но милех колегата първо да си реши проблема с паленето,а после с пушека-тои може да е от мн.неща,дори и от катализатора може да пуши много

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 20 Дек 2007, 21:23

Доколкото разбирам,колата изведнъж спира и да пали и да върви-причината би трябвало да е обща.Какво ще кажеш за авансатора-той може да му измени ъгъла без да е пипана помпата.А иначи свещите ще ги провери за 1минута.

Дано не е варианта с добавката-колегата да даде още малко инфо какво е пипано по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: Veliko Turnovo

Мнение от BMW- Мания » 20 Дек 2007, 21:26

Но проблема,че не върви ме плаши повече,защото ако са свещи като запали ще се управи,ама тя изгуби мощност, не върви, едвам се влачи...Направо незнам какво ли ще излезе накрая. :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 20 Дек 2007, 21:30

BMW- Мания написа:Но проблема,че не върви ме плаши повече,защото ако са свещи като запали ще се управи,ама тя изгуби мощност, не върви, едвам се влачи...Направо незнам какво ли ще излезе накрая. :twisted:


Колега, след като смени маслото ли направи това.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 20 Дек 2007, 21:31

BMW- Мания написа:Но проблема,че не върви ме плаши повече,защото ако са свещи като запали ще се управи,ама тя изгуби мощност, не върви, едвам се влачи...Направо незнам какво ли ще излезе накрая. :twisted:
колега пиши подробно проблема,а не 4е е карана от едикои си собственик и т.н.Свети ли някаква лампа на таблото,ако не виж вакум марку4ите дали са 4исти и на мястото си,от този за мап-а дори и изпушва,но първо я направи да пали,после да върви

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: Veliko Turnovo

Мнение от BMW- Мания » 20 Дек 2007, 21:34

Не успях да го сменя. Купих всичко сложих нов въздушен, за следващия ден оставих да сменя малото и филтъра,отивам и немога да я запаля, и край... Така че тя още със старото масло. :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 20 Дек 2007, 21:42

BMW- Мания написа:Не успях да го сменя. Купих всичко сложих нов въздушен, за следващия ден оставих да сменя малото и филтъра,отивам и немога да я запаля, и край... Така че тя още със старото масло. :(


Това е хубаво.

Колегата ти казва да почнеш от свещите-имай в предвид ,че в 99.9% от случаите поставя правилна диагноза. ;) Провери ги след това виж горивоподаването- най-напред виж дали работи електромагнитният клапан върху ГНП-трябва да има + при контакт и да усещаш ,че отваря.

След това,откачаш горивопровода след филтъра и даваш 23 бушон на +,след като потече,трябва да изтече 1литър за 1минута,ако е по-малко откачаш горивопровода преди филтъра и виждаш колко изтича-ако е 1литър за 1минута сменяш филтъра,ако е по-малко виж филтъра на помпата в резервоара,ако е чист ,или след като го почистиш дебита не се промени, значи помпата е свършила.УСПЕХ.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.12.2007
Местоположение: Veliko Turnovo

Мнение от BMW- Мания » 20 Дек 2007, 21:49

Благодаря Колега ще пробвам съветите върху Баварката,дано да не е нещо по-страшно... :twisted:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook