Охлюф
Модератор: Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Охлюф
Wenzy написа:За съжалене само 10 000 оборота.Дайте идея за някой малко по бърз електромотор(още поне 100 000 оборота)
.В галерията е
[/img]

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Wenzy написа:Е де само питам,ако имаш идея сподели,А иначе .... да малко съм на въртележката



поне аз не съм чувал за турбо с електромотор
пък и трябва да е синхронизирано с оборотите на двигателя

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Бегай далеч от тези електро глупости за който ти гарантират, че ще надуват като турбо
Или турбинка или N2O системка


Или турбинка или N2O системка

Това е вентилатор, а разликата между вентилатор и компресор е доста голяма... най-вече в дизайна на лопатките. Отделно, не само оборотите на електромотора са важни, интересно е каква му е мощността. Ако искаш примерно 0,5 бара налягане, ще ти трябва елмотор с мощност примерно не по-малка от 8 киловата за 2-литров двигател... хипотетично
.
С една дума намери му място на този охлюв някъде по рафтовете в мазето
.

С една дума намери му място на този охлюв някъде по рафтовете в мазето

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
на село на един приятел дядо му беше ковач и тва дето раздухваше огъня на ожака беше на същия принцип само че с по голям охлюв и по голям матор




- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Ей Стамбо невидиш ли,че работата е базик да става...
смяташ ли ,че вентилатор от парното на ИФА ще свърши някаква работа.Дотук беше шегата - обаче в момента ми търсят турбо от камионче ШКОДА и си мисля да издухам нечий двигател
навитаци?


- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Wenzy написа:Ей Стамбо невидиш ли,че работата е базик да става...смяташ ли ,че вентилатор от парното на ИФА ще свърши някаква работа.Дотук беше шегата - обаче в момента ми търсят турбо от камионче ШКОДА и си мисля да издухам нечий двигател
навитаци?
тва дет го мислиш е малко сложничко и не става еи така

освен ако не е някои дизел

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Wenzy написа:Ей Стамбо невидиш ли,че работата е базик да става...смяташ ли ,че вентилатор от парното на ИФА ще свърши някаква работа.Дотук беше шегата - обаче в момента ми търсят турбо от камионче ШКОДА и си мисля да издухам нечий двигател
навитаци?
Нищо няма да направиш-ако искаш по-високи налягания натегни байпасният клапан и вместо 1бар ще ти прави сигурно2-аз съм го засичал до 1.6 бара защото до там ми е манометъра.Когато турбото ти прави по-голямо налягане,трябва и по -мощен кулер за да може да се охлажда правилно по-голямото количество въздух .
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
А резултата от натягането какъв е
Турбината се избира в зависимост на какъв двигател се ползва бат Венци
ще вземеш некоя голема мелница която ще се арзвърта от 5500 оборота и файдата ти ще е много голяма


Турбината се избира в зависимост на какъв двигател се ползва бат Венци



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:А резултата от натягането какъв е![]()
Турбината се избира в зависимост на какъв двигател се ползва бат Венцище вземеш некоя голема мелница която ще се арзвърта от 5500 оборота и файдата ти ще е много голяма
![]()
И аз това му какзвам-ако зора е по-голямо налягане не му трябва друга турбина-само маха маркуча на байпасният клапан и може и да хвръкне.Показал съм как става.

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:Искам да ти кажа, че натягането на клапана не е разумен вариант
Не знам друг начин ако искаш да вдигнеш налягането-или го правиш ти механично или чипа го прави електронно ,ако колата го позволява.

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Натегнато е до толкова до колкото е разумно и не натоварва така карантията на турбинката, натягайки го повече, натоварванията се увеличават 

36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани