Охлюф

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Охлюф

Мнение от Wenzy » 10 Ное 2007, 15:39

За съжалене само 10 000 оборота :( .Дайте идея за някой малко по бърз електромотор(още поне 100 000 оборота) :lol:.В галерията е
[/img]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: Охлюф

Мнение от stambo_81dg » 10 Ное 2007, 20:22

Wenzy написа:За съжалене само 10 000 оборота :( .Дайте идея за някой малко по бърз електромотор(още поне 100 000 оборота) :lol:.В галерията е
[/img]


:kuku:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 10 Ное 2007, 20:52

Е де само питам,ако имаш идея сподели,А иначе .... да малко съм на въртележката :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 10 Ное 2007, 21:23

Wenzy написа:Е де само питам,ако имаш идея сподели,А иначе .... да малко съм на въртележката :mhihi:


:mhihi: :mhihi: :mhihi:
поне аз не съм чувал за турбо с електромотор
пък и трябва да е синхронизирано с оборотите на двигателя :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 10 Ное 2007, 22:12

Бегай далеч от тези електро глупости за който ти гарантират, че ще надуват като турбо :mhihi: :mhihi:
Или турбинка или N2O системка :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 10 Ное 2007, 22:19

Това е вентилатор, а разликата между вентилатор и компресор е доста голяма... най-вече в дизайна на лопатките. Отделно, не само оборотите на електромотора са важни, интересно е каква му е мощността. Ако искаш примерно 0,5 бара налягане, ще ти трябва елмотор с мощност примерно не по-малка от 8 киловата за 2-литров двигател... хипотетично :).
С една дума намери му място на този охлюв някъде по рафтовете в мазето ;).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 10 Ное 2007, 22:38

на село на един приятел дядо му беше ковач и тва дето раздухваше огъня на ожака беше на същия принцип само че с по голям охлюв и по голям матор :idea: :mhihi: ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 11 Ное 2007, 22:47

Ей Стамбо невидиш ли,че работата е базик да става... :)смяташ ли ,че вентилатор от парното на ИФА ще свърши някаква работа.Дотук беше шегата - обаче в момента ми търсят турбо от камионче ШКОДА и си мисля да издухам нечий двигател :lol: навитаци?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 11 Ное 2007, 23:05

Wenzy написа:Ей Стамбо невидиш ли,че работата е базик да става... :)смяташ ли ,че вентилатор от парното на ИФА ще свърши някаква работа.Дотук беше шегата - обаче в момента ми търсят турбо от камионче ШКОДА и си мисля да издухам нечий двигател :lol: навитаци?


тва дет го мислиш е малко сложничко и не става еи така ;)
освен ако не е някои дизел :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 11 Ное 2007, 23:18

Wenzy написа:Ей Стамбо невидиш ли,че работата е базик да става... :)смяташ ли ,че вентилатор от парното на ИФА ще свърши някаква работа.Дотук беше шегата - обаче в момента ми търсят турбо от камионче ШКОДА и си мисля да издухам нечий двигател :lol: навитаци?


Нищо няма да направиш-ако искаш по-високи налягания натегни байпасният клапан и вместо 1бар ще ти прави сигурно2-аз съм го засичал до 1.6 бара защото до там ми е манометъра.Когато турбото ти прави по-голямо налягане,трябва и по -мощен кулер за да може да се охлажда правилно по-голямото количество въздух .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 11 Ное 2007, 23:25

А резултата от натягането какъв е ;)
Турбината се избира в зависимост на какъв двигател се ползва бат Венци :) ще вземеш некоя голема мелница която ще се арзвърта от 5500 оборота и файдата ти ще е много голяма :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 11 Ное 2007, 23:32

///peter написа:А резултата от натягането какъв е ;)
Турбината се избира в зависимост на какъв двигател се ползва бат Венци :) ще вземеш некоя голема мелница която ще се арзвърта от 5500 оборота и файдата ти ще е много голяма :mhihi: :mhihi:


И аз това му какзвам-ако зора е по-голямо налягане не му трябва друга турбина-само маха маркуча на байпасният клапан и може и да хвръкне.Показал съм как става. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 11 Ное 2007, 23:33

Искам да ти кажа, че натягането на клапана не е разумен вариант :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 11 Ное 2007, 23:46

///peter написа:Искам да ти кажа, че натягането на клапана не е разумен вариант :)


Не знам друг начин ако искаш да вдигнеш налягането-или го правиш ти механично или чипа го прави електронно ,ако колата го позволява. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 11 Ное 2007, 23:49

Натегнато е до толкова до колкото е разумно и не натоварва така карантията на турбинката, натягайки го повече, натоварванията се увеличават :)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook