Проблем с оборотите на Тдс авотоматик

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 1.11.2007

Проблем с оборотите на Тдс авотоматик

Мнение от langito » 01 Ное 2007, 17:06

Колата или не пали, или като запали качва оборотите на 2500, просто не работи на по ниски обороти :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 01 Ное 2007, 17:57

Брат твоя проблем може да е от датчика на маховика.Форсира ли се какво прави колата?Тук е дискутирано за тоя датчик http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=105

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 1.11.2007

...

Мнение от langito » 01 Ное 2007, 18:11

Мерси за линка.

Паля я и за 1-2 сек се качва на 2600 оботора и посе пада малко на долу околу 2400 там някаде... и като превключа на "D" или на която и да е друга предавка, става едно рязко придарпване и оборотите тогава стават 1600~1700... и ако не даржиш спирачката колата си върви заради високите обороти...


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 01 Ное 2007, 18:43

Колега чети обстойно тая тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=60723 ;)
Това от кога го прави и спонтанно ли се появи :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 01 Ное 2007, 18:44

По - компетентните колеги да се изкажат аз си мисля че е или плочката е базикана или тоя датчик е сдал багажа - при мен така като го изкарах и форсира до 1500 -1700 после пада до 200 - 300 пак се форсира и накрая изгася - изчакай колегите да кажат и прави изводи


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 01 Ное 2007, 18:52

Wenzy написа:По - компетентните колеги да се изкажат аз си мисля че е или плочката е базикана или тоя датчик е сдал багажа - при мен така като го изкарах и форсира до 1500 -1700 после пада до 200 - 300 пак се форсира и накрая изгася - изчакай колегите да кажат и прави изводи

Той колегата е писал в 2-3 теми :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: явно е бая на зор ама оборотите му ги държи токива постоянно не играят така че ме съмнява да е тоя датчик ама нека да каже от кога му е станало така :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 1.11.2007

да :D на 2-3 места сам писал :D

Мнение от langito » 01 Ное 2007, 19:12

тя ми е от скоро... но стария собственик беше казал че миналата година е станало така... но се е оправило... и сега пак е така...


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 01 Ное 2007, 21:03

Колега погледни болтовете на пло4ката дали са притегнати хубаво.Пробваи да я бутнеш малко напред към радиаторите.Ако са хлабави болтовете самата пло4ка може да се премести назад(ка4ва оборотите) или да се засука и 4етеца на газта да не връща докраи,но ако се е изместила много назад за 2500оборота трябва да работи като параход.4укни я леко дано освободи.Ако не сваляш горния капак на пло4ката и пробваш на ръка дали връща 4етеца http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=60723

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 1.11.2007

...

Мнение от langito » 02 Ное 2007, 15:06

дано не се налага да сменям плочка че е мн скапо, доколкото разбрах тук от форума :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 1.11.2007

...

Мнение от langito » 02 Ное 2007, 15:53

а каде точно е тоя четец лесно ли се наглася :?:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: ...

Мнение от ivan. » 03 Ное 2007, 1:28

langito написа:а каде точно е тоя четец лесно ли се наглася :?:
просто я регулираи-4укни я нанякъде и ще усетиш.4етеца е под горния капак на пло4ката.пробваи с регулириране,ако не стане пиши.Според мене пло4ката не ти е за смяна-щом ти задържа, не връща е сменяна преди тебе или тя или хидравли4ната глава на гнп(има малки разлики в големината,не е проблем),но това е друг въпрос.Успех

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 1.11.2007

...

Мнение от langito » 03 Ное 2007, 1:41

значи трябва да разхлабя тези два болта и да я почукна лекичко кам фаровете? мерси много :!:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: ...

Мнение от ivan. » 03 Ное 2007, 2:04

langito написа:значи трябва да разхлабя тези два болта и да я почукна лекичко кам фаровете? мерси много :!:
болтовете се 4-единия е гаден,ако вси4ко е оригинал-надявам се ме разбираш правилно.Долния ред болтове,горе е капака,а общия на пло4ката и капака е гадния.УСПЕХ

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 1.11.2007

...

Мнение от langito » 03 Ное 2007, 2:11

ясно... ще ми е нужех Успеха :mhihi: значи от мен се иска да разхлабя 4-рите бола и да почукам плочката... много много не ги рабирам тия работи, затова питам :uups: извинявам се ако досаднича :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: ...

Мнение от zvetiko » 03 Ное 2007, 10:09

langito написа:ясно... ще ми е нужех Успеха :mhihi: значи от мен се иска да разхлабя 4-рите бола и да почукам плочката... много много не ги рабирам тия работи, затова питам :uups: извинявам се ако досаднича :confused:


Колега ,виж темата за регулиране на ГНП и спазвай стриктно инструкциите -да не повредиш нещо. ;)Щом са ти високи оборотите ,трябва да я бутнеш напред.Високите обороти може да идват и от дефектирал или лош контакт в датчика за температурата-ако показва по-ниска от реалната.
Последна промяна zvetiko на 03 Ное 2007, 10:12, променена общо 1 път

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook