Загрява?
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kolega
- Phantom of the streets
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M3
Загрява?
От време на време ми прай фасон със загряването и стрелката отива преди чарвеното..? като я изключа и запаля на ново и перката чак тогава се включва? На някой случвало ли му се е? И какъф е точно проблема ? 

- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Убеден ли си че перката не включва!? Метода с навития вестник пробван ли е!?(при загрял двигател свиваш вестник и подаваш леко към перката, ако стане на салата и перката не спере, се кефиш
, същия номер The Boss го прави с ръка но той е бесмъртен!
)


Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Загрява?
КАТО СИ СМЕНИШ ВИСКОТО и няма да ти прави проблемkolega написа:От време на време ми прай фасон със загряването и стрелката отива преди чарвеното..? като я изключа и запаля на ново и перката чак тогава се включва? На някой случвало ли му се е? И какъф е точно проблема ?

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Мда аз днес си купих ново виско на закс и нов термостат на валер поради същата причина колега... Аз мисля дори и всички ремъци да сменя... Но при мене съм убеден че перката не духа... Върти си с една и съща скорост поне аз до колкото виждам...
Ако искаш отиди си купи виско 150лв е екзотик модела на Закс, термостат май беше около 21.6 на Валер до 88 градуса включва....
едит : На бмвфена като видях неговата си е като прахосмукачка направо... Няма грам нищо общо с мойта...
Ако искаш отиди си купи виско 150лв е екзотик модела на Закс, термостат май беше около 21.6 на Валер до 88 градуса включва....
едит : На бмвфена като видях неговата си е като прахосмукачка направо... Няма грам нищо общо с мойта...
Последна промяна SaSo на 24 Сеп 2007, 19:25, променена общо 2 пъти
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Като дръпна перката и има лек луфт което е признак че просто виското си отива.... Затова реших да взема ново виско... До колкото разбрах ставало и от форд транзит и е 80лв... Ама не си струва риска по-добре си е оригиналното... Има шанс и водната помпа понякога да прави проблеми така че колегата да си я види дали е с метални шлици мисля се казваше... Не съм от най-вещите в занаята...По вещите ше се изкажат...
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Еми хвани си перката и я разбутай напред назад и ако дава луфт значи си за същата процедура като мене...Тоест ново виско... Поне всеки който съм питал така казва...
Не правете грешката да пуснете перката да върти постоянно, щото съм виждал такива БМВта ... Това е..ава майката на много неща...Да не говорим че колата върви по малко...
Не правете грешката да пуснете перката да върти постоянно, щото съм виждал такива БМВта ... Това е..ава майката на много неща...Да не говорим че колата върви по малко...
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
нее така-виското включва от температурата отдавана от водната помпа не от постъпващия от радиатора въздух...а работещо виско като зацепи фучи като прахосмукачка-може да ти засмуче алабросаtsb_bg написа:SaSo написа:... Но при мене съм убеден че перката не духа... Върти си с една и съща скорост поне аз до колкото виждам...
Ако ламелите на радиатора са задръстени с боклук (отвън) просто въздуха не стига до виското за да го нагрее достатъчно да зацепи нормално




Re: Загрява?
щтом е от време на време виж за ваздух в с-мата,или водна помпа.визкото или работи или не.тази перка която 4уваш е и за климата,но след около95гр. се вкл.на 2-ра степен да спомага визкото.kolega написа:От време на време ми прай фасон със загряването и стрелката отива преди чарвеното..? като я изключа и запаля на ново и перката чак тогава се включва? На някой случвало ли му се е? И какъф е точно проблема ?
bmwfena написа:... нее така-виското включва от температурата отдавана от водната помпа не от постъпващия от радиатора въздух...а работещо виско като зацепи фучи като прахосмукачка ...
Оребрението и биметалната пластина със щифтчето на виското са отпред от към радиатора.
Представи си каква струя въздъх влиза през радиатора по време на движение и обтича целия двигател (да не говорим за кората около перката която го насочва директно към виското).
Как може температурата на водната помпа, която е отзад да преодолее този поток и да му повлияе на при това положение

И още нещо: Температурата на корпуса на водната помпа е общо взето еднаква с тази на блока на двигателя и не се изменя в големи граници, докато температурата на радиатора зависи от това колко вода е пуснал термостата да се върти през големия кръг и колко въздух постъпва през ламелите при движението на колата за да го охлажда.
Точно там е идеята виското да завърта перката постепенно до max тогава, когато този въздух не е достатъчен да охлади а трябва принудително да се вкара въздух през ламелите.
Това може да стане само ако "зацепването" на перката зависи от температурата на радиатора.
За това при висока скорост виското се включва рядко (или не включва въобще) а се включва само когато се кара с ниска скорост или двигателя работи на място и няма необходимия поток въздух за естествено охлаждане.
Точно там е идеята виското да завърта перката постепенно до max тогава, когато този въздух не е достатъчен да охлади а трябва принудително да се вкара въздух през ламелите.
Това може да стане само ако "зацепването" на перката зависи от температурата на радиатора.
За това при висока скорост виското се включва рядко (или не включва въобще) а се включва само когато се кара с ниска скорост или двигателя работи на място и няма необходимия поток въздух за естествено охлаждане.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани