радиатор ..... ПАРА ?!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 8.07.2007
Местоположение: София

радиатор ..... ПАРА ?!

Мнение от dan4o_ » 19 Сеп 2007, 10:05

здравейте
значи имам проблем и незнам от къде идва
километража не ми работи
стрелката е като замръзнала не се покачва грам
иначе свети и отчита изминалите километри
колата е Е34 520и '93.
също така стрелката на горивото не помръдва седи в резервата...сипах за 50 лв. и не помръдна със сантиметър.
ааа сетих се още нещо и направо в една тема ще пусна всичко...
днес като идвах към работата усетих че колата много ми загря...като стигнах и паркирах вдигнах капака и точно отпред където се свързват радиатора и казанчето за водата излизаше пара...не пушеше много ама пак.... пара все едно от чайника :)
не разбирам много от автомобили и това бмв го взех преди 2 дена дано някой ми помогне....
Последна промяна dan4o_ на 21 Сеп 2007, 9:28, променена общо 1 път

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 19 Сеп 2007, 10:16

мисля че трябваше да почнеш с последното :!: иди да ти прегледат колата че с ва загряване да не видим обява в Купува...купувам Глава за...тия километражи ги мисли после
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 8.07.2007
Местоположение: София

Мнение от dan4o_ » 19 Сеп 2007, 10:21

bmwfena написа:мисля че трябваше да почнеш с последното :!: иди да ти прегледат колата че с ва загряване да не видим обява в Купува...купувам Глава за...тия километражи ги мисли после

ми аз доста се изплаших ... то си излизаше пара ... дано няма сериозен проблем..


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 19 Сеп 2007, 10:22

Ми за километража сигурно ти е изгоряла бобонката която движи стрелката за стрелката за бензина в резервоара има сонда дето мери нивото на горивото някой път засяда а за загряването може да е от доста работи като например високото на перката може да е заминало водна помпа може да е за смяна радиатора някой път се запушва и най елементарното може да трябва да си обездушиш системата докато не оправиш загряването не карай колата щото на БМВ това му е слабост ща пукнеш главата и тогава и теб ще те боли глава то доста Успех надявам се да ти помогна. :ok:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 19 Сеп 2007, 11:34

Колега верно започни с второто защото и да си оправиш километража доста време ще ти седи на 0 стрелката ако не оправиш загряването, а и километража ще ти е последната грижа.

Относно първото ти питане виж тази тема.

hip_hop_joe много подробно е описал процедурата по отварянето на таблото с приборите и можеш да провериш за какво става дума

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 1%EB%E0%F2

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 8.07.2007
Местоположение: София

Мнение от dan4o_ » 19 Сеп 2007, 11:57

незнам заща така но наистина много бързо загрява
и днес сутринта много се притесник като вдигнах капака и видях как "свисти" пара отпред при радиатора и казанчето ( точно посредата където се свързват)

затова още днес след работа я карам на сервиз да разреша проблема защото май си е сериозен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 19 Сеп 2007, 12:47

а забеляза ли дали имаш парно(ако имаш въздух в системата-няма парно колата(нямаш топъл въздух в купето)...)това също не е за подценяване ;)
дано излезе това защото и сам ще можеш да си го оправиш без да се ръсиш пари

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 8.07.2007
Местоположение: София

Мнение от dan4o_ » 19 Сеп 2007, 13:07

the_gate написа:а забеляза ли дали имаш парно(ако имаш въздух в системата-няма парно колата(нямаш топъл въздух в купето)...)това също не е за подценяване ;)
дано излезе това защото и сам ще можеш да си го оправиш без да се ръсиш пари

ми попринцип колата е с двузонов климатроник...вчера цял ден карах с него..работи перфектно...парно сутринта пуснах но за много малко и си духаше


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 19 Сеп 2007, 13:19

Колега ще трябва да смениш радиатора.Това често се получава с издишането между казанчето и радиатора.Едно време имах 520 24V и тя от там имаше разхерметезиране и гълта въздух системата и колата загрява.Реманта е неудачен и само ще трепериш датова най-добре нов и направо провери водна помпа ако е с пластмасова турбина я смени с така с метална че аз я пръснах тогава и прегря така стана и на сегашното дизела и то прегря но за щастие без последици и в двата случая.Също така провери виско и термостат и евентуално ако новият радиатор дойде без капачка на казанчето смени и нея.Значи може малко да те пооплаша с тези приказки но за да си спокоен и да и се радвош на новата колица за която честито ги направи.Лично мнение щото както писах два пъти съм си патил и знам кво е ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 19 Сеп 2007, 13:21

dan4o_ написа:незнам заща така но наистина много бързо загрява
и днес сутринта много се притесник като вдигнах капака и видях как "свисти" пара отпред при радиатора и казанчето ( точно посредата където се свързват)

затова още днес след работа я карам на сервиз да разреша проблема защото май си е сериозен...


А къде е стрелката за температурата?
И както казваш че е като чайник да не е спукан радиатора :?: :?: :?:
Ако си с оригиналната водна помпа тя е с бакелитова (пластмасова) турбинка и често се пука и дори да няма теч навун от помпата тя просто не върти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 19 Сеп 2007, 13:30

Виждам че аз докато съм писал dinozab ти е отговорил долу горе същото
там ще да е проблемата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 8.07.2007
Местоположение: София

Мнение от dan4o_ » 19 Сеп 2007, 13:31

а горе доло какви пари ще ми излезе ремонта защото преди 2 дена платих колата , регистрирах я, каско...ГО...прегледи и сега съм малко на червено

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 19 Сеп 2007, 13:38

Не мога да ти кажа но не слагай нито радиатор нито помпа втора употреба (и помпата задължително с метална турбина)
Сам виждаш ядовете и то при положение че си си в къщи а направи сметка да си някъде на път
По добре изчакай с ремонта отколкото да си на тръни нонстоп
Но поне виж какво е

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 8.07.2007
Местоположение: София

Мнение от dan4o_ » 19 Сеп 2007, 13:44

много съм благодарен на колегите които се отзоваха на помощ
довечера я карам на сервиз да видим от какво загрява така...радиатор ли ще е , помпа ли ще е или нещо по просто трябва да се оправи че си е..ало майката

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 19 Сеп 2007, 13:51

Е не се шашкай. В началото е така. Съветвам те щом си нов собственик да видиш (смениш) консумативите като масла филтри ремъци...... за да знаеш от къде почваш и да няма изненади и после... :driving: :lol: :lol: :lol:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook