радиатор ..... ПАРА ?!
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
радиатор ..... ПАРА ?!
здравейте
значи имам проблем и незнам от къде идва
километража не ми работи
стрелката е като замръзнала не се покачва грам
иначе свети и отчита изминалите километри
колата е Е34 520и '93.
също така стрелката на горивото не помръдва седи в резервата...сипах за 50 лв. и не помръдна със сантиметър.
ааа сетих се още нещо и направо в една тема ще пусна всичко...
днес като идвах към работата усетих че колата много ми загря...като стигнах и паркирах вдигнах капака и точно отпред където се свързват радиатора и казанчето за водата излизаше пара...не пушеше много ама пак.... пара все едно от чайника
не разбирам много от автомобили и това бмв го взех преди 2 дена дано някой ми помогне....
значи имам проблем и незнам от къде идва
километража не ми работи
стрелката е като замръзнала не се покачва грам
иначе свети и отчита изминалите километри
колата е Е34 520и '93.
също така стрелката на горивото не помръдва седи в резервата...сипах за 50 лв. и не помръдна със сантиметър.
ааа сетих се още нещо и направо в една тема ще пусна всичко...
днес като идвах към работата усетих че колата много ми загря...като стигнах и паркирах вдигнах капака и точно отпред където се свързват радиатора и казанчето за водата излизаше пара...не пушеше много ама пак.... пара все едно от чайника

не разбирам много от автомобили и това бмв го взех преди 2 дена дано някой ми помогне....
Последна промяна dan4o_ на 21 Сеп 2007, 9:28, променена общо 1 път
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
мисля че трябваше да почнеш с последното
иди да ти прегледат колата че с ва загряване да не видим обява в Купува...купувам Глава за...тия километражи ги мисли после


- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Ми за километража сигурно ти е изгоряла бобонката която движи стрелката за стрелката за бензина в резервоара има сонда дето мери нивото на горивото някой път засяда а за загряването може да е от доста работи като например високото на перката може да е заминало водна помпа може да е за смяна радиатора някой път се запушва и най елементарното може да трябва да си обездушиш системата докато не оправиш загряването не карай колата щото на БМВ това му е слабост ща пукнеш главата и тогава и теб ще те боли глава то доста Успех надявам се да ти помогна. 

Колега верно започни с второто защото и да си оправиш километража доста време ще ти седи на 0 стрелката ако не оправиш загряването, а и километража ще ти е последната грижа.
Относно първото ти питане виж тази тема.
hip_hop_joe много подробно е описал процедурата по отварянето на таблото с приборите и можеш да провериш за какво става дума
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 1%EB%E0%F2
Относно първото ти питане виж тази тема.
hip_hop_joe много подробно е описал процедурата по отварянето на таблото с приборите и можеш да провериш за какво става дума
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 1%EB%E0%F2
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
а забеляза ли дали имаш парно(ако имаш въздух в системата-няма парно колата(нямаш топъл въздух в купето)...)това също не е за подценяване
дано излезе това защото и сам ще можеш да си го оправиш без да се ръсиш пари

дано излезе това защото и сам ще можеш да си го оправиш без да се ръсиш пари
the_gate написа:а забеляза ли дали имаш парно(ако имаш въздух в системата-няма парно колата(нямаш топъл въздух в купето)...)това също не е за подценяване![]()
дано излезе това защото и сам ще можеш да си го оправиш без да се ръсиш пари
ми попринцип колата е с двузонов климатроник...вчера цял ден карах с него..работи перфектно...парно сутринта пуснах но за много малко и си духаше
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Колега ще трябва да смениш радиатора.Това често се получава с издишането между казанчето и радиатора.Едно време имах 520 24V и тя от там имаше разхерметезиране и гълта въздух системата и колата загрява.Реманта е неудачен и само ще трепериш датова най-добре нов и направо провери водна помпа ако е с пластмасова турбина я смени с така с метална че аз я пръснах тогава и прегря така стана и на сегашното дизела и то прегря но за щастие без последици и в двата случая.Също така провери виско и термостат и евентуално ако новият радиатор дойде без капачка на казанчето смени и нея.Значи може малко да те пооплаша с тези приказки но за да си спокоен и да и се радвош на новата колица за която честито ги направи.Лично мнение щото както писах два пъти съм си патил и знам кво е 

dan4o_ написа:незнам заща така но наистина много бързо загрява
и днес сутринта много се притесник като вдигнах капака и видях как "свисти" пара отпред при радиатора и казанчето ( точно посредата където се свързват)
затова още днес след работа я карам на сервиз да разреша проблема защото май си е сериозен...
А къде е стрелката за температурата?
И както казваш че е като чайник да не е спукан радиатора



Ако си с оригиналната водна помпа тя е с бакелитова (пластмасова) турбинка и често се пука и дори да няма теч навун от помпата тя просто не върти
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани