Проблем!
Модератор: Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем!
Колата е БМВ 520 129 кс, М20Б20, модел: 02/1990
с газова у-ба с автомат превключване бензин -> газ
От два-три дни имам следния проблем:
1. При палене (на бензин) в купето се усеща много лека миризма на изгорял бакелит.
Влиза през дефлекторите на таблото.
2. Периодично нещо като клапа леко "изчатква" и оборотите се качват на 1100 след което падат
до нормалните. След малко - пак.Това се случва при работа на място, докато загрява мотора
3. Днес в движение (на газ) при загрял мотор, при 4500 оботота усетих доста яко "придърпване".
Възможно ли е това да е от бобината, кабелите за свещи или самите свещи ?
Или автоматичната клапа за "бензин-газ" нещо да се е прецакала ?
Мисля че най-доброто решение е да я закарам на мотор-тестер и газоанализ, но все пак ще е от полза да
чуя мнение на разбиращ колега...
с газова у-ба с автомат превключване бензин -> газ
От два-три дни имам следния проблем:
1. При палене (на бензин) в купето се усеща много лека миризма на изгорял бакелит.
Влиза през дефлекторите на таблото.
2. Периодично нещо като клапа леко "изчатква" и оборотите се качват на 1100 след което падат
до нормалните. След малко - пак.Това се случва при работа на място, докато загрява мотора
3. Днес в движение (на газ) при загрял мотор, при 4500 оботота усетих доста яко "придърпване".
Възможно ли е това да е от бобината, кабелите за свещи или самите свещи ?
Или автоматичната клапа за "бензин-газ" нещо да се е прецакала ?
Мисля че най-доброто решение е да я закарам на мотор-тестер и газоанализ, но все пак ще е от полза да
чуя мнение на разбиращ колега...
Май разбрах какво е..
При свободен ход като че ли "чатка" хидравличната помпа ?
И оборотите се променят..
Възможно ли е ?
И оборотите се променят..
Възможно ли е ?
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани