Масло
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- bmw.520.24v
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 4.07.2007
Масло
Някой ако е сменял масло на скоростите на Е34 520 М50 моля да ми каже какво е сипъл и дали е имало някакъв проблем след това
маслото в никакъв случай не е диференциално
аз съм сменял и сум сипвал или оригинално на BMW или Castrol (разликата в цените не беше голяма) а и казват че "оригиналното" на BMW всъщност е на Castrol.
Според мен задължително сменяш и филтъра (и без това врътката по смяната не е малка и не си струва да го икономисваш)
"zwetiko" го е описал доста аподробно:
Ето цялата процедура:
1.Източва се маслото през пробката ,която е на дъното на картера.
2.Сваля се картера ,като се отвъртят винтовете ,които държат скобите на картера.
3.Сваля се масленият филтър.Който иска го сменя,който иска го чисти.
4.От магнитите залепени на дъното на картера се маха събраната мърсотия.
5.Сглобява се в обратен порядък,като се пази чистота-един конец от парцал е достатъчен да пратите кутията на основен ремонт.Който иска може да смени и гуменото уплътнение-по принцип е доста яко и ако не е пренатягано може да се ползва многократно.Последователноста на стягането на винтовете е както на капака на клапаните.
6.Наливане на новото масло и проверка на нивото- в задната лява част на картера се намира маслоналивната и нивомерна пробка ,която се отвърта с шестограм 17.На спрян двигател се отвърта и с помоща на шприц се налива масло докато потече.След ,което пробката се затваря ,без да се стяга и се пали двигателя.Пуска се климатика.Натиска се спирачката и лоста на скоростите се прекарва бавно през всички степени.Накрая се оставя на P. Температурата на маслото трябва да е между 30-50 градуса-при по -висока температура нивото на маслото няма да е правилно нагласено и ще бъде по-малко от необходимото.Отвърта се отново пробката(на работещ двигател) и се долива масло с шприц ,докато потече.Без да се спира двигателя пробката се затяга добре.
Виж и цялата тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%F1%F2%E8
Успех
аз съм сменял и сум сипвал или оригинално на BMW или Castrol (разликата в цените не беше голяма) а и казват че "оригиналното" на BMW всъщност е на Castrol.
Според мен задължително сменяш и филтъра (и без това врътката по смяната не е малка и не си струва да го икономисваш)
"zwetiko" го е описал доста аподробно:
Ето цялата процедура:
1.Източва се маслото през пробката ,която е на дъното на картера.
2.Сваля се картера ,като се отвъртят винтовете ,които държат скобите на картера.
3.Сваля се масленият филтър.Който иска го сменя,който иска го чисти.
4.От магнитите залепени на дъното на картера се маха събраната мърсотия.
5.Сглобява се в обратен порядък,като се пази чистота-един конец от парцал е достатъчен да пратите кутията на основен ремонт.Който иска може да смени и гуменото уплътнение-по принцип е доста яко и ако не е пренатягано може да се ползва многократно.Последователноста на стягането на винтовете е както на капака на клапаните.
6.Наливане на новото масло и проверка на нивото- в задната лява част на картера се намира маслоналивната и нивомерна пробка ,която се отвърта с шестограм 17.На спрян двигател се отвърта и с помоща на шприц се налива масло докато потече.След ,което пробката се затваря ,без да се стяга и се пали двигателя.Пуска се климатика.Натиска се спирачката и лоста на скоростите се прекарва бавно през всички степени.Накрая се оставя на P. Температурата на маслото трябва да е между 30-50 градуса-при по -висока температура нивото на маслото няма да е правилно нагласено и ще бъде по-малко от необходимото.Отвърта се отново пробката(на работещ двигател) и се долива масло с шприц ,докато потече.Без да се спира двигателя пробката се затяга добре.
Виж и цялата тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%F1%F2%E8
Успех
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Castrol TQD, което става и за автоматици
Дават го в таблицата на Кастрол точно за модела с механични предавки.Скъпичко е ,но е по-добро от АТФ-а според мен, второто се опитва да кипи при продължителна ръчка, усещал съм мирис след дълго време каране с много висока скорост
Георги Пенчев

Дават го в таблицата на Кастрол точно за модела с механични предавки.Скъпичко е ,но е по-добро от АТФ-а според мен, второто се опитва да кипи при продължителна ръчка, усещал съм мирис след дълго време каране с много висока скорост

Георги Пенчев
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
За автоматиците нещата не са толкова прости-има DEXTRON IID,DEXTRON IIE, DEXTRON
III ,ESSO ATF LT 71141 ,които се използват в зависимост от модела на кутията.
III ,ESSO ATF LT 71141 ,които се използват в зависимост от модела на кутията.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани