Окуражаване за покупка на 525TDS E34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 30.08.2007

Окуражаване за покупка на 525TDS E34

Мнение от TDS_PoweR » 30 Авг 2007, 1:34

Здр. на всички ! На прага съм пред купуване на въпросната кола,но ме притеснява единствено и най-много този слух (надявам се е само слух) за дизеловите БМВ-та ,който съм сигурен ,че ви е познат :) .Става въпрос за прословутото пукане на глави.Та,това е най-мечтатана кола за мен и искам да си вложа трудно събраните пари в БМВ.Но бензинов не мога да си позволя,не за купуване,а за подджърка - най-вече от към разход.За това твърдо съм се насочил към дизелите и по-специално 524TDS/525TDS,но ме е страх от тези глави,защото гледах около година стоеше в автокъщата една 725TDS ,защото беше с пукната глава :( Та какво ще ме посъветвате ? Изчетох много по темата с дизелите ,но все не мога да събера смелост .......кажете има ли някакъв начин да разбера дали дадена кола е "сполучлива" или всичко опира до късмет ? Вашата дума ще е решаваща за мен ! Благодаря предварително
Последна промяна TDS_PoweR на 30 Авг 2007, 10:40, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Мнение от t_andonov » 30 Авг 2007, 9:59

недей си купува дизел БМВ ще патиш освен това нафтата е близо 1.90 и при разход 12/100 градско не виждам смисъл просто а пукната глава е=на над 1500лв разходи тва за 524тд ти говоря и като сметнеш съвсем се стопи икономията

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 30 Авг 2007, 14:42

Мой колега от когото взех моята 520-ка дълго време търси тдс,и до 9000лв даваше и из половин БГ пътува да гледа прехвалени коли и пак не намери ЧИТАВА! Съвет и от мен вземай бензинка и си свиркай. На тези години и километри читаво БМВ тдс Е34 е по-скоро изключение отколкото правило.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 30.08.2007

Мнение от TDS_PoweR » 30 Авг 2007, 17:51

Ми нямам нищо против бензиновите,но разликата в разхода им не е ли двойна ? ТДС-са гори от 7-12/13 , а 520-ката между 12-20 литра.Поправете ме ако греша,но това ми се струва доста разлика...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 27.12.2005
Местоположение: София
Кара: Audi Cabriolet 1.8T,Audi A6 4.2

Мнение от vectra » 30 Авг 2007, 17:57

TDS_PoweR написа:Ми нямам нищо против бензиновите,но разликата в разхода им не е ли двойна ? ТДС-са гори от 7-12/13 , а 520-ката между 12-20 литра.Поправете ме ако греша,но това ми се струва доста разлика...

аз на скоро взех 518и touring ...супер доволен съм от колата, а на газ ми харчи средно 13...сметни си го като пари...колата е супер добра, стегната возия, перфектен мотор, отделно без никаква забележка по интериора...намират се много добри и то на доооста приемливи цени!успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: M52B20, M57D30
Мечтае да кара: MKA
Детайли за колата: ниска и бърза

Re: Окуражаване за покупка на 525TDS E34

Мнение от BMWdrivers » 30 Авг 2007, 18:47

[quote="TDS_PoweR"]Здр. на всички ! На прага съм пред купуване на въпросната кола,но ме притеснява единствено и най-много този слух (надявам се е само слух) за дизеловите БМВ-та ,който съм сигурен ,че ви е познат :) .Става въпрос за прословутото пукане на глави.Та,това е най-мечтатана кола за мен и искам да си вложа трудно събраните пари в БМВ.Но бензинов не мога да си позволя,не за купуване,а за подджърка - най-вече от към разход.За това твърдо съм се насочил към дизелите и по-специално 524TDS/525TDS,но ме е страх от тези глави,защото гледах около година стоеше в автокъщата една 725TDS ,защото беше с пукната глава :( Та какво ще ме посъветвате ? Изчетох много по темата с дизелите ,но все не мога да събера смелост .......кажете има ли някакъв начин да разбера дали дадена кола е "сполучлива" или всичко опира до късмет ? Вашата дума ще е решаваща за мен ! Благодаря предварително[/quoteк




Колега аз направих грешката да си взема тдс Е39... добре, че я продадох, сега карам 2ка бензин, тоя тдс много ще пуши и ще те е яд да му дадеш газ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 04 Сеп 2007, 22:12

Значи според вас точно BMW ще направи най-големият боклук от дизеловите двигатели и отгоре на всичко ония идиоти от ОПЕЛ ще го харесат и ще го сложат на автомобилите си.
По-принцип ,дизеловите двигатели винаги са били по-дълговечни от бензиновите и едва ли точно BMW ще направи изключение.Мойта вече и навъртях 20-на хиляди за половин година, на 310 000 и върви перфектно ,без никакъв проблем.Докато я карам,задминавам разни 520i ,които почват да пригасват когато си пуснат климатика или спират изобщо ,когато им гръмне газовата уредба. :mhihi:

аз на скоро взех 518и touring ...супер доволен съм от колата, а на газ ми харчи средно 13...сметни си го като пари...колата е супер добра, стегната возия, перфектен мотор, отделно без никаква забележка по интериора...намират се много добри и то на доооста приемливи цени!успех

Колега,извинявай ама на пета серия и от горе на всичко touring ,двигател ,който е слаб и за трета-какво означава стегната возия,особено по баир с 5 пътника и багаж.А ,ако пуснеш и климатик...

Поне според мен за да бъде едно BMW истинско ,долната граница на кубатурата му е 2500-без значение бензин или дизел.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 05 Сеп 2007, 14:20

zvetiko написа:Значи според вас точно BMW ще направи най-големият боклук от дизеловите двигатели и отгоре на всичко ония идиоти от ОПЕЛ ще го харесат и ще го сложат на автомобилите си.
По-принцип ,дизеловите двигатели винаги са били по-дълговечни от бензиновите и едва ли точно BMW ще направи изключение.Мойта вече и навъртях 20-на хиляди за половин година, на 310 000 и върви перфектно ,без никакъв проблем.Докато я карам,задминавам разни 520i ,които почват да пригасват когато си пуснат климатика или спират изобщо ,когато им гръмне газовата уредба. :mhihi:


:mhihi: :mhihi:
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 05 Сеп 2007, 15:58

днеска един тука уеше кат вълк :mhihi: :mhihi: :mhihi: кипна му фасулчето---опять ТДС 93год иначе лъскач ама ......отиде..казах му само че болката ще е голяма :mhihi: :mhihi: :mhihi: пък вие си ги хвалете ТДС сите...вече 1500км чакам мойто М50да гръмне на газ ама неще :( :( :( не се заяждайте с бензиновите щото са по здрави ---
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 05 Сеп 2007, 16:33

Ще гръмне-само въпрос на време е. :mhihi: :mhihi: :mhihi:И от собствен опит знам-колкото по-късно,толкова по-лошо гърми. :mhihi: :mhihi: :mhihi: Дано да няма и пламъци и бързо да успееш да си събереш частите на дебитомера и парчетата от колектора :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 05 Сеп 2007, 16:42

zvetiko написа:По-принцип ,дизеловите двигатели винаги са били по-дълговечни от бензиновите и едва ли точно BMW ще направи изключение.

Приятел нищо лично ,но си доста заблуден ;)

по темата :arrow: не го купувай тоя дизел

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 550

Мнение от Nickola » 05 Сеп 2007, 17:12

Поне според мен за да бъде едно BMW истинско ,долната граница на кубатурата му е 2500-без значение бензин или дизел.[/quote]

:bowdown:
"При подходящ вятър и кокошката би могла да лети."

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 05 Сеп 2007, 19:31

///Vasko написа:
zvetiko написа:По-принцип ,дизеловите двигатели винаги са били по-дълговечни от бензиновите и едва ли точно BMW ще направи изключение.

Приятел нищо лично ,но си доста заблуден ;)

по темата :arrow: не го купувай тоя дизел


Сега остава и да се обосновеш. ;)
Дизеловите двигатели достигат максималната си мощност при почти два пъти по-малки обороти от бензиновите.При едни и същи километри един бензинов двигател е направил почти два пъти повече обороти от един дизелов и се е износил два пъти повече.Дизеловите двигатели притежават по-висок к.п.д. и от там по-голяма икономичност.Пазарният дял в момента на дизеловите автомобили в средният и над средният клас е 70% ,срещу скромните 30 за бензиновите.

Така ,че приятел имаш думата. ;)

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 05 Сеп 2007, 20:28

zvetiko написа:Ще гръмне-само въпрос на време е. :mhihi: :mhihi: :mhihi:И от собствен опит знам-колкото по-късно,толкова по-лошо гърми. :mhihi: :mhihi: :mhihi: Дано да няма и пламъци и бързо да успееш да си събереш частите на дебитомера и парчетата от колектора :mhihi: :mhihi: :mhihi:
няма да гръмне бъди сигурен а и дебитомера е доста по евтин от главата :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 05 Сеп 2007, 21:15

аз също съм за бензина...
а ако е дизел то да е след 99 година и да пише d ;)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook