Проблемче на бензин !? м20б20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.12.2005
Местоположение: sofia

Проблемче на бензин !? м20б20

Мнение от maniakabg » 28 Авг 2007, 13:49

здравейте колеги
имам малак проблем с новата ми придобивка за която писах преди месец м20б20 като я взех си вървеше нормално на бензин и на газ от скоро понеже не сам я карал на бензин въпреки че си пала на бензин днес ми свърши газта и си пуснах на бензин винаги имам по наи малко 10л бензин пуснах я и колата неможе да откъсне загасна няколко пъти в ниските се замисля а когато е на високи над 3000-3500 върви без грешка набира супер ама на 1-ва като и дам газ седи около 2сек и се чуди какво става да имате представа от какво може да е ? :) мерси предварително :)
p.s.
бензиновата помпа е нова !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 28 Авг 2007, 14:38

Филтъра?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 28 Авг 2007, 15:17

///peter написа:Филтъра?


Дали само той?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.12.2005
Местоположение: sofia

Мнение от maniakabg » 28 Авг 2007, 15:19

///peter написа:Филтъра?

въздушния филтър е сменен !
ти него ли имаш предвид !? или горивен 1?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 28 Авг 2007, 15:27

Ми имам на предвид:
1. Помпата в какво състояние е, дали е въртяла в несвяс толкова време докато караш на газ.
2. Когато бензина седи дълго време старее и става опасен за гумените маркучи(остават само тежки фракций). Виждал съм маркучи да се късат като пластелин.
3. Стигаме до бензиновия филтър.
4. Регулатор на налягане ако помпата работи докато си на газ регулатора връща бензина в резервоара т.е. постоянно е отворен и работи на високо нягане системата. От това се ебава помпата и регулатора после.
5. Дюзите- може да са запушени бая.
6. Ламбда сонда ако имаш и тя участва бая в работата, на газ се поврежда с времето.

А за въздушния вълтър щом на газ нямаш проблем и на бензин ще върви с него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.12.2005
Местоположение: sofia

Мнение от maniakabg » 28 Авг 2007, 15:33

Se7ven написа:Ми имам на предвид:
1. Помпата в какво състояние е, дали е въртяла в несвяс толкова време докато караш на газ.
2. Когато бензина седи дълго време старее и става опасен за гумените маркучи(остават само тежки фракций). Виждал съм маркучи да се късат като пластелин.
3. Стигаме до бензиновия филтър.
4. Регулатор на налягане ако помпата работи докато си на газ регулатора връща бензина в резервоара т.е. постоянно е отворен и работи на високо нягане системата. От това се ебава помпата и регулатора после.
5. Дюзите- може да са запушени бая.
6. Ламбда сонда ако имаш и тя участва бая в работата, на газ се поврежда с времето.


А за въздушния вълтър щом на газ нямаш проблем и на бензин ще върви с него.


супер е инфото което ми даваш ама ако може да ми кажеш и къде могат да ми дадат точна преценка какво не е наред !? защото аз няма как да разбера ! :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 28 Авг 2007, 15:41

Ми на някой сервиз ама трябва да е твой човек що то с тези неща може да се злоупотребява, скъпи са.
Първо сложи пресен бензин повечко, после покарай малко само на бензин няколко дена и виж дали няма да се поопрай.
Може и профилактично да си смениш бензиновия филтър. Ако след това пак не си доволен от работата, почисти и дюзите.
Чак тогава вече може да помислиш за диагностика някъде да видят ламбдата и дебитомера, да замерят налягане евентуално и така.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 28 Авг 2007, 15:58

абре като ти е свършвала газта да не ти е гръмнала и да е скъсала кихалката или да е разместена, я огледай дебелия маркуч за въздуха да не смуче от някъде :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.12.2005
Местоположение: sofia

Мнение от maniakabg » 28 Авг 2007, 16:08

Se7ven написа:Ми на някой сервиз ама трябва да е твой човек що то с тези неща може да се злоупотребява, скъпи са.
Първо сложи пресен бензин повечко, после покарай малко само на бензин няколко дена и виж дали няма да се поопрай.
Може и профилактично да си смениш бензиновия филтър. Ако след това пак не си доволен от работата, почисти и дюзите.
Чак тогава вече може да помислиш за диагностика някъде да видят ламбдата и дебитомера, да замерят налягане евентуално и така.

много мерси за инфото а как мога да пичиста дюзите ?! :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.12.2005
Местоположение: sofia

Мнение от maniakabg » 28 Авг 2007, 16:09

Stanchev написа:абре като ти е свършвала газта да не ти е гръмнала и да е скъсала кихалката или да е разместена, я огледай дебелия маркуч за въздуха да не смуче от някъде :roll:

да веднъж ми гръмна наскоро и маркуча за въздоха е лепен вече веднъж може и да смуче от някъде а колко ли струва такъв маркуч !? които е към дебитомера !?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 28 Авг 2007, 16:12

Трябва да се свалят и на ултра звук да се покиснат. Чувал съм, че на симеоновско шосе в ЮВЕ-Бош ги почистват за 25 лв. на дюза с демонтаж и монтаж после и ставали добре.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook