Зацепване на 520 24 V 91г.
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Зацепване на 520 24 V 91г.
Здравейте искам да попитам дали някой може да ми обясни как се зацепват валовете просто сменихме гарнитурата на главата и сега следва зацепването но как ако може да ми каже или покаже ще му бъда благодарен имали белези и ако има къде са.
Re: Зацепване на 520 24 V 91г.
littlerock написа:Здравейте искам да попитам дали някой може да ми обясни как се зацепват валовете просто сменихме гарнитурата на главата и сега следва зацепването но как ако може да ми каже или покаже ще му бъда благодарен имали белези и ако има къде са.
баси много инжинери станаха...викам да затваряме сервизите...



- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Зацепване на 520 24 V 91г.
sachs написа:littlerock написа:Здравейте искам да попитам дали някой може да ми обясни как се зацепват валовете просто сменихме гарнитурата на главата и сега следва зацепването но как ако може да ми каже или покаже ще му бъда благодарен имали белези и ако има къде са.
баси много инжинери станаха...викам да затваряме сервизите...![]()
![]()
не мисля че има нещо сложно в зацепването на който и да е автомобил стига да знаеш как и да имаш инструмент не е нужно да имаш диплома за инжинер до сега съм разглобил поне 10-тина двигателя за основен ремонт и след събирането им все още работят но за пръв път се сблъсквам с БМВ.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани