синкав пушек tds

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

синкав пушек tds

Мнение от fatix » 24 Авг 2007, 9:40

интересува ме синкавия пушек които излиза при студен двигател на какво се дължи пуши докато загрее и после спира...пипаха ми по центровката на ГНП дадоха го към мотора топла започна да пали от четвърт,работеше много меко,но студена и беше трудно да запали изчезна пушека но и спря да върви.После сам си върнах помпата на усет пушека пак се появи при студен вигател студена започна да пали от раз и върви страхотно!!!Имате ли представа от какво е!?


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 24 Авг 2007, 9:45

Пикаещи дюзи най-вероятно и при мен е така ама няма време да ги видя :(


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 25 Авг 2007, 0:31

дано не сам прав.мери компресия.за мен са сигменти

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 25 Авг 2007, 0:47

батко Дино е човеко :!: кви сегменти кви 5 лева :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 25 Авг 2007, 9:12

ivan. написа:дано не сам прав.мери компресия.за мен са сигменти

Кви сигменти то нали тогава ще му гори масло а и ще пуше и като загрее колата.100% и като запалиш сутрин и мерише отзад на сурова нафта.Мини един стенд дюзите и ще видиш че е от тях.Не е проблем и да караш така ако не искаш да ти барат колата. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Мнение от fatix » 25 Авг 2007, 19:16

Мерси колега и аз съм на същото мнение,ще отделя време да проверят дюзите и ще пиша за резултата!!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 10 Сеп 2007, 14:20

bmwfena написа:батко Дино е човеко :!: кви сегменти кви 5 лева :mhihi: :mhihi: :mhihi:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=46984&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 15.09.2007

Мнение от shlakser » 19 Сеп 2007, 18:00

fatix написа:Мерси колега и аз съм на същото мнение,ще отделя време да проверят дюзите и ще пиша за резултата!!



преди бмв-то имах пежо дизел и то пушеше ама се нетраеше сутрин при студен мотор и като стана студ спря да пали!!! Виж си компресията и то щте се види при мене беше заминала гарнитурата на главата беше се спукала между два цилиндъра и компресията ходеше кадето си иска!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 19 Сеп 2007, 18:45

Ако са сегменти, ще пуши синкав пушек и като е загряла, както каза колегата :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Мнение от fatix » 19 Сеп 2007, 22:14

карах я на няколко места навсякъде казват едно и също:колата е наред всичко е перфектно не са дюзи не е компресия.....оказа се капачката на резервоара незнам каква е логиката запушен отдушник ми казаха и сега карам с полуотвита капачка колата не пуши върви като луда и най вече се оправи паленето от топло състояние!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 29.08.2007
Местоположение: каспичан

Мнение от v82bg » 19 Сеп 2007, 22:39

fatix написа:карах я на няколко места навсякъде казват едно и също:колата е наред всичко е перфектно не са дюзи не е компресия.....оказа се капачката на резервоара незнам каква е логиката запушен отдушник ми казаха и сега карам с полуотвита капачка колата не пуши върви като луда и най вече се оправи паленето от топло състояние!!!
сигурно и ка4ествена нафта слагаш ве4е.кажи сериозно какав е бил проблема,ако не кажи поне какво друго си направил по колата.капа4ка=топал старт :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 20 Сеп 2007, 9:35

fatix написа:карах я на няколко места навсякъде казват едно и също:колата е наред всичко е перфектно не са дюзи не е компресия.....оказа се капачката на резервоара незнам каква е логиката запушен отдушник ми казаха и сега карам с полуотвита капачка колата не пуши върви като луда и най вече се оправи паленето от топло състояние!!!

Ебати логиката каде са ти развили тия ми давайте да махаме капачките и направо 100 коня отгоре сигорно се качват :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 15.08.2007
Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
Пол: Мъж
Кара: Е34 525 TDSA '95
Мечтае да кара: X6 M

Мнение от E34PSH » 20 Сеп 2007, 10:48

Логиката е следната, ако е запушен отдушника се получава обратен вакум(тяга). Като е пълен резервоара и е стегната капачката, когато горивото започне да намалява в следствие на карането, в резервоара трябва да влиза въздух на мястото на изгоряното гориво. Като няма откаде да влиза се получава обратен ефект .... и притока на гориво става все по-труден към помпата и от там и проблемите. Като се развие капачката, влиза въздух и се нормализира този процес. Така си го обяснявам и лично съм го имал този проблем, само че на бензинов двигател.
Последна промяна E34PSH на 20 Сеп 2007, 11:02, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 20 Сеп 2007, 10:54

Е аз значи го нямам щото като напълня резервоара до горе и се разкарвам като пожарна лей са онъя нафта :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 20 Сеп 2007, 22:35

Вместо да караш на отвита капачка вземи да провериш дали маркуча не е притиснат. Или запушен. И най-добре е да го смениш. И все пак аз не намирам логика в това решение. Помпата нагнетява с поне 3 атмосфери. Ква е тая херметизация на резервоара, където ще достигне отрицателни стойности от порядъка на 2-3 атмосфери. Но, ако с отвиването на капачката си решил проблема няма какво да умуваме, сменяй маркуча и това е!
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook