синкав пушек tds
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
синкав пушек tds
интересува ме синкавия пушек които излиза при студен двигател на какво се дължи пуши докато загрее и после спира...пипаха ми по центровката на ГНП дадоха го към мотора топла започна да пали от четвърт,работеше много меко,но студена и беше трудно да запали изчезна пушека но и спря да върви.После сам си върнах помпата на усет пушека пак се появи при студен вигател студена започна да пали от раз и върви страхотно!!!Имате ли представа от какво е!?
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
ivan. написа:дано не сам прав.мери компресия.за мен са сигменти
Кви сигменти то нали тогава ще му гори масло а и ще пуше и като загрее колата.100% и като запалиш сутрин и мерише отзад на сурова нафта.Мини един стенд дюзите и ще видиш че е от тях.Не е проблем и да караш така ако не искаш да ти барат колата.

fatix написа:Мерси колега и аз съм на същото мнение,ще отделя време да проверят дюзите и ще пиша за резултата!!
преди бмв-то имах пежо дизел и то пушеше ама се нетраеше сутрин при студен мотор и като стана студ спря да пали!!! Виж си компресията и то щте се види при мене беше заминала гарнитурата на главата беше се спукала между два цилиндъра и компресията ходеше кадето си иска!!!
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
карах я на няколко места навсякъде казват едно и също:колата е наред всичко е перфектно не са дюзи не е компресия.....оказа се капачката на резервоара незнам каква е логиката запушен отдушник ми казаха и сега карам с полуотвита капачка колата не пуши върви като луда и най вече се оправи паленето от топло състояние!!!
сигурно и ка4ествена нафта слагаш ве4е.кажи сериозно какав е бил проблема,ако не кажи поне какво друго си направил по колата.капа4ка=топал стартfatix написа:карах я на няколко места навсякъде казват едно и също:колата е наред всичко е перфектно не са дюзи не е компресия.....оказа се капачката на резервоара незнам каква е логиката запушен отдушник ми казаха и сега карам с полуотвита капачка колата не пуши върви като луда и най вече се оправи паленето от топло състояние!!!



- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
fatix написа:карах я на няколко места навсякъде казват едно и също:колата е наред всичко е перфектно не са дюзи не е компресия.....оказа се капачката на резервоара незнам каква е логиката запушен отдушник ми казаха и сега карам с полуотвита капачка колата не пуши върви като луда и най вече се оправи паленето от топло състояние!!!
Ебати логиката каде са ти развили тия ми давайте да махаме капачките и направо 100 коня отгоре сигорно се качват



- E34PSH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 15.08.2007
- Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525 TDSA '95
- Мечтае да кара: X6 M
Логиката е следната, ако е запушен отдушника се получава обратен вакум(тяга). Като е пълен резервоара и е стегната капачката, когато горивото започне да намалява в следствие на карането, в резервоара трябва да влиза въздух на мястото на изгоряното гориво. Като няма откаде да влиза се получава обратен ефект .... и притока на гориво става все по-труден към помпата и от там и проблемите. Като се развие капачката, влиза въздух и се нормализира този процес. Така си го обяснявам и лично съм го имал този проблем, само че на бензинов двигател.
Последна промяна E34PSH на 20 Сеп 2007, 11:02, променена общо 1 път
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Е аз значи го нямам щото като напълня резервоара до горе и се разкарвам като пожарна лей са онъя нафта




- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Вместо да караш на отвита капачка вземи да провериш дали маркуча не е притиснат. Или запушен. И най-добре е да го смениш. И все пак аз не намирам логика в това решение. Помпата нагнетява с поне 3 атмосфери. Ква е тая херметизация на резервоара, където ще достигне отрицателни стойности от порядъка на 2-3 атмосфери. Но, ако с отвиването на капачката си решил проблема няма какво да умуваме, сменяй маркуча и това е!

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани