проблем с 520

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 14.08.2007

проблем с 520

Мнение от plam1 » 14 Авг 2007, 22:52

Бях си дал колата на приятел да я ползува, връща я пуфтяща и кашляща,пали веднага но като се подаде газ започва да прекасва и да гърми гарнето ,даже имаше и момент в който тя работи на ниски обороти поддавам и газ и ..... няма никой т.е. не реагираше въобще и продължаваше да работи на ниски обороти.Проблема е ,че съм от провинцията и при нас няма диагностика, да не говорим за майстори и не мога да я закарам до София,защото тя не върви и гасне постоянно.МОЛЯ за съвет поне да я закрепя, за да може да се придвижи до София :help: :help: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: проблем с 520

Мнение от slavianko » 14 Авг 2007, 22:54

plam1 написа:Бях си дал колата на приятел да я ползува, връща я пуфтяща и кашляща,пали веднага но като се подаде газ започва да прекасва и да гърми гарнето ,даже имаше и момент в който тя работи на ниски обороти поддавам и газ и ..... няма никой т.е. не реагираше въобще и продължаваше да работи на ниски обороти.Проблема е ,че съм от провинцията и при нас няма диагностика, да не говорим за майстори и не мога да я закарам до София,защото тя не върви и гасне постоянно.МОЛЯ за съвет поне да я закрепя, за да може да се придвижи до София :help: :help: :help:
Дай я пак на твоят "приятел" да ти я оправи :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 14.08.2007

Мнение от plam1 » 14 Авг 2007, 22:57

Не ми помагаш,а той си поема разноските.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 15 Авг 2007, 2:36

Провери си гуменото съединение което е след въздушният филтер,може да е цъфнало и да дърпа въздух

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 15 Авг 2007, 9:36

Виж си и дебитомера-най-напред дали е включен куплунга,като махнеш гуменото съединение виж дали се движи нормално клапата(от лявата страна на отвора).От долната страна на дебитомера има кутия, в която се намира електрониката му.Вътре има потенциометър ,който може да не дава добър контакт.Лошото е ,че отварянето на кутията, си е разбиване на капака и.

Освен гуменото съединение което е след въздушният филтър,провери и всички гумени и метални тръбички около дроселовата клапа ,които са под вакум.

Може да не работи датчика за температура-има два датчика ,единият е за ECU-то,другият е за таблото,размени просто куплунгите на двата датчика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 15 Авг 2007, 9:58

Също така провери свещи, лули и бобини ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 15 Авг 2007, 12:15

има ли газ??
ако е гръмнала слу4аино и да се е отворило някое гумено съединение е наи вероятно
от къде си ако си по близко може да се погледне
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 19 Авг 2007, 20:25

А защо не я черпиш една диагностика тази кола иначе с това врачуване може да си смениш адресната регистрация докато разбереш за какво става дума.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook