проблем с 520
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с 520
Бях си дал колата на приятел да я ползува, връща я пуфтяща и кашляща,пали веднага но като се подаде газ започва да прекасва и да гърми гарнето ,даже имаше и момент в който тя работи на ниски обороти поддавам и газ и ..... няма никой т.е. не реагираше въобще и продължаваше да работи на ниски обороти.Проблема е ,че съм от провинцията и при нас няма диагностика, да не говорим за майстори и не мога да я закарам до София,защото тя не върви и гасне постоянно.МОЛЯ за съвет поне да я закрепя, за да може да се придвижи до София




- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: проблем с 520
Дай я пак на твоят "приятел" да ти я оправиplam1 написа:Бях си дал колата на приятел да я ползува, връща я пуфтяща и кашляща,пали веднага но като се подаде газ започва да прекасва и да гърми гарнето ,даже имаше и момент в който тя работи на ниски обороти поддавам и газ и ..... няма никой т.е. не реагираше въобще и продължаваше да работи на ниски обороти.Проблема е ,че съм от провинцията и при нас няма диагностика, да не говорим за майстори и не мога да я закарам до София,защото тя не върви и гасне постоянно.МОЛЯ за съвет поне да я закрепя, за да може да се придвижи до София![]()
![]()


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Виж си и дебитомера-най-напред дали е включен куплунга,като махнеш гуменото съединение виж дали се движи нормално клапата(от лявата страна на отвора).От долната страна на дебитомера има кутия, в която се намира електрониката му.Вътре има потенциометър ,който може да не дава добър контакт.Лошото е ,че отварянето на кутията, си е разбиване на капака и.
Освен гуменото съединение което е след въздушният филтър,провери и всички гумени и метални тръбички около дроселовата клапа ,които са под вакум.
Може да не работи датчика за температура-има два датчика ,единият е за ECU-то,другият е за таблото,размени просто куплунгите на двата датчика.
Освен гуменото съединение което е след въздушният филтър,провери и всички гумени и метални тръбички около дроселовата клапа ,които са под вакум.
Може да не работи датчика за температура-има два датчика ,единият е за ECU-то,другият е за таблото,размени просто куплунгите на двата датчика.
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
има ли газ??
ако е гръмнала слу4аино и да се е отворило някое гумено съединение е наи вероятно
от къде си ако си по близко може да се погледне
ако е гръмнала слу4аино и да се е отворило някое гумено съединение е наи вероятно
от къде си ако си по близко може да се погледне
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани