ТDS-НАИ-ДОБРИА ДИЗЕЛ ЗА ВРЕМЕТО СИ АКТУАЛЕН И ДНЕС //BMW

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

ТDS-НАИ-ДОБРИА ДИЗЕЛ ЗА ВРЕМЕТО СИ АКТУАЛЕН И ДНЕС //BMW

Мнение от ivan. » 23 Юли 2007, 20:13

Има ли д.от октомври1988г.с такива характестики?при добре подаржана охладителна с-ма наи-малкиа проблем на всяко BMW е главата незнам от каде идва този имидж...според мене е немарливост/не искам да обидя никои/трудно палене на топал-тапа работа,този проблем ас го ре6их с ва6а помо6т.ЕЛ.пло4ка,верига,умна диуза и т.н.-ТОВА СА КОМСУЖАТИВИ които трябва да сменим рано или касно,но тука се спира сас слабите страни-от там нататак ра4ка и това е
Последна промяна ivan. на 30 Авг 2007, 18:19, променена общо 3 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: ТDS-НАИ-ДОБРИА ДИЗЕЛ ЗА ВРЕМЕТО СИ АКТУАЛЕН И ДНЕС //BMW

Мнение от slavianko » 23 Юли 2007, 20:53

ivan. написа:Има ли д.от октомври1988г.с такива характестики?при добре подаржана охладителна с-ма наи-малкиа проблем на всяко BMW е главата незнам от каде идва този имидж...според мене е немарливост/не искам да обидя никои/трудно палене на топал-тапа работа,този проблем ас го ре6их с ва6а помо6т.ЕЛ.пло4ка,верига,умна диуза и т.н.-ТОВА СА КОМСУЖАТИВИ които трябва да сменим рано или касно,но тука се спира сас слабите страни-от там нататак ра4ка и това е сагласете се 4е малко дизели издаржат.tds-а е мотор за времето си които се кара и днес и направо ма4ка коман реили на по малко хиляди и обем на са6тите коне.;АКО Е ГАРГА ДА Е РО6АВА,АКО Е КОЛА ДА Е BMW. В ТОЗИ ФОРУМ ВСИ4КИ СМЕ БМВ бензиновите мотори за доказано наи-добрите именно те правят имиджа на марката през годините,но моля ви се не потсеняваите дизела и призовавам спрете спора бензин дизел нали вси4ко е BMW .успех на вси4ки
Не си пукал още ти :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
Детайли за колата: E34 520i 24v

Мнение от Роджър » 25 Юли 2007, 0:27

Нека някой да каже колко процента от ремонтите се дължат на задкормилното устройство?
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 25 Юли 2007, 9:39

всичко си е до определена доза късмет но лошото е че при дизелжиите дозата е по малка :mhihi: :mhihi: виждал съм добри тдс-си нооо малко са за съжаление :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 25 Юли 2007, 10:44

Роджър написа:Нека някой да каже колко процента от ремонтите се дължат на задкормилното устройство?
И ти не си пукал :mhihi: :mhihi: Тез приказки за задкормилното устройство съм ги чувал и преди. Нали не ме обвиняваш че аз не съм знаел как да я карам :winky: Два пъти пуках и повярвай ми не е от мен :winky: И вземи веднага чукни на дърво след тези приказки че да не видя обява в купува глава за ТДС
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: re

Мнение от pazokolarov » 25 Юли 2007, 13:52

Роджър написа:Нека някой да каже колко процента от ремонтите се дължат на задкормилното устройство?


150 %

slavianko написа:И ти не си пукал :mhihi: :mhihi: Тез приказки за задкормилното устройство съм ги чувал и преди. Нали не ме обвиняваш че аз не съм знаел как да я карам :winky: Два пъти пуках и повярвай ми не е от мен :winky: И вземи веднага чукни на дърво след тези приказки че да не видя обява в купува глава за ТДС

Не е задължително ти да си виновния - но тогава е този преди тебе!
A пък тезата за невинноста е само за пред някой от спонсорите, дето роптае срещу цената на ремонта :mhihi:

Не дай Боже да се случи някому!
Изображение
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 25 Юли 2007, 22:46

Важното е да си доволен :). Щом ти е кеф да си караш колата, няма какво повече да се обсъжда.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 25 Юли 2007, 23:16

:mhihi:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
Детайли за колата: E34 520i 24v

Мнение от Роджър » 26 Юли 2007, 0:43

Една кратка история.
Преди време във фирмата, в която работех имаше един шофьор- карач. Не знаеше какво има под капака, но караше добре. Возим се веднаж в една от фирмените печки - Рено и той още от старта, вероятно за да покаже умения я усука здраво газ - спирачка. Не издържах и му казвам, че е по- добре да я позагрее до нормална температура и тогава да я юрка. Неговото мнение беше, че дизелът е яка машина и всичко носи. След два километра от предния капак тръгна пара. Спряхме, вдигнахме капака, без да я гасим, отворих казанчето до радиатора, там ври , като гърне с боб.
После се оказа, че главата има 12 сцепени места и всичко това само за няколко месеца каране с такова задкормилно устройство. Главата я оправихме криво ляво и колата тръгна, но задкормилното устройство продължаваше да твърди, че френските дизели и особено тези на Рено за нищо не стават. После отиде някъде другаде да пробва други по-хубави дизели.
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 26 Юли 2007, 12:07

Роджър написа:Една кратка история.
Преди време във фирмата, в която работех имаше един шофьор- карач. Не знаеше какво има под капака, но караше добре. Возим се веднаж в една от фирмените печки - Рено и той още от старта, вероятно за да покаже умения я усука здраво газ - спирачка. Не издържах и му казвам, че е по- добре да я позагрее до нормална температура и тогава да я юрка. Неговото мнение беше, че дизелът е яка машина и всичко носи. След два километра от предния капак тръгна пара. Спряхме, вдигнахме капака, без да я гасим, отворих казанчето до радиатора, там ври , като гърне с боб.
После се оказа, че главата има 12 сцепени места и всичко това само за няколко месеца каране с такова задкормилно устройство. Главата я оправихме криво ляво и колата тръгна, но задкормилното устройство продължаваше да твърди, че френските дизели и особено тези на Рено за нищо не стават. После отиде някъде другаде да пробва други по-хубави дизели.



...inspiring... :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 23.01.2007
Местоположение: София,гоУемото сеУо

Мнение от Kocil » 26 Юли 2007, 23:37

Роджър написа:Не издържах и му казвам, че е по- добре да я позагрее до нормална температура и тогава да я юрка. Неговото мнение беше, че дизелът е яка машина и всичко носи.
Тва трябва да го въведат като въпрос в листовките,щото малко хора го знаят...на студен мотор не само дизел,ами и бензин не трябва да юркаш...то носи,носи,ама до един момент...да не говорим,че на студен мотор върви мудно,независимо каква е колата...
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 27 Юли 2007, 10:38

То имено заради студеното юркане един комшия едно време направи пълен основен ремонт на ЗАЗ-а на 18000км. :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 16 Авг 2007, 4:06

вярно не сам пукал.без да прегрее полу4ава ли се 4е ве4е ме плашите .имам 100 000км.на тдс-за умна дуза и пло4ка сам сагласен,но глава

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 16 Авг 2007, 12:47

ivan. написа:вярно не сам пукал.без да прегрее полу4ава ли се 4е ве4е ме плашите .имам 100 000км.на тдс-за умна дуза и пло4ка сам сагласен,но глава
И аз никога не съм прегрявал и пак се насират. Дори като я спъках не съм я оставял да прегрее. Единият път просто видях че минава средата и я огасих. Проверявам маркучите добре са ама като извадих щеката за маслоти и то боза :mhihi: :mhihi: и директо на колесар и в сервиза. Сутрин като запаля дори чакам да си позагрее и така тръгвам. А докато не е загряла напълно никога не съм я юркал, но ... Два ТДС-а съм имал и на двата сменях глави :mhihi: :mhihi: А последната дори като я взех три дена беше по сервизите за да се убедя че всичко и е наред а и си изглеждаше перфектна но ...
Накрая ми писна все да гледам тая стрелка на температурата и се отказах от дизели :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 21 Авг 2007, 0:16

За мене вси4ко е вапрос на касмет и подражка.Пукането на глава не мога да го впиша като дефект на тдс(не 4е няма)както вси4ки коли

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook