ТDS-НАИ-ДОБРИА ДИЗЕЛ ЗА ВРЕМЕТО СИ АКТУАЛЕН И ДНЕС //BMW
Модератор: Технически модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
ТDS-НАИ-ДОБРИА ДИЗЕЛ ЗА ВРЕМЕТО СИ АКТУАЛЕН И ДНЕС //BMW
Има ли д.от октомври1988г.с такива характестики?при добре подаржана охладителна с-ма наи-малкиа проблем на всяко BMW е главата незнам от каде идва този имидж...според мене е немарливост/не искам да обидя никои/трудно палене на топал-тапа работа,този проблем ас го ре6их с ва6а помо6т.ЕЛ.пло4ка,верига,умна диуза и т.н.-ТОВА СА КОМСУЖАТИВИ които трябва да сменим рано или касно,но тука се спира сас слабите страни-от там нататак ра4ка и това е
Последна промяна ivan. на 30 Авг 2007, 18:19, променена общо 3 пъти
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ТDS-НАИ-ДОБРИА ДИЗЕЛ ЗА ВРЕМЕТО СИ АКТУАЛЕН И ДНЕС //BMW
Не си пукал още тиivan. написа:Има ли д.от октомври1988г.с такива характестики?при добре подаржана охладителна с-ма наи-малкиа проблем на всяко BMW е главата незнам от каде идва този имидж...според мене е немарливост/не искам да обидя никои/трудно палене на топал-тапа работа,този проблем ас го ре6их с ва6а помо6т.ЕЛ.пло4ка,верига,умна диуза и т.н.-ТОВА СА КОМСУЖАТИВИ които трябва да сменим рано или касно,но тука се спира сас слабите страни-от там нататак ра4ка и това е сагласете се 4е малко дизели издаржат.tds-а е мотор за времето си които се кара и днес и направо ма4ка коман реили на по малко хиляди и обем на са6тите коне.;АКО Е ГАРГА ДА Е РО6АВА,АКО Е КОЛА ДА Е BMW. В ТОЗИ ФОРУМ ВСИ4КИ СМЕ БМВ бензиновите мотори за доказано наи-добрите именно те правят имиджа на марката през годините,но моля ви се не потсеняваите дизела и призовавам спрете спора бензин дизел нали вси4ко е BMW .успех на вси4ки


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Роджър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
- Детайли за колата: E34 520i 24v
Нека някой да каже колко процента от ремонтите се дължат на задкормилното устройство?
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
всичко си е до определена доза късмет но лошото е че при дизелжиите дозата е по малка
виждал съм добри тдс-си нооо малко са за съжаление 




- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
И ти не си пукалРоджър написа:Нека някой да каже колко процента от ремонтите се дължат на задкормилното устройство?




oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: re
Роджър написа:Нека някой да каже колко процента от ремонтите се дължат на задкормилното устройство?
150 %
slavianko написа:И ти не си пукал![]()
Тез приказки за задкормилното устройство съм ги чувал и преди. Нали не ме обвиняваш че аз не съм знаел как да я карам
Два пъти пуках и повярвай ми не е от мен
И вземи веднага чукни на дърво след тези приказки че да не видя обява в купува глава за ТДС
Не е задължително ти да си виновния - но тогава е този преди тебе!
A пък тезата за невинноста е само за пред някой от спонсорите, дето роптае срещу цената на ремонта

Не дай Боже да се случи някому!
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
- Роджър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
- Детайли за колата: E34 520i 24v
Една кратка история.
Преди време във фирмата, в която работех имаше един шофьор- карач. Не знаеше какво има под капака, но караше добре. Возим се веднаж в една от фирмените печки - Рено и той още от старта, вероятно за да покаже умения я усука здраво газ - спирачка. Не издържах и му казвам, че е по- добре да я позагрее до нормална температура и тогава да я юрка. Неговото мнение беше, че дизелът е яка машина и всичко носи. След два километра от предния капак тръгна пара. Спряхме, вдигнахме капака, без да я гасим, отворих казанчето до радиатора, там ври , като гърне с боб.
После се оказа, че главата има 12 сцепени места и всичко това само за няколко месеца каране с такова задкормилно устройство. Главата я оправихме криво ляво и колата тръгна, но задкормилното устройство продължаваше да твърди, че френските дизели и особено тези на Рено за нищо не стават. После отиде някъде другаде да пробва други по-хубави дизели.
Преди време във фирмата, в която работех имаше един шофьор- карач. Не знаеше какво има под капака, но караше добре. Возим се веднаж в една от фирмените печки - Рено и той още от старта, вероятно за да покаже умения я усука здраво газ - спирачка. Не издържах и му казвам, че е по- добре да я позагрее до нормална температура и тогава да я юрка. Неговото мнение беше, че дизелът е яка машина и всичко носи. След два километра от предния капак тръгна пара. Спряхме, вдигнахме капака, без да я гасим, отворих казанчето до радиатора, там ври , като гърне с боб.
После се оказа, че главата има 12 сцепени места и всичко това само за няколко месеца каране с такова задкормилно устройство. Главата я оправихме криво ляво и колата тръгна, но задкормилното устройство продължаваше да твърди, че френските дизели и особено тези на Рено за нищо не стават. После отиде някъде другаде да пробва други по-хубави дизели.
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.
Роджър написа:Една кратка история.
Преди време във фирмата, в която работех имаше един шофьор- карач. Не знаеше какво има под капака, но караше добре. Возим се веднаж в една от фирмените печки - Рено и той още от старта, вероятно за да покаже умения я усука здраво газ - спирачка. Не издържах и му казвам, че е по- добре да я позагрее до нормална температура и тогава да я юрка. Неговото мнение беше, че дизелът е яка машина и всичко носи. След два километра от предния капак тръгна пара. Спряхме, вдигнахме капака, без да я гасим, отворих казанчето до радиатора, там ври , като гърне с боб.
После се оказа, че главата има 12 сцепени места и всичко това само за няколко месеца каране с такова задкормилно устройство. Главата я оправихме криво ляво и колата тръгна, но задкормилното устройство продължаваше да твърди, че френските дизели и особено тези на Рено за нищо не стават. После отиде някъде другаде да пробва други по-хубави дизели.
...inspiring...


- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
Тва трябва да го въведат като въпрос в листовките,щото малко хора го знаят...на студен мотор не само дизел,ами и бензин не трябва да юркаш...то носи,носи,ама до един момент...да не говорим,че на студен мотор върви мудно,независимо каква е колата...Роджър написа:Не издържах и му казвам, че е по- добре да я позагрее до нормална температура и тогава да я юрка. Неговото мнение беше, че дизелът е яка машина и всичко носи.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
То имено заради студеното юркане един комшия едно време направи пълен основен ремонт на ЗАЗ-а на 18000км.






- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
И аз никога не съм прегрявал и пак се насират. Дори като я спъках не съм я оставял да прегрее. Единият път просто видях че минава средата и я огасих. Проверявам маркучите добре са ама като извадих щеката за маслоти и то бозаivan. написа:вярно не сам пукал.без да прегрее полу4ава ли се 4е ве4е ме плашите .имам 100 000км.на тдс-за умна дуза и пло4ка сам сагласен,но глава




Накрая ми писна все да гледам тая стрелка на температурата и се отказах от дизели


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани