менене на обороти
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
менене на обороти
Колеги нещо мени оборотите на празен ход и то чак като загрее.Преди два месеца я карах на дълго и заредих БИО Дизел,за мое учудване заработи нормално без гаснене и менене.Вчера заредих пак от този дизел и колата е ТОП.Нещо друго , забелязвам че като има повече нафта работи по добре.Да не е нещо от сондата или да има мизерии по дъното на резервоара.Некви идеи.
Re: менене на обороти
Незнам от къде е проблема ,но това за :мизериите по дъното: ми е много смешно.Тя помпата, винаги си стои на едно и също място . Нали не си мислиш че като заредиш 50 литра , и те /мизериите/ се качват на покрива на резорвоара, и там търпеливо чакат да останат 1-2 литра, и се спускат в атака да запушват цетки, филтри и да правят какви ли не пакости
Или пък, при пълен резорвоар ,боклуците почват да обикалят като спътник около помпата ?Всяка потопяема помпа си има цетка. При запушване на същата започва да бучи ,шуми ,ръмжи ,или кой как му вика.



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dinozab написа:Здравей Аз в началото емх проблем с тресенето на двг. при празен ход.Чак да ми е гаснела като вкл.климата не ама то тогава беше и студено.Като изчистих интерколара това тресене изчезна нацяло и хич не се е появявало вече 6-7 месеца и колата работи перфектно.Другото което направих наскоро бе да подменя маркуча на мап-сензора.Той излиза от всмукателните колектори отдоло и влиза в една джаджа въпросния сензор от ляво на двг.Беше се напукал целия а и имаше масло в него.От тогава направо колата тръгна Сега с дзверско каране стига таван 10/100 тя мойта е автомат.Също така махнах и катализатора.Резултат
по-добра работа на двг.без затрисания и колебания на оборотите
по-лесно палене при топъл двг.
по-нисък разход на гориво
намаляване може би с 50% димността
Съветвам те направи това което ти написах преди да барат помпи и вериги и виж какъв ще е резултата а той ще 100% положителен
Дано съм бил полезен.Успех
Доста добри идеи,които се реализират без средства.И щом караш с био ,трябва задължително да смениш горивният филтър ,защото боклуците от него се разтварят и отиват в дюзите и помпата.И вече ти бях казвал-прежали 40лв. и отиди в Супердизел да видиш в какво състояние е двигателя и да видиш дали не е мръднал началният момент на подаване на горивото,електрониката на ГНП ,ще хванат и ако дебита на гориво не е достатъчен поради запушване на цедката на помпата в резервоара-към 5часа ще те вземат веднага.
Последна промяна zvetiko на 13 Юли 2007, 23:12, променена общо 1 път
колега
сега един ком6ия има проблем с мененито и газснене на колата днес се пребрах ме от пловдив и малко преди стара загора има биодизел
и викачакай да налея тук да пробва и след 30 мин работа на двигателя колата спря да си мени и пали като чакмак топла студена а четах за него критики.На един познат германец работи в сервиз на мерцедес и кара е класата с 2005 г само с такав дизел как ще го обесните това с едната нафта перфкно нищо че е биодизел а с другата се менят оборотите и гасне и не пали???????????????????????
и викачакай да налея тук да пробва и след 30 мин работа на двигателя колата спря да си мени и пали като чакмак топла студена а четах за него критики.На един познат германец работи в сервиз на мерцедес и кара е класата с 2005 г само с такав дизел как ще го обесните това с едната нафта перфкно нищо че е биодизел а с другата се менят оборотите и гасне и не пали???????????????????????
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Абе аз от кога ви разправям, че един колега си кара 123-ката основно с олио от Метро. Ама кой да ме чуе. И аз карах и не усетих разлика(то тоз мъртвороден ДВГ е ясен), само дето като спра на светофар и около мен мирише на казанлъшки понички. Или по-точно на онези мекичарници от моето детство(ах, какви мекици правеха на Стамболийски и братя Миладинови, ееееееееееееееееееех). Е, сега вече го кара с нафта, щото олиото стана по-скъпо. Но аз го помня поне 3-4 години как изкупува стекове с олио(което е на прИмоция е Метро) и пред изумените погледи на сърбите го излива в резервоара на мергела, след което пали и си заминава.





- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Дизелите са много чувствителни към качеството на нафтата.А за биодизела ще ви дойде акъла в главата-и аз четох хиляди глупости за него,но дефакто има по-високо цетаново число,маже по-добре двигателя и изгаря много по-добре от нафтата.Да не говорим ,че по-добра "добавка" от него за почистване на горивната ситема на съществува-само сменяйте задължително горивният филтър.Който иска да кара с нафта нека след няколко резервоара нафта да сипе 20-30 литра биодизел за да почисти мръсотиите.Поне при мен като сипя биодизел все едно минавам от бензин на керосин-колата направо полудява и сипвам нафта доста рядко.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
TheBoss написа:Абе аз от кога ви разправям, че един колега си кара 123-ката основно с олио от Метро. Ама кой да ме чуе. И аз карах и не усетих разлика(то тоз мъртвороден ДВГ е ясен), само дето като спра на светофар и около мен мирише на казанлъшки понички. Или по-точно на онези мекичарници от моето детство(ах, какви мекици правеха на Стамболийски и братя Миладинови, ееееееееееееееееееех). Е, сега вече го кара с нафта, щото олиото стана по-скъпо. Но аз го помня поне 3-4 години как изкупува стекове с олио(което е на прИмоция е Метро) и пред изумените погледи на сърбите го излива в резервоара на мергела, след което пали и си заминава.![]()
![]()
Сега да не се юрнете да сипвате олио от бакалията-става въпрос за специално пречистено олио ,което се продава в тенекии и доколкото знам в Англия си има специални колонки за него.


- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Абе аз ти разправям за обикновено слънчогледово олио от Метро, а ти ми обясняваш за некви специални от Англия
И ква е разликата? Било по-рафинирано. А знаеш ли как се рафинира олиото? Със СОДА КАУСТИК. А пък и аз лично съм го карал с такова олио. Но като искаш не ми вярвай.


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
TheBoss написа:Абе аз ти разправям за обикновено слънчогледово олио от Метро, а ти ми обясняваш за некви специални от АнглияИ ква е разликата? Било по-рафинирано. А знаеш ли как се рафинира олиото? Със СОДА КАУСТИК. А пък и аз лично съм го карал с такова олио. Но като искаш не ми вярвай.
Не знам- с обикновено олио ако обърнеш ауспуха към някой водоем ,ще замирише на кюспе и ще изкараш рибата.

Лично аз ,поне засега, в моята кола не бих сипал никакво олио,така ,че не ме убеждавай.


Но определено си прав:
[url=http://www.biogorivo.com/info_page.html]СИСТЕМИ ЗА ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ДИЗЕЛОВИ АВТОМОБИЛИ С АЛТЕРНАТИВНИ ГОРИВА
/растителни масла-слънчогледово,рапицово,конопено олио/[/url]
днес налях 30л и на моята
и много взе хубаво да работи филтара на колко км да го сменям и днес говорих с един германец той ми каза че биодизела е добро решение и да не се претеснявам само едно се питам дали има разлика между тяхният и нашият
Колеги аз си усещам баварката и наистина има положителна разлика след като сипах Биодизел.Но наистина ми е интересно на какво се дължи това.Вече 4-ти ден карам и нямам никакви проблеми.Пали си колата и си потдържа нормални обороти.А относно за диагностиката на двигателя не ми свидят 40 лв.(дал съм вече около 30 пъти повече) но НЕМАМ ВРЕМЕ да го е....ба.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Jorkata1 написа:Колеги аз си усещам баварката и наистина има положителна разлика след като сипах Биодизел.Но наистина ми е интересно на какво се дължи това.Вече 4-ти ден карам и нямам никакви проблеми.Пали си колата и си потдържа нормални обороти.А относно за диагностиката на двигателя не ми свидят 40 лв.(дал съм вече около 30 пъти повече) но НЕМАМ ВРЕМЕ да го е....ба.
Четох какви пари си дал за прегряването.

Аз затова ти казвам да отидеш привечер ,за да не чакаш-знам го от собствен опит,хората работят до 19.
Колата върви по-добре с биодизел, защото има повече кислород от нафтата и защото почиства перфектно цялата горивна ситема-по -добра добавка за това от биодизела няма.
Филтъра се сменя нормално,но задължително преди преминаване на биодизел ,за да не вкараш боклуците от него в помпата и дюзите.
Ако колата е по-стара(доколкото знам преди 95 година) и е с гумени уплътнения и горивопроводи,след време ще се наложи подмяната им със силиконови ,защото биодизела ги разтваря.
Може да се кара и с олио-важното е да е добре рафинирано,защото ,ако има високо съдържание на парафин, ще запуши дюзите,но пък олиото не разтваря гумените съединения.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани