Дали да си зацепа виското за постоянно

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Дали да си зацепа виското за постоянно

Мнение от vvch » 06 Юли 2007, 23:56

Така и така требва да купувам ново.Кво ми пречи да пробвам.Не го права заради икономия на пари а заради звука.Искам да се чува тоя звук независимо дали е загряла колата или не.Въпроса ми е как става номера и има ли някви рискове.Не ме интересува дали ще ми дигне разхода ,той и сега ми е висок.А и като че ли ,когато е студена върви повече.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 739
Регистриран на: 22.08.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
Мечтае да кара: Колело

Мнение от Sivako » 07 Юли 2007, 1:30

Къртиш му пластинката караш 1 седмица отчайваш се от постоянното фффффффффиииииииииииууууууууууу купуваш виско и решаваш проблема :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 07 Юли 2007, 3:24

май като е зацепен, постоянно ти взима малко от мощността, абе купи си нов, няма никакъв смисъл

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

Мнение от grunge_is_dead » 07 Юли 2007, 8:46

Колега, зацепиш ли го постоянно с болтове, с времето ще се появят хлабини и колкото да ги затягаш все ще е тая. Получават се едни гадни и дразнещи хлопания. Няма смисъл. Ако искаш пробвай със старото си виско, но знай че ако има силикон разпробиеш ли го ще изтече :) и тогава щеш нещеш решението ти ще е ново.
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 07 Юли 2007, 9:41

зацепено виско постоянно води до
1-по висок разход на гориво
2-загубана мощност
3-съкращаване на живота на водната помпа
4-по голям шум
5-малък но и вероятен риск да се скъса витло от перката и да направи поразии в коша-на мен ми се случи
така че помисли си каква ти е ползата от тая интервенция :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 07 Юли 2007, 9:58

знаиш ли че с тва зацепено виско колата ти ичч
няма да върви
тва при 5-6 хиляди оборота знаиш ли кво съпротивление прави
на двигателя
аз на моита като включи виското се едно с 30 коня пада мощноста
мноо се усеща
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1283
Регистриран на: 6.06.2007
Местоположение: София

виско

Мнение от bobi_maxo » 07 Юли 2007, 10:42

И при мен е така. Направо е като скопена, а и когато е с вкючен климатик нещата стават зле. Какво може да се направи в този случай, моята е ТД и язък че е БМВ в този момент! :uups: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 07 Юли 2007, 18:04

и аз моето го бях разпробил от двете страни на гаиката, парво сложих 5мм болтове - тоя звяр ги скъса.
после сложих 8 мм - те издържаха :twisted:

звука е много як , но наистина с времето се разхлабват болтовете- разширяват се отворите в алуминия

другата беля беше докато се изтече това масло от виското - целия кош и двигателя около него беше в масло......

беше ме страх да напъвам колата с над 4000 оборота щото това побългаряване ........ кви бели може да направи

това беше за около седмица докато ми донесат новото виско и после докато намеря време да го монтирам.

представям си след месец работа колко ще са се разширили отворите и как ще лопа.......

ама решението си е твое все пак.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Мнение от vvch » 10 Юли 2007, 0:41

Е отказахте ме! МЕРСИ за съветите.Обаче звука е страшен.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook