М52 Маслото присветва на празен ход...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: Кестенополис

М52 Маслото присветва на празен ход...

Мнение от visipe » 28 Май 2007, 17:02

Здравейте сменх секцията да ви питам и вас за мойте проблеми с маслото

Значи новото е че смених свещите и маслото и долях скоросната кутия масло и продължава да прави следния проблем:


когато карам колата над 30-40 мин Градско, след като загреее хубаво когато застана на светофар и паднат оборотите на 500-600 почва да ми пресветва маслото , ако леко дигна с газ оборотите на 800 престава да свети. Колкото повече стоя про задръзтванията толкова по-често примигва докато не стигне до плътно светене на червената лампичка.

- Първите 30 мин когато е на ниски обороти не присветва никога
- Двигателя не се тресе и има мощност.
- Маслото е точно посредата между 2те чертички (меря го сутрин преди запалване)
- Сложил съм 10W40 както колегите препоръчаха
- Но маслото май намерисва малко на бензин (ше трябва да продухвам дюзите)
- някой казват че са ми ниски оборотите, но аз четох из форума че 500-600 оборота за шестак са нормални. :dunno:


:help:

Благодаря преварително !
Тия павета мн лзгави бе...


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 28 Май 2007, 17:39

Мисля че оборотите трябва да си ти около 750 на празен ход.Другото което си мисля че в градски уловия колата ти загрява повече от нормалното и затова пада налягането на маслото което също се загрява прекомерно.При мерцедес има стрелка за наляганета на маслото и като се дигне температурата над нормалното и налягано пада на празен ход и то доста.Това стана миналата седмица като карахме с един приятел в задръстване и мерцедеса загря към 100-110 градуса и налягането на маслото падна с повече от бар.Така че моя съвет е да идеш в сервиз и да ти кажат първо дали са ти наред оборотите и дали ти е наред охладителната система както и дали системата за охлаждане на маслото ти е наред разбирасе ако имаш такава :idea:
Успех дано съм бил полезен.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 28 Май 2007, 17:54

това може да го прави и от приебан датчик на маслото също...а може и от слабо налягане на маслото---нека да те подготвя и за най лошото все пак :( :( причината може да е от износени биелни или основни лагери които са много важни за подържането на добро налягане в смазочната система----все пак си го имай в напредвид :( :( но нека не бъдем черногледи все пак :D :D
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 28 Май 2007, 17:57

bmwfena написа:това може да го прави и от приебан датчик на маслото също...а може и от слабо налягане на маслото---нека да те подготвя и за най лошото все пак :( :( причината може да е от износени биелни или основни лагери които са много важни за подържането на добро налягане в смазочната система----все пак си го имай в напредвид :( :( но нека не бъдем черногледи все пак :D :D

Тва ша е наистина най-лошият вариат :(
Но мен най-много ме съмняват оборотите :roll:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 28 Май 2007, 19:27

dinozab написа:
bmwfena написа:това може да го прави и от приебан датчик на маслото също...а може и от слабо налягане на маслото---нека да те подготвя и за най лошото все пак :( :( причината може да е от износени биелни или основни лагери които са много важни за подържането на добро налягане в смазочната система----все пак си го имай в напредвид :( :( но нека не бъдем черногледи все пак :D :D

Тва ша е наистина най-лошият вариат :(
Но мен най-много ме съмняват оборотите :roll:
дано да е така ама на 500оборота не бива да свети преди малко тествах същото Е39 дръпнах му ръчната и бавно на втора взех да му пускам съединителя и лампата взе да примигва на едва едва 200оборота а колата си беше загряла достатъчно а и маслото и беше на едно зелено....или датчика или :?: :?: :?: :?: не знам :(
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 28 Май 2007, 19:54

бе ходи да ти теглят един манометър и всичко ще се изясни...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: Кестенополис

Мнение от visipe » 28 Май 2007, 19:55

мерси за информацията, ще ходя тия дни за да чистя дюзите и ще питам и за оборотите
Тия павета мн лзгави бе...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

д

Мнение от krasi_bmw » 29 Май 2007, 0:13

оборотите са 600 като загрее ,и лампата не треа да свети ,поне на мойто бмв. С кво масло си... :?:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: д

Мнение от bmwfena » 29 Май 2007, 0:28

krasi_bmw написа:оборотите са 600 като загрее ,и лампата не треа да свети ,поне на мойто бмв. С кво масло си... :?:
мисля че каквото да сложи пак ще му свети като загрее....това съм го изпитвал
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

г

Мнение от krasi_bmw » 29 Май 2007, 0:36

Тва нее добреееееее..Дано е датчика за маслото..дано.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: Кестенополис

Мнение от visipe » 29 Май 2007, 9:13

bmwfena написа:това може да го прави и от приебан датчик на маслото също...а може и от слабо налягане на маслото---нека да те подготвя и за най лошото все пак :( :( причината може да е от износени биелни или основни лагери които са много важни за подържането на добро налягане в смазочната система----все пак си го имай в напредвид :( :( но нека не бъдем черногледи все пак :D :D


само да питам при положение че първите 30 мин не ми дава ниакъв проблем възможно ли да е датчик на маслото ? той ако е сдал багажа няма ли и в началото да свети ? и за биелите и основните лагери те нетрябва ли да дават постоянно проблем?

аз клоня към налягането на маслото ... защото след 30 мин градско оборотите от 600 спадат към 500 :confused:
Тия павета мн лзгави бе...

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 29 Май 2007, 9:21

точно това ти обясних че тия лагри на коляновия вал държат налагането на маслото.когато колата е студена маслото е по гъсто и затова не присветва лампата..но когато загрее и налягането пада защото маслото става по рядко...а бе иди на майстор да ти прислуша биелните лагери за твое успокоение.основните няма как да се проверят..може и да имаш разкапан филтър на маслото-толкова буклук се продава вече че не се знае ква изненада те очаква :!:
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 29 Май 2007, 9:28

А М52 имали маслен радиатор щото ако нещо е прецакано по системата за охлаждане на маслото що да не прави пак така :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: Кестенополис

Мнение от visipe » 29 Май 2007, 9:33

dinozab написа:А М52 имали маслен радиатор щото ако нещо е прецакано по системата за охлаждане на маслото що да не прави пак така :roll:


незнам ей това намерих за маслената помпа...

Изображение

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30

а иначе как става това прослушване на биелите и лагерите ... ако отида на диагностика в камор или дару ще ми кажат ли нещо по въпроса ? или да търся др. майстор?
Тия павета мн лзгави бе...


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 29 Май 2007, 9:54

Като се разгледах май няма такава с-ма за охлаждане на маслото и май ще излезе нещо по-сериозно :confused:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook