Наистина ли М51 е такъв боклук.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Наистина ли М51 е такъв боклук.

Мнение от zvetiko » 27 Май 2007, 9:40

Чета темите и ми се изправя косата-скъсана денферна шайба-800лв. :shock: ,изкривяване на главата,повреда на турбото,протичане на ГНП,скапване на умната дюза.
Предишната ми кола беше Е34-М20,88г.Няколкостотин хиляди километра без никакъв проблем по двигателя-е смених един температурен датчик,от време на време стандартното разхерметизиране на гофрираният въздухопровод след дебитомера и това е.

Но ми потрябва комби и от март 2007 съм с 525 tds,A,95г.Колеги, казвайте докато е време да се връщам ли на бензин. ;)Иначе съм много доволен от придобивката. :mhihi:
Последна промяна zvetiko на 27 Май 2007, 10:21, променена общо 1 път

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 27 Май 2007, 9:57

ами не знам защо слагаш М50 и М51 под един общ знаменател...тази тема може да стане много скандална.М50 ката е много ама много здрав мотор с минимална поддръжка.за М51 съм много резервиран но не искам да се карам с колегите..все пак всеки си има неговите си предпочитания.в момента съм с М20 наистина здрав мотор който е издържал в много мърлячи но надали може да ти даде толкова сила и мазна работа както М50 то.за мен М50 е практически неразрушим виждал съм такива М50ки служебни как ги юркат всякви люде и колата рухва но мотора НЕ..
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 27 Май 2007, 10:05

М20 само турбо ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Май 2007, 10:22

bmwfena написа:ами не знам защо слагаш М50 и М51 под един общ знаменател...тази тема може да стане много скандална.М50 ката е много ама много здрав мотор с минимална поддръжка.за М51 съм много резервиран но не искам да се карам с колегите..все пак всеки си има неговите си предпочитания.в момента съм с М20 наистина здрав мотор който е издържал в много мърлячи но надали може да ти даде толкова сила и мазна работа както М50 то.за мен М50 е практически неразрушим виждал съм такива М50ки служебни как ги юркат всякви люде и колата рухва но мотора НЕ..


Колега ,грешката е моя и вече я коригирах. :uups:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 27 Май 2007, 12:07

и аз съм с м20...ама бих се разделил с него за м30 б35 ;) ...не за друго... тръпка да има :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 27 Май 2007, 12:49

и аз нещо те дизели ги намразих :evil:
моето беше 524 де ама тва много разходи мноо нещо
те дизели
преди имах 520 м20 бе тва 4удо никви ядове сам нямал
само каране
зако си зех дизел и аз незнам :roll:
оба4е вече си поправих грешката :D
наистина на бмв дизелите нещо не ги бива според мен
мноо проблеми дават
пък и въобщв не е по ефтино да караш дизел тои харчи 10-на
наи добре според мене е м50 :idea:
минимална поддръжка много надежден може би наи добрия мотор правен някога а и не харчи кои знае колко
върви много няма ремъци ,ролки и тн.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 27 Май 2007, 13:17

много постна тема!
1-зависи преди това как е карана колата
2-ти как я караш
3-тоз м51 кога е излязъл,кви дизели е имало(светлинни назад)
...за мен си е много добър,ама си иска грижата(като всяко нещо,за да ти служи)
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от ivan1979g » 27 Май 2007, 14:13

Верно е според зависи.
Ако колата ти е '95 сигурно е над 350 хил. Ако предишните собственици са били мърлячи....
Дизела е далавера като е нов. Първият собственик се радва на нисък разход, но едва ли ще смени всички консумативи преди да я продаде :mhihi: А те са доста: верига, помпа, турбо. За следващите собственици остава да ги сменят.
Доколкото разбрах е автоматик. Това поне е хубаво, защото автомата пази двигателя.
Бях се засилил за една '97 725тдс преди време. Закарах я в Дару, прегледаха я, ужким читава, но направо си ми казаха, че не ми трябва толкова дърт дизел.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Май 2007, 14:24

ivan1979g написа:Верно е според зависи.
Ако колата ти е '95 сигурно е над 350 хил. Ако предишните собственици са били мърлячи....
Дизела е далавера като е нов. Първият собственик се радва на нисък разход, но едва ли ще смени всички консумативи преди да я продаде :mhihi: А те са доста: верига, помпа, турбо. За следващите собственици остава да ги сменят.
Доколкото разбрах е автоматик. Това поне е хубаво, защото автомата пази двигателя.
Бях се засилил за една '97 725тдс преди време. Закарах я в Дару, прегледаха я, ужким читава, но направо си ми казаха, че не ми трябва толкова дърт дизел.


На 300 000 хиляди е .Върви като изтребител.Автоматика превключва като електрокар, но щом "верига, помпа, турбо" глава от 1700лв. и шайба от 800 са консумативи ,май и реших съдбата. :mhihi: :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 27 Май 2007, 15:06

zvetiko написа:
ivan1979g написа:Верно е според зависи.
Ако колата ти е '95 сигурно е над 350 хил. Ако предишните собственици са били мърлячи....
Дизела е далавера като е нов. Първият собственик се радва на нисък разход, но едва ли ще смени всички консумативи преди да я продаде :mhihi: А те са доста: верига, помпа, турбо. За следващите собственици остава да ги сменят.
Доколкото разбрах е автоматик. Това поне е хубаво, защото автомата пази двигателя.
Бях се засилил за една '97 725тдс преди време. Закарах я в Дару, прегледаха я, ужким читава, но направо си ми казаха, че не ми трябва толкова дърт дизел.


На 300 000 хиляди е .Върви като изтребител.Автоматика превключва като електрокар, но щом "верига, помпа, турбо" глава от 1700лв. и шайба от 800 са консумативи ,май и реших съдбата. :mhihi: :evil:


нмяа начин да не се сблъскаш поне с един от следните проблеми
пукната глава,преебано турбо-за десет хиляди км да и налееш примерно още 10 литра масло :mhihi:
непременно ел. ГНП ще си покаже рогата
умната дюза и тя
веригата и тя може
поне един от тея проблеми ти е гарантиран рано или късно ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от ivan1979g » 27 Май 2007, 15:42

zvetiko написа:На 300 000 хиляди е .Върви като изтребител.Автоматика превключва като електрокар, но щом "верига, помпа, турбо" глава от 1700лв. и шайба от 800 са консумативи ,май и реших съдбата. :mhihi: :evil:

Пак е според зависи. Тя вече е твоя. Колко пари ще и вземеш, ако я продаваш? Разходите по продажбата/покупката на новия дзвер. След това разходите по оправяне на иначе перфекната "нов внос" кола и т.н. Може да се окаже, че ще излезне много по-скъпо. Пример една читава гума 205/65/15 е 150+лв, и това за Семперит. За баш хубавите е 180-200лв. Истинския размер (за мен) е 225/60/15--там са 250+лв. Смяна на масло 100+лв (за Мотул) и т.н.
Пукането на главата май се получава от мърлящина. Не съм сигурен, но можеш да провериш. Останалите неща май се побългаряват, пък и ти колко ще я караш тая кола? Едва ли още 300хил :D Освен това пестиш пари от нафта.
Ако ти е здрава колата, си я карай. Избора бензин/дизел е бил преди да я купиш.
Много безаварийни километри.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 27 Май 2007, 17:06

мали не всичко е толкова черно

тук таме се намира по някои читав дизел, вие бензиновите мотори ги изкарахте безсмъртни :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ако тепърва требе да си купувам кола и чета тая тема / пукната глава 3 бона, турбо 1500, ГНП 2000/ и не съм наясно ще си купя бензин и както казва един наш колега ще я карам само неделя рано сутрин по цариградско като съм взел заплата :mhihi: :mhihi: :mhihi:


П.С. вярно е че дизела е понавъртял малко повечко, но тук като чели е правило че дизел под 800К нема а бензиновите са на има няма 150К трябва повечко гледане преди да се вземе , закономерности няма!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 27 Май 2007, 17:15

nandrolon написа:мали не всичко е толкова черно

тук таме се намира по някои читав дизел, вие бензиновите мотори ги изкарахте безсмъртни :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ако тепърва требе да си купувам кола и чета тая тема / пукната глава 3 бона, турбо 1500, ГНП 2000/ и не съм наясно ще си купя бензин и както казва един наш колега ще я карам само неделя рано сутрин по цариградско като съм взел заплата :mhihi: :mhihi: :mhihi:


П.С. вярно е че дизела е понавъртял малко повечко, но тук като чели е правило че дизел под 800К нема а бензиновите са на има няма 150К трябва повечко гледане преди да се вземе , закономерности няма!


как така решихте че идва по ефтино да караш дизел
колко гори един тдс????
да не гори 5/100
горе долу излиза същата работа като бензина
даже бензина ко има газ по ефтино излиза от нафтата
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Re: !

Мнение от Nightmare » 27 Май 2007, 17:34

pavlin_e30 написа:много постна тема!
:yes:
Глави пукат от нередовна смяна на антифризи,термостати и водна помпа(ако са ментета!!!)
Веригата се сменя на около 300хил км.
Турбото има рипеър китове за него така че не виждам къде е проблема с него.(винаги може да се вземем и втора ръка читаво)
ГНП най-много плочката за управление да даде дерт ама имаше човек в форума който беше писал че вече можел да се отстранява този дефект.
Така че според мене дизела си е далаверка...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: !

Мнение от stambo_81dg » 27 Май 2007, 19:08

Nightmare написа:
pavlin_e30 написа:много постна тема!
:yes:
Глави пукат от нередовна смяна на антифризи,термостати и водна помпа(ако са ментета!!!)
Веригата се сменя на около 300хил км.
Турбото има рипеър китове за него така че не виждам къде е проблема с него.(винаги може да се вземем и втора ръка читаво)
ГНП най-много плочката за управление да даде дерт ама имаше човек в форума който беше писал че вече можел да се отстранява този дефект.
Така че според мене дизела си е далаверка...


дефекта с плочките се отстранява с нова плочка ;)
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook