Въпрос към колегите от Русе?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Въпрос към колегите от Русе?

Мнение от BAI_DOBRI » 13 Май 2007, 18:03

Тъй като съм от Разград и в момента имам малко проблеми с климатика и реших да докарам колата до Русе (уча във ВИМЕС) и ме опътиха да отида в някакъв сервиз за климатици който се намира някъде срещу полигона в Николово. Та въпросът ми е разбират ли си от работата, някой има ли впечатления от работата на хората там или бихте ми препоръчали друг сервиз където да отида?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 20.02.2005
Местоположение: BMW LAND

Мнение от fireblade » 13 Май 2007, 18:16

какво ти е на климатика
BMW POWER

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 13 Май 2007, 18:24

Ами заредиха ми го с фреон (около 1,3кг) охлажда си,но перката на климатика не се включва, компресора много често включва и изключва (чува се "чат" от компресора и след около 10-15сек. пак "чат" и така на интервали от около 1мин. ). И човека който ми го прави в разград каза че имало някакво реле което регулира какво налягане да прави компресора и релето се е преебало и не прави нужното налягане за да се вкл. перката-това беше неговото обяснение. Колата в момента е в Русе и утре ще ходя на този сервиз за който съм писал, но исках да попитам за мнения или други препоръки

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 20.02.2005
Местоположение: BMW LAND

Мнение от fireblade » 13 Май 2007, 18:27

аха не е реле казвасе пресостат следи налягането в системата ако падне под 3 неможеш да го вклучиш също и като се повиши нялагнето при рабора вклучва и перката за охлаждане ,трява да го дадат на късо да се види дели е от него или в самаа перка или някаде другаде проблема ;)
BMW POWER

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 13 Май 2007, 18:31

Значи перката я дадохме на късо о почна да се върти, точно така "пресостат" ми казаха ама тоя майстор в рз не знаеше къде се намира и не искаше да базика излишно щеше да се консултира с някви от варна ама не може да ги намери,а един колега от моя курс ходи да си прави климата на бравото миналата седмица и той ми каза да отида в николово. Ти какво ще кажеш за този сервиз?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 20.02.2005
Местоположение: BMW LAND

Мнение от fireblade » 13 Май 2007, 18:32

ми не го знам аз сам от горна оряховица и уча вимес ;)
BMW POWER

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 13 Май 2007, 18:34

ок, ако може още някой колега от русе да каже нещо по ръпроса ще съм благодарен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 13 Май 2007, 18:58

аз го имам точно същия проблем
климата бачка ама не тръгва перката
дадох я на кесо от датчика на радиатора и тръгва
та на4и казвате пресоста е проблема???
ако бачка така без перка дали няма да се сговняса??? :roll:
аз сам я дал накъсо и с контакта тръгва и перката постоянно
тои без туи тея дни е голяма жега
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 13 Май 2007, 19:03

Ами трябва да видиш колко често компресора включва, щото ако тоя пресостата бил прецакан компресора неможел да си направи необходимото налягане за да се вкл. перката (така ми го обясни майстора)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 20.02.2005
Местоположение: BMW LAND

Мнение от fireblade » 13 Май 2007, 19:06

перката трябва да си върти макар и на късо щото няма кои да охлажда фреона и няма да има студ ;)
BMW POWER

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 13 Май 2007, 19:10

при мен по интересното е че перката не се вкл. а пак си духа студено на място, иначе колата ако се движи радиатора се обдухва и пак се охлажда фреона

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 13 Май 2007, 19:15

BAI_DOBRI написа:при мен по интересното е че перката не се вкл. а пак си духа студено на място, иначе колата ако се движи радиатора се обдухва и пак се охлажда фреона


ми то и при мене е така
ама така може да се сговняса нещо
маи :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 13 Май 2007, 19:27

Ами както казах компресора често се вкл и изкл ( това не било добре, особено когато двг вдигне по-високи обороти) а другата опасност от НЕвключването на перката била,че фреона се сгорещява много и няма кой да го охлажда и така може да се пърсне от някъде системата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 13 Май 2007, 21:54

BAI_DOBRI написа:Ами както казах компресора често се вкл и изкл ( това не било добре, особено когато двг вдигне по-високи обороти) а другата опасност от НЕвключването на перката била,че фреона се сгорещява много и няма кой да го охлажда и така може да се пърсне от някъде системата
Ами моят тъст има сервиз само за автоклиматици и не че ми е вече роднина и искам да му направя реклама но си разбира от работата. Повечето автокъщи в Русе минават през него преди да си оставят колите за продаване щото работи и евтино. А за този там дето са ти казали, познавам ги хората но не искам да коментирам за начина на работа, само ще загатна че напоследък били станали доста комерсиални.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Re: ре

Мнение от BAI_DOBRI » 13 Май 2007, 23:28

slavianko написа:
BAI_DOBRI написа:Ами както казах компресора често се вкл и изкл ( това не било добре, особено когато двг вдигне по-високи обороти) а другата опасност от НЕвключването на перката била,че фреона се сгорещява много и няма кой да го охлажда и така може да се пърсне от някъде системата
Ами моят тъст има сервиз само за автоклиматици и не че ми е вече роднина и искам да му направя реклама но си разбира от работата. Повечето автокъщи в Русе минават през него преди да си оставят колите за продаване щото работи и евтино. А за този там дето са ти казали, познавам ги хората но не искам да коментирам за начина на работа, само ще загатна че напоследък били станали доста комерсиални.


Къде се намира този сервиз? Аз като дойда с колата в Русе си я оставям на един паркинг до малкото кръгово на боулинга и там също има един сервиз за климатици-пазачите на паркинга ми ги похвалиха как работят т.е доста коли били направили

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook