Относно трудното палене на топъл TDS

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 21.02.2007

Относно трудното палене на топъл TDS

Мнение от e39tds » 11 Апр 2007, 13:58

Колеги, според мен трудното палене на топъл ТДС, се дължи на износеността на двигателя, защото при топъл двигател подгревните свещи не се включват и мотора пали от създадената от него компресия, така че колкото по-износен двигател, толкова по-малка компресия и от там толкова по труден старт. That's my opinion!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Относно трудното палене на топъл TDS

Мнение от slavianko » 11 Апр 2007, 16:07

e39tds написа:Колеги, според мен трудното палене на топъл ТДС, се дължи на износеността на двигателя, защото при топъл двигател подгревните свещи не се включват и мотора пали от създадената от него компресия, така че колкото по-износен двигател, толкова по-малка компресия и от там толкова по труден старт. That's my opinion!
Че мерни му компресията и ще видиш. Моят ТДС беше с компресия като на нов и пак не палеше като хората когато е топъл :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 21.02.2007

Мнение от e39tds » 11 Апр 2007, 16:10

ако е бил с компресия като на нов сигурно е бил чисто нов тдс :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: Относно трудното палене на топъл TDS

Мнение от stambo_81dg » 11 Апр 2007, 17:25

e39tds написа:Колеги, според мен трудното палене на топъл ТДС, се дължи на износеността на двигателя, защото при топъл двигател подгревните свещи не се включват и мотора пали от създадената от него компресия, така че колкото по-износен двигател, толкова по-малка компресия и от там толкова по труден старт. That's my opinion!


не съм мноо убеден че е точно така както го представи :mhihi: :mhihi: :mhihi:
това си е твое виждане де
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 11 Апр 2007, 18:17

ако направиш поне едно типично търсене ще видиш тема на един наш колега дето го обяснил подробно какво става на топъл старт

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 21.02.2007

Мнение от e39tds » 11 Апр 2007, 21:01

кой е този колега да му видя обяснението, че мнения много.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 11 Апр 2007, 22:22

e39tds написа:ако е бил с компресия като на нов сигурно е бил чисто нов тдс :mhihi:
Ако си наясно значи знаеш как се замерва компресия. Също така няма да ти е трудно да намериш колко е компресията на ТДС-а като нов. Е аз съм я мерил, не ти и знам колко е била. Затова казвам че имаше компресия като на нов а не че колата е нова. Това са две различни понятия :winky: Не ги бъркай
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 12 Апр 2007, 15:10

От толкова мнения вече не знам какво да гледам и никой в крайна сметка не казва "смених това и се оправи". То всеки сменя нещо си и "май е по-добре май не е" абе да ви кажа имам чувството, че проблема си е комплексен и си иска майстора и парата. Помпа :елемента + плочката, верига, центровка, нови свещи, компресия, хубава нафта, филтри и ще пали като нова. Така си мисля аз но идва дебело колкото още един TDS, така че много ще се радвам ако някой може да го разреши тоя проблем но уви май само си клопаме клавиатурите. Поздрави.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 12 Апр 2007, 17:33

cvetoslav написа:От толкова мнения вече не знам какво да гледам и никой в крайна сметка не казва "смених това и се оправи". То всеки сменя нещо си и "май е по-добре май не е" абе да ви кажа имам чувството, че проблема си е комплексен и си иска майстора и парата. Помпа :елемента + плочката, верига, центровка, нови свещи, компресия, хубава нафта, филтри и ще пали като нова. Така си мисля аз но идва дебело колкото още един TDS, така че много ще се радвам ако някой може да го разреши тоя проблем но уви май само си клопаме клавиатурите. Поздрави.

:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 11.07.2004
Местоположение: Stuttgart
Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade

Мнение от hemi » 12 Апр 2007, 20:59

привет, :)
приятел имаще същият проблем, колкото и абсурдно да зву4и проблемьт се рещи сьс смяна на стартера! :mhihi: :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 12 Апр 2007, 21:04

hemi написа:привет, :)
приятел имаще същият проблем, колкото и абсурдно да зву4и проблемьт се рещи сьс смяна на стартера! :mhihi: :shock:


:shock:
аве и моя стартер върти похавата си
побърква се от време навреме
"магнет марели" е и един път бързо върти друг път бавно
ся ми дадоха един "бош" от 320 дв.стоп ама незнам дали ще стане
Изображение


Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: stara zagora /stuttgart/hof

колеги

Мнение от kiedmobil » 12 Апр 2007, 22:20

колеги значи има три пречини зада не пали тдс топла!!!!

1.ВЕРИГАТА СЕ СМЕНЯ НА 200 000 250 000 КМ ТАКА ПРОЦЕДИРАТ В ГЕРМАНСКИЯТ БОШ СЕРВИЗ

2.ПРОБЛЕМИ С ЕЛ ПЛОЧКАТА !!!!

3.ИЛИ ИЗДУХАН ДВИГАТЕЛ !!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 17.10.2004
Пол: Мъж

Re: колеги

Мнение от Фидел Кастро » 15 Апр 2007, 13:15

kiedmobil написа:колеги значи има три пречини зада не пали тдс топла!!!!

1.ВЕРИГАТА СЕ СМЕНЯ НА 200 000 250 000 КМ ТАКА ПРОЦЕДИРАТ В ГЕРМАНСКИЯТ БОШ СЕРВИЗ

2.ПРОБЛЕМИ С ЕЛ ПЛОЧКАТА !!!!

3.ИЛИ ИЗДУХАН ДВИГАТЕЛ !!

4. Или издухан помпен елемент на ГНП-то. При този двигател е често срещано явление. ;)
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 26.03.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от suren » 19 Апр 2007, 23:10

Тук съм го обеснил вече само четете:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=51833

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 14 Юни 2007, 13:56

Моята като е топла и угася пробвам веднага пали от раз изчаквам 2 минути и върти по 20 секунди. Отивам в Супер Дизел на околовръстното диагностика и центровка на предварението 40 + 30 лв. и 30 минути и опа всичко ОК пали с завъртането. Не знам дали имам късмет или какво но не е от главата на ГНП-то защото и тя май си е тръгнала а колата си пали супер. Така че по добре който иска де да отиде там момчетата да погледнат и тогава да се почват вериги зъбчатки и дър дър дър, тия 70 лв. пред другите все едно не съм ги дал. А и да кажа че колата не работи нито по-твърдо нито по-меко. Аре успех на тези които го имат този проблем.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook