Незнам коя кола да избера?>>има проблеми и в двете!!!
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Незнам коя кола да избера?>>има проблеми и в двете!!!
Момчете искам съвет щото откак си продадох старата Е34 все си търся нова, но попадам на напълни недуразомения
Сега ще ви опиша няколко мой проблема които срещнах при огледа на различни машини тия дни
1.Днес попаднах на едни нередности и не знам дали са приемливи или не.Значи на тази кола за която става на въпрос волана й имаше "луфт" или "свободен ход" равен на около 5см. в лявата и дясната посока
Става на въпрос,че във това разтояние като въртиш волана той е свободен и не зацепват клелата.Та се чудех това дали го имаше на предната кола, но я продадох отдавна и не си спомням
Ако това не е в кръга на редовното(както и на мен ми се струва) то тогава даите една примерна цена на поправката му
щото изкам да изчисля на колко ще ми стъпи цялата машина след като оправя всичко
2.Друг проблем,на който се натъкнах бе,че човека каза,че е сменил маслото преди около 9000 км.
а индикатора на колометража(електронен) показваше 4 зелени черти
което говори че е изминал само 1000-тина км.
3.На един друг екземпляр пък волана завиваше доста по-трудно от нормалното,а пича викаше че колата е в перфектно състояние
Тази същата кола имаше един от най-чистите и нови двигатели който съм виждал през живота си
а говорим за кола 1992год.Имам чувството че тоя двигател е най вероятно рециклиран или присаден щото ви казвам че по-него нямаше капка ръждичка,петна или напукани маркучи,камоли пък масълце
Какво бе това чудо незнам
4.Дайте една примерна цена на оправянето на окачването,щото потропваше
Знам че то зависи откакво потропва>амортесиори, шарнири или друго,ама ако някой е сменял наскоро и има все още "пресна" информация нека я сподели
ще съм благодарен!
Ми общо взето това е засега>> надявам се,че не отекчавам (или затруднявам) хората който ще разгледат темата,но това са ми проблемите и тук е наи одачното място където мога да потърся техния отговор
П.П.Давайте по една примерна ценичка на ремончетата на тия работи та да мога да калкулирам общо
Мерси и чао 





1.Днес попаднах на едни нередности и не знам дали са приемливи или не.Значи на тази кола за която става на въпрос волана й имаше "луфт" или "свободен ход" равен на около 5см. в лявата и дясната посока





2.Друг проблем,на който се натъкнах бе,че човека каза,че е сменил маслото преди около 9000 км.



3.На един друг екземпляр пък волана завиваше доста по-трудно от нормалното,а пича викаше че колата е в перфектно състояние

Тази същата кола имаше един от най-чистите и нови двигатели който съм виждал през живота си




4.Дайте една примерна цена на оправянето на окачването,щото потропваше


Ми общо взето това е засега>> надявам се,че не отекчавам (или затруднявам) хората който ще разгледат темата,но това са ми проблемите и тук е наи одачното място където мога да потърся техния отговор

П.П.Давайте по една примерна ценичка на ремончетата на тия работи та да мога да калкулирам общо


.
аз сега то4но с моито ока4ване се занимавам и засега ми е ступило на 200лв... имах и аз луфт и ми тропа6е отдясно и се оказаха си4ките 4 накраиника отляво и дясно и 6енкерите с тампоните... накраиниците са по 11лв нови а 6енкера си го рециклирах и излезнаха 50 об6то .. а тампоните по 30 единия(те са 2) и засега е това... но може о6те не6то да излезне не се знае.. утре 6те я разглобя отпред и 6те видя по добре... но около 200лв някъде е ремонт4ето... разбирасе зависи кое е проблема... 4е ако е кормилна кутия или не6то друго 6те е по солено...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
и аз го имам луфта във волана не е проблем казаха ми 4е е централната щанга единия шарнир и е отишъл рециклират го 12лв и за труд още 20лв общо 32лв не е проблем въобще не го смятай за кусур на колата огледай дали е пребоядисвана дали има сменяни фарове или стопове и тн , това не е важно 4е има луфт , УСПЕХ 

- grunge_is_dead
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 6.04.2005
- Местоположение: Stz
едно измиване на двигателя и го прави нов, не се заблуждавай. При мен един от маркучите на хидравликата прокапва от време на време и като намалее маслото, волана започва да се вътрти с по-голямо усилие. Доливам и всичкое е ок. Незнам, в твоя случай може да няма достатъчно масло в хидравличния съд.
Започвам по реда по който сте ми отговорили
:
1. DEO мерси за отговора
искам само да те попитам ако са амортесиорите колко долу-горе върви цената на четирите.А я сподели ти сам ли си правиш ремонта или ходиш при приятел
,щото аз по традиция хода в Камора(въпреки че май не е много на далавера ама нали уж разбират момчетата
та затова
).
2. JANI - надявам се относно луфта да е само това проблема,а иначе колата е пазена много и като гледам е много добра,пък и я спазарих на 5000л.в..А само едно доуточнително въпросче
човека вика че леко се омазнявало маркучето на хидравликата на мястото където се съединява
дали това може да повлияе някакси.
3.grunge_is_dead - (само да уточня, че става на въпрос за друга кола, а не за разискваната с DEO и JANI)
добре би било ако е само недостиг на х.течност, но ако е заминала цялата х.помпа
как да позная
щото за БМВ си се въртеше бая трудно да ти кажа
П.П. Мерси на всички за отделеното време


1. DEO мерси за отговора





2. JANI - надявам се относно луфта да е само това проблема,а иначе колата е пазена много и като гледам е много добра,пък и я спазарих на 5000л.в..А само едно доуточнително въпросче



3.grunge_is_dead - (само да уточня, че става на въпрос за друга кола, а не за разискваната с DEO и JANI)






П.П. Мерси на всички за отделеното време


моя марку4 също е омазнен под казан4ето за хидравли4ната те4ност няма проблеми това са дреболии , гледай по-мащабно на нещата защото все пак купува6 15 год кола и няма на4ин да няма кусури, огледай мотора , виж дали има някакво изпушване през ауспуха и се ослушай за някви по-сериозни луфтове по окачването, ина4е ще остане6 доволен от колата , даже съм сигурен 4е ще си о4арован , успех 

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
един съвет за тея измитите двигатели специално - незнам дали има тема сори ако се повтарям
първо я покарай да видиш дали няма теч и затова да е мит двигателя. Второ помириши маслото - ако има добавки, уплътняващи тракания и т.н. те имат лек мирис на парюм и подобни. Най-добре преди да дадеш вече парите, отивате и сменяте маслото (бмв 5в40 най-добре, за негова сметка и го плащаш ако евсичко е ок нали
) и я караш така 20-тина км... ако не прокапе и не се разтрака - добре 

първо я покарай да видиш дали няма теч и затова да е мит двигателя. Второ помириши маслото - ако има добавки, уплътняващи тракания и т.н. те имат лек мирис на парюм и подобни. Най-добре преди да дадеш вече парите, отивате и сменяте маслото (бмв 5в40 най-добре, за негова сметка и го плащаш ако евсичко е ок нали


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
И аз малко да се включа по темата (нямаше ме седмица) ...
Луфт във волана
Напречната кормилна щанга с 3-те накрайника е първо най-вероятната възможност.В този случай ще чуваш и тропане дори в най-малките дупки
Тази щанга съм я купувал на времето за към 200 лв ако не се лъжа
Разбито каренце на кормилната колона , намира се в декоративната колона на кормилния вал и представлява връзката между първичния кормилен вал идващ от кормилната кутия и вторичния - този,който влиза с шлиците във волана
Каренцето си го поръчах и купих от Дару за около 40 лв
За проверка можеш да качиш леко колата на 45 градуса/косо на бурдюри през това време да държиш волана здраво с двете ръце ... При посрещане на колелото в бурдюра се чува остро чукане съпроводено с ясно изразено чувство във волана
Строго специфично е
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=30 - позиция 2
Хлабина в червяка и ролката на кормилната кутия , скъпоструващ ремонт ,съпроводен със демонтаж на кормилната кутия и или рециклиране , КОЕТО НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ НИКОМУ, или смяна с друга - здрава или най-добре нова ,но за 1000 лв от Дару
Хлабина в хебела на кормилната кутия , отново възможност за луфт и за особенно леко/глухо потрепване при преминаване през малки неравности
отново демонтаж на кормилната кутия и смяна на хебел
цена за това не знам
За по-малък луфт от това ,което си написал има вероятност да е вследствие на разбити накрайници на някой/някои от 4-те броя носачи
Цена на бройка
130/150 лв/бр Lamforder
"Тежък волан", натегната ролка в кормилната кутия за обиране на хлабина- подготовка за продажба на автомобила
Процес ,който износва двойката за отрицателно време ако е пренатегнат болта в корпуса на кутията
Нова,виж по-горе ...
Друга причина е проблем с налягането в серво усилвателя ,което може да означава директно помпа
Всичкото по-горе съм го написал ,като личен опит в процеса на възстановяване на автомобила от предишния собственик
Надявам се да съм бил полезен
Георги Пенчев


Напречната кормилна щанга с 3-те накрайника е първо най-вероятната възможност.В този случай ще чуваш и тропане дори в най-малките дупки


Разбито каренце на кормилната колона , намира се в декоративната колона на кормилния вал и представлява връзката между първичния кормилен вал идващ от кормилната кутия и вторичния - този,който влиза с шлиците във волана




http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=30 - позиция 2
Хлабина в червяка и ролката на кормилната кутия , скъпоструващ ремонт ,съпроводен със демонтаж на кормилната кутия и или рециклиране , КОЕТО НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ НИКОМУ, или смяна с друга - здрава или най-добре нова ,но за 1000 лв от Дару

Хлабина в хебела на кормилната кутия , отново възможност за луфт и за особенно леко/глухо потрепване при преминаване през малки неравности



За по-малък луфт от това ,което си написал има вероятност да е вследствие на разбити накрайници на някой/някои от 4-те броя носачи



"Тежък волан", натегната ролка в кормилната кутия за обиране на хлабина- подготовка за продажба на автомобила


Друга причина е проблем с налягането в серво усилвателя ,което може да означава директно помпа

Всичкото по-горе съм го написал ,като личен опит в процеса на възстановяване на автомобила от предишния собственик

Надявам се да съм бил полезен

Георги Пенчев
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.





С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Мерси много на всички, но подред
:
1. t0sh написа:
Честно това за мириса не се бях сетил,а наистина така се пре***ват много хора и особено когато купуваш кола от чужбина
(аз лично съм чувал за доста такива случаи).
А само от любопитство за маслото, то при тия години на колата има ли въобще екземпляр който да не трака ако му сипеш такова масло
2.Penchev
едно голямо мерси
- чел съм доста от твоите теми и винаги даваш компетентна инфо.Ще внимавам за подобни нередности.
3.Явор
Мерси бате,цените ме интересуваха много, щото и аз си правя тънките сметки както всички 

1. t0sh написа:
ако има добавки, уплътняващи тракания и т.н. те имат лек мирис на парюм и подобни. Най-добре преди да дадеш вече парите, отивате и сменяте маслото (бмв 5в40 най-добре
Честно това за мириса не се бях сетил,а наистина така се пре***ват много хора и особено когато купуваш кола от чужбина





2.Penchev


3.Явор


11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани