Незнам коя кола да избера?>>има проблеми и в двете!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София

Незнам коя кола да избера?>>има проблеми и в двете!!!

Мнение от ЧЕРНИЯ » 07 Окт 2006, 22:38

Момчете искам съвет щото откак си продадох старата Е34 все си търся нова, но попадам на напълни недуразомения :shock: :arrow: Сега ще ви опиша няколко мой проблема които срещнах при огледа на различни машини тия дни :help: :arrow: :arrow:

1.Днес попаднах на едни нередности и не знам дали са приемливи или не.Значи на тази кола за която става на въпрос волана й имаше "луфт" или "свободен ход" равен на около 5см. в лявата и дясната посока :conf: :arrow: Става на въпрос,че във това разтояние като въртиш волана той е свободен и не зацепват клелата.Та се чудех това дали го имаше на предната кола, но я продадох отдавна и не си спомням :lol: Ако това не е в кръга на редовното(както и на мен ми се струва) то тогава даите една примерна цена на поправката му :arrow: щото изкам да изчисля на колко ще ми стъпи цялата машина след като оправя всичко 8)

2.Друг проблем,на който се натъкнах бе,че човека каза,че е сменил маслото преди около 9000 км. :arrow: а индикатора на колометража(електронен) показваше 4 зелени черти :shock: което говори че е изминал само 1000-тина км. :?:

3.На един друг екземпляр пък волана завиваше доста по-трудно от нормалното,а пича викаше че колата е в перфектно състояние :?:
Тази същата кола имаше един от най-чистите и нови двигатели който съм виждал през живота си :arrow: :arrow: а говорим за кола 1992год.Имам чувството че тоя двигател е най вероятно рециклиран или присаден щото ви казвам че по-него нямаше капка ръждичка,петна или напукани маркучи,камоли пък масълце :puke: Какво бе това чудо незнам :!:

4.Дайте една примерна цена на оправянето на окачването,щото потропваше :arrow: Знам че то зависи откакво потропва>амортесиори, шарнири или друго,ама ако някой е сменял наскоро и има все още "пресна" информация нека я сподели :arrow: ще съм благодарен!

Ми общо взето това е засега>> надявам се,че не отекчавам (или затруднявам) хората който ще разгледат темата,но това са ми проблемите и тук е наи одачното място където мога да потърся техния отговор :)
П.П.Давайте по една примерна ценичка на ремончетата на тия работи та да мога да калкулирам общо :D Мерси и чао :angel:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 07 Окт 2006, 23:56

аз сега то4но с моито ока4ване се занимавам и засега ми е ступило на 200лв... имах и аз луфт и ми тропа6е отдясно и се оказаха си4ките 4 накраиника отляво и дясно и 6енкерите с тампоните... накраиниците са по 11лв нови а 6енкера си го рециклирах и излезнаха 50 об6то .. а тампоните по 30 единия(те са 2) и засега е това... но може о6те не6то да излезне не се знае.. утре 6те я разглобя отпред и 6те видя по добре... но около 200лв някъде е ремонт4ето... разбирасе зависи кое е проблема... 4е ако е кормилна кутия или не6то друго 6те е по солено...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 08 Окт 2006, 0:33

и аз го имам луфта във волана не е проблем казаха ми 4е е централната щанга единия шарнир и е отишъл рециклират го 12лв и за труд още 20лв общо 32лв не е проблем въобще не го смятай за кусур на колата огледай дали е пребоядисвана дали има сменяни фарове или стопове и тн , това не е важно 4е има луфт , УСПЕХ :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

Мнение от grunge_is_dead » 08 Окт 2006, 10:35

едно измиване на двигателя и го прави нов, не се заблуждавай. При мен един от маркучите на хидравликата прокапва от време на време и като намалее маслото, волана започва да се вътрти с по-голямо усилие. Доливам и всичкое е ок. Незнам, в твоя случай може да няма достатъчно масло в хидравличния съд.
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София

Мнение от ЧЕРНИЯ » 08 Окт 2006, 23:48

Започвам по реда по който сте ми отговорили :D :


1. DEO мерси за отговора :yes: :arrow: искам само да те попитам ако са амортесиорите колко долу-горе върви цената на четирите.А я сподели ти сам ли си правиш ремонта или ходиш при приятел :winky: ,щото аз по традиция хода в Камора(въпреки че май не е много на далавера ама нали уж разбират момчетата :arrow: та затова :) ).

2. JANI - надявам се относно луфта да е само това проблема,а иначе колата е пазена много и като гледам е много добра,пък и я спазарих на 5000л.в..А само едно доуточнително въпросче :arrow: човека вика че леко се омазнявало маркучето на хидравликата на мястото където се съединява :arrow: :arrow: дали това може да повлияе някакси.

3.grunge_is_dead - (само да уточня, че става на въпрос за друга кола, а не за разискваната с DEO и JANI) :arrow: добре би било ако е само недостиг на х.течност, но ако е заминала цялата х.помпа :roll: :arrow: как да позная :arrow: щото за БМВ си се въртеше бая трудно да ти кажа :!: :!:

П.П. Мерси на всички за отделеното време :bchug: :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 11 Окт 2006, 15:58

моя марку4 също е омазнен под казан4ето за хидравли4ната те4ност няма проблеми това са дреболии , гледай по-мащабно на нещата защото все пак купува6 15 год кола и няма на4ин да няма кусури, огледай мотора , виж дали има някакво изпушване през ауспуха и се ослушай за някви по-сериозни луфтове по окачването, ина4е ще остане6 доволен от колата , даже съм сигурен 4е ще си о4арован , успех :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 11 Окт 2006, 16:56

един съвет за тея измитите двигатели специално - незнам дали има тема сори ако се повтарям :)
първо я покарай да видиш дали няма теч и затова да е мит двигателя. Второ помириши маслото - ако има добавки, уплътняващи тракания и т.н. те имат лек мирис на парюм и подобни. Най-добре преди да дадеш вече парите, отивате и сменяте маслото (бмв 5в40 най-добре, за негова сметка и го плащаш ако евсичко е ок нали :)) и я караш така 20-тина км... ако не прокапе и не се разтрака - добре :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 11 Окт 2006, 17:45

Ако искаш ела да видиш мойта
За цена ако искаш на ЛС

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 11 Окт 2006, 19:44

И аз малко да се включа по темата (нямаше ме седмица) ...

:arrow: Луфт във волана :arrow:

Напречната кормилна щанга с 3-те накрайника е първо най-вероятната възможност.В този случай ще чуваш и тропане дори в най-малките дупки :idea: Тази щанга съм я купувал на времето за към 200 лв ако не се лъжа :roll:

Разбито каренце на кормилната колона , намира се в декоративната колона на кормилния вал и представлява връзката между първичния кормилен вал идващ от кормилната кутия и вторичния - този,който влиза с шлиците във волана :idea: Каренцето си го поръчах и купих от Дару за около 40 лв :idea: За проверка можеш да качиш леко колата на 45 градуса/косо на бурдюри през това време да държиш волана здраво с двете ръце ... При посрещане на колелото в бурдюра се чува остро чукане съпроводено с ясно изразено чувство във волана :idea: Строго специфично е :!:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=30 - позиция 2

Хлабина в червяка и ролката на кормилната кутия , скъпоструващ ремонт ,съпроводен със демонтаж на кормилната кутия и или рециклиране , КОЕТО НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ НИКОМУ, или смяна с друга - здрава или най-добре нова ,но за 1000 лв от Дару :idea:


Хлабина в хебела на кормилната кутия , отново възможност за луфт и за особенно леко/глухо потрепване при преминаване през малки неравности :arrow: отново демонтаж на кормилната кутия и смяна на хебел :arrow: цена за това не знам :roll:


За по-малък луфт от това ,което си написал има вероятност да е вследствие на разбити накрайници на някой/някои от 4-те броя носачи :idea: Цена на бройка :arrow: 130/150 лв/бр Lamforder :idea:



"Тежък волан", натегната ролка в кормилната кутия за обиране на хлабина- подготовка за продажба на автомобила :evil: Процес ,който износва двойката за отрицателно време ако е пренатегнат болта в корпуса на кутията :idea: Нова,виж по-горе ...

Друга причина е проблем с налягането в серво усилвателя ,което може да означава директно помпа :!:


Всичкото по-горе съм го написал ,като личен опит в процеса на възстановяване на автомобила от предишния собственик :confused:

Надявам се да съм бил полезен :D


Георги Пенчев
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 11 Окт 2006, 21:48

:mhihi: носачите,по 90 лв/същите като на Големия :mhihi: /щангата :mhihi: 110/същата/,кутия 200/ама по хубава/другите неща в последствие ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София

Мнение от ЧЕРНИЯ » 12 Окт 2006, 23:11

Мерси много на всички, но подред :D :

1. t0sh написа:
ако има добавки, уплътняващи тракания и т.н. те имат лек мирис на парюм и подобни. Най-добре преди да дадеш вече парите, отивате и сменяте маслото (бмв 5в40 най-добре

Честно това за мириса не се бях сетил,а наистина така се пре***ват много хора и особено когато купуваш кола от чужбина :arrow: (аз лично съм чувал за доста такива случаи).
:arrow: :arrow: :arrow: А само от любопитство за маслото, то при тия години на колата има ли въобще екземпляр който да не трака ако му сипеш такова масло :?:

2.Penchev :arrow: едно голямо мерси :ok: - чел съм доста от твоите теми и винаги даваш компетентна инфо.Ще внимавам за подобни нередности.

3.Явор :arrow: Мерси бате,цените ме интересуваха много, щото и аз си правя тънките сметки както всички :D

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook