Не Пали Помогнете!!!!
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- BRAIN DAMAGED
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 14.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: .... НА ЗАВАРКА!
- Детайли за колата: E34 M50B20 92`
Не Пали Помогнете!!!!
Здравйте колеги,накратко стана няква аномалия с тоците.Колата е е34 м50б20 без ванус,първо не палеше мислех,че е бензиновата помпа смених я не беше тя,замерих с мултицет на буксата на помпата отзад отиват само 5.77 волта,а не 12.След което проверих бушоно на помпата отпред на него няма ток никакав
след което започнах да разглабям установи се,че на дюзите отиват два +са (до колкото знам там трябва да има постоянен + и при подаване на - от еку-то затваря веригата и дюзата пръска) свалих едната дюза пробвах я отделно на другата помпа и на акумолатор пръска отлично..... Докато помпата беше отзад подавахме и ток дикетно от акумолатора пак не запали после с другата помпа отпред я закачих директно за рейката пак нищо
Званях на един жичкаджия каза ми че някаде има изгнил кабел каде не се знае
ок Въпроса ми е...нормално ли е на дюзите на има 2 +са и ако не от каде може да е проблема че аз се изчерпах вече... Смених и еку-то пак нищо МОЛЯ ВИ ЗА КАКВАТО И ДА Е ПОМОЩ! 





- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Не Пали Помогнете!!!!
А тоя жичкаджия дет му е изгнил кабела не ти л каза че тия коли имат датчици на коляновия вал и те гният също? Имат и на разпределителния и там може да има нещо гнило?
Ток има ли на свещите или те също са прогнили?
Ток има ли на свещите или те също са прогнили?

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- BRAIN DAMAGED
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 14.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: .... НА ЗАВАРКА!
- Детайли за колата: E34 M50B20 92`
Re: Не Пали Помогнете!!!!
ток на свещите има да възможно ли е от датчика на коляновия или разпределителния валове да не пали?

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Не Пали Помогнете!!!!
Тези без ваноса не палят заради разпрителния.... ток на свещите си има...
Пробвай първо с него.
Пробвай първо с него.
- BRAIN DAMAGED
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 14.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: .... НА ЗАВАРКА!
- Детайли за колата: E34 M50B20 92`
Re: Не Пали Помогнете!!!!
Добре,това провокира следващия въпрос,ако някой от двата датчика е прецакан,възможно ли е заради него на дюзите на идват 2 +са,и дали съм прав,че на дюзите има постоянен +, а минуса се подава от еку-то,и при подаване на – от екуто затваря веригата и дюзата пръска?

- d.raychev
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 11.02.2015
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е34 М5
Re: Не Пали Помогнете!!!!
И моята беше така,или палеше и прекъсваше или не палеше хич...Датчиците на коляновия и на разпределителния и се оправи,успех! 

popowski написа:
един приятел от асеновград ми каза че я знае тая ифа , била в пламъци и вериги ,пишело нещо като 700++ к.с. отзад .на обратния завой преди бачково карала на заден ,а като спре един младеж я връзвал за ограда или дърво да не избяга

един приятел от асеновград ми каза че я знае тая ифа , била в пламъци и вериги ,пишело нещо като 700++ к.с. отзад .на обратния завой преди бачково карала на заден ,а като спре един младеж я връзвал за ограда или дърво да не избяга


Re: Не Пали Помогнете!!!!
Ненко Вранков написа:Тези без ваноса не палят заради разпрителния.... ток на свещите си има...
Пробвай първо с него.
Не палят заради датчика на КОЛЯНОВИЯ вал. Ако тоя на разпределителния е прецакан пак си палят. Друг е въпроса как работи моторетката. Изпитано е.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Не Пали Помогнете!!!!
Без датчик колянов вал м50 сименс пали. Изпитано. Да, върти 10-15 сек, но пали 

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Не Пали Помогнете!!!!
Вярно имаш някаква аномалия с тоците. На помпата трябва да имаш 12 или 0 волта, идват през реле, няма елемент, който да намали 12-то волта на половина. А щом на предпазителя няма 12 волта, а на помпата 5, някъде има преплитане, окъсяване между кабелите.
Ако компа и инсталацията е ОК, при контакт помпата завърта за 2-3 секунди, без да се интересува дали има датчици, дори дали има двигател отпред.
Ако компа и инсталацията е ОК, при контакт помпата завърта за 2-3 секунди, без да се интересува дали има датчици, дори дали има двигател отпред.
- BRAIN DAMAGED
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 14.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: .... НА ЗАВАРКА!
- Детайли за колата: E34 M50B20 92`
Re: Не Пали Помогнете!!!!
Lenco написа:Вярно имаш някаква аномалия с тоците. На помпата трябва да имаш 12 или 0 волта, идват през реле, няма елемент, който да намали 12-то волта на половина. А щом на предпазителя няма 12 волта, а на помпата 5, някъде има преплитане, окъсяване между кабелите.
Ако компа и инсталацията е ОК, при контакт помпата завърта за 2-3 секунди, без да се интересува дали има датчици, дори дали има двигател отпред.
И аз така знам,но на помпата и подавам директно 12 волта от акумулатора и не иска да запали, връзвахме я директно към рейката и отново не иска.... Разпарчетосах цялата кола да гледам инсталацията изглежда ок.. Просто се вкарах в 3 глуха...

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Не Пали Помогнете!!!!
Първо намери, от къде идват тия 5 волта до помпата при махнат предпазител.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Не Пали Помогнете!!!!
BRAIN DAMAGED написа:Добре,това провокира следващия въпрос,ако някой от двата датчика е прецакан,възможно ли е заради него на дюзите на идват 2 +са,и дали съм прав,че на дюзите има постоянен +, а минуса се подава от еку-то,и при подаване на – от екуто затваря веригата и дюзата пръска?
Прав си - на дюзите има постоянен + , а минуса го управлява ЕКУ-то за всяка дюза ...
Как мериш и разбираш, че имаш 2-ва плюса? Знаеш , че дюзата е просто бобина, нали така? Или ти й мериш буксата, извадена и от ЕКУ-то ти идва също + ?
Ако е така, значи най-вероятно си за компютър.
rado_rf написа:Ненко Вранков написа:Тези без ваноса не палят заради разпрителния.... ток на свещите си има...
Пробвай първо с него.
Не палят заради датчика на КОЛЯНОВИЯ вал. Ако тоя на разпределителния е прецакан пак си палят. Друг е въпроса как работи моторетката. Изпитано е.
Не знам какво си изпитал колега, но аз лично съм изпитал какво ли не с М50 Бош, без ламбда сонда (първите) и без разпределитен - НЕ ПАЛИ ! Ако ще и 2 минути да въртиш... без колянов, пали с повече въртене, както е описал и колегата по-горе...
- BRAIN DAMAGED
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 14.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: .... НА ЗАВАРКА!
- Детайли за колата: E34 M50B20 92`
Re: Не Пали Помогнете!!!!
Ненко Вранков написа:Прав си - на дюзите има постоянен + , а минуса го управлява ЕКУ-то за всяка дюза ...
Как мериш и разбираш, че имаш 2-ва плюса? Знаеш , че дюзата е просто бобина, нали така? Или ти й мериш буксата, извадена и от ЕКУ-то ти идва също + ?
Ако е така, значи най-вероятно си за компютър.
Ами махам пластмасовия капак където за кабелите на рейката и меря с пробна ламpa и на двете букси към дюзите на всяка дюза има +

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Не Пали Помогнете!!!!
Инжекторите са на две секции по 3 , постоянен плюс , комутацията е от ЕКУ през минуса .Помпата се проверява дали е проблем , като се гледа налягане в рейката .Ако имаш налягане на бензина в рейката и помпата работи тогава ровиш по запалване .Щото има вариант помпата да работи и да нямаш налягане в рейката .
Намери си една схема на мотроника и мери на голямата букса датчиците и инжекторите .Като толкова те съмняват инжекторите , извади ги висящи на инсталацията с по една чашка на всеки инжектор да не олива с гориво и върти да видиш кой какво пръска.
Намери си една схема на мотроника и мери на голямата букса датчиците и инжекторите .Като толкова те съмняват инжекторите , извади ги висящи на инсталацията с по една чашка на всеки инжектор да не олива с гориво и върти да видиш кой какво пръска.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Не Пали Помогнете!!!!
rado_rf написа:Ненко Вранков написа:Не знам какво си изпитал колега, но аз лично съм изпитал какво ли не с М50 Бош, без ламбда сонда (първите) и без разпределитен - НЕ ПАЛИ ! Ако ще и 2 минути да въртиш... без колянов, пали с повече въртене, както е описал и колегата по-горе...
Е, значи съм имал УНИКАЛНА кола

Обаче.
Слагаме "някакъв" датчик, нов, чисто нов и - курец. Не пали. Върти, но не пали. Откачаме го от буксата - върти, пали, върви, нема грижи. Е, не беше оргиналдъ, ма пък нали работи на принципа на Хол и буксата е същата. Все пак се наложи да се изръся едни 198лв. за датчик от Дару. Сегашното ми Е34 е със сименс и не съм си правил експерименти.
Както казах - имал съм уникална кола

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани