Не Пали Помогнете!!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 14.04.2010
Пол: Мъж
Кара: .... НА ЗАВАРКА!
Детайли за колата: E34 M50B20 92`

Не Пали Помогнете!!!!

Мнение от BRAIN DAMAGED » 04 Мар 2015, 19:00

Здравйте колеги,накратко стана няква аномалия с тоците.Колата е е34 м50б20 без ванус,първо не палеше мислех,че е бензиновата помпа смених я не беше тя,замерих с мултицет на буксата на помпата отзад отиват само 5.77 волта,а не 12.След което проверих бушоно на помпата отпред на него няма ток никакав :idea: след което започнах да разглабям установи се,че на дюзите отиват два +са (до колкото знам там трябва да има постоянен + и при подаване на - от еку-то затваря веригата и дюзата пръска) свалих едната дюза пробвах я отделно на другата помпа и на акумолатор пръска отлично..... Докато помпата беше отзад подавахме и ток дикетно от акумолатора пак не запали после с другата помпа отпред я закачих директно за рейката пак нищо :banghead: Званях на един жичкаджия каза ми че някаде има изгнил кабел каде не се знае :D ок Въпроса ми е...нормално ли е на дюзите на има 2 +са и ако не от каде може да е проблема че аз се изчерпах вече... Смених и еку-то пак нищо МОЛЯ ВИ ЗА КАКВАТО И ДА Е ПОМОЩ! :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Не Пали Помогнете!!!!

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 04 Мар 2015, 23:18

А тоя жичкаджия дет му е изгнил кабела не ти л каза че тия коли имат датчици на коляновия вал и те гният също? Имат и на разпределителния и там може да има нещо гнило?
Ток има ли на свещите или те също са прогнили?
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 14.04.2010
Пол: Мъж
Кара: .... НА ЗАВАРКА!
Детайли за колата: E34 M50B20 92`

Re: Не Пали Помогнете!!!!

Мнение от BRAIN DAMAGED » 04 Мар 2015, 23:22

ток на свещите има да възможно ли е от датчика на коляновия или разпределителния валове да не пали?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Не Пали Помогнете!!!!

Мнение от Ненко Вранков » 05 Мар 2015, 10:44

Тези без ваноса не палят заради разпрителния.... ток на свещите си има...
Пробвай първо с него.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 14.04.2010
Пол: Мъж
Кара: .... НА ЗАВАРКА!
Детайли за колата: E34 M50B20 92`

Re: Не Пали Помогнете!!!!

Мнение от BRAIN DAMAGED » 05 Мар 2015, 11:26

Добре,това провокира следващия въпрос,ако някой от двата датчика е прецакан,възможно ли е заради него на дюзите на идват 2 +са,и дали съм прав,че на дюзите има постоянен +, а минуса се подава от еку-то,и при подаване на – от екуто затваря веригата и дюзата пръска?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 11.02.2015
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е34
Мечтае да кара: Е34 М5

Re: Не Пали Помогнете!!!!

Мнение от d.raychev » 05 Мар 2015, 15:00

И моята беше така,или палеше и прекъсваше или не палеше хич...Датчиците на коляновия и на разпределителния и се оправи,успех! :)
popowski написа:
един приятел от асеновград ми каза че я знае тая ифа , била в пламъци и вериги ,пишело нещо като 700++ к.с. отзад .на обратния завой преди бачково карала на заден ,а като спре един младеж я връзвал за ограда или дърво да не избяга :lol: :lol:

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Re: Не Пали Помогнете!!!!

Мнение от rado_rf » 07 Мар 2015, 11:48

Ненко Вранков написа:Тези без ваноса не палят заради разпрителния.... ток на свещите си има...
Пробвай първо с него.


Не палят заради датчика на КОЛЯНОВИЯ вал. Ако тоя на разпределителния е прецакан пак си палят. Друг е въпроса как работи моторетката. Изпитано е.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Не Пали Помогнете!!!!

Мнение от dan-dam » 08 Мар 2015, 13:29

Без датчик колянов вал м50 сименс пали. Изпитано. Да, върти 10-15 сек, но пали :)

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Не Пали Помогнете!!!!

Мнение от Lenco » 09 Мар 2015, 18:51

Вярно имаш някаква аномалия с тоците. На помпата трябва да имаш 12 или 0 волта, идват през реле, няма елемент, който да намали 12-то волта на половина. А щом на предпазителя няма 12 волта, а на помпата 5, някъде има преплитане, окъсяване между кабелите.
Ако компа и инсталацията е ОК, при контакт помпата завърта за 2-3 секунди, без да се интересува дали има датчици, дори дали има двигател отпред.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 14.04.2010
Пол: Мъж
Кара: .... НА ЗАВАРКА!
Детайли за колата: E34 M50B20 92`

Re: Не Пали Помогнете!!!!

Мнение от BRAIN DAMAGED » 09 Мар 2015, 19:29

Lenco написа:Вярно имаш някаква аномалия с тоците. На помпата трябва да имаш 12 или 0 волта, идват през реле, няма елемент, който да намали 12-то волта на половина. А щом на предпазителя няма 12 волта, а на помпата 5, някъде има преплитане, окъсяване между кабелите.
Ако компа и инсталацията е ОК, при контакт помпата завърта за 2-3 секунди, без да се интересува дали има датчици, дори дали има двигател отпред.

И аз така знам,но на помпата и подавам директно 12 волта от акумулатора и не иска да запали, връзвахме я директно към рейката и отново не иска.... Разпарчетосах цялата кола да гледам инсталацията изглежда ок.. Просто се вкарах в 3 глуха...
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Не Пали Помогнете!!!!

Мнение от Lenco » 09 Мар 2015, 23:23

Първо намери, от къде идват тия 5 волта до помпата при махнат предпазител.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Не Пали Помогнете!!!!

Мнение от Ненко Вранков » 10 Мар 2015, 15:51

BRAIN DAMAGED написа:Добре,това провокира следващия въпрос,ако някой от двата датчика е прецакан,възможно ли е заради него на дюзите на идват 2 +са,и дали съм прав,че на дюзите има постоянен +, а минуса се подава от еку-то,и при подаване на – от екуто затваря веригата и дюзата пръска?

Прав си - на дюзите има постоянен + , а минуса го управлява ЕКУ-то за всяка дюза ...
Как мериш и разбираш, че имаш 2-ва плюса? Знаеш , че дюзата е просто бобина, нали така? Или ти й мериш буксата, извадена и от ЕКУ-то ти идва също + ?
Ако е така, значи най-вероятно си за компютър.

rado_rf написа:
Ненко Вранков написа:Тези без ваноса не палят заради разпрителния.... ток на свещите си има...
Пробвай първо с него.


Не палят заради датчика на КОЛЯНОВИЯ вал. Ако тоя на разпределителния е прецакан пак си палят. Друг е въпроса как работи моторетката. Изпитано е.

Не знам какво си изпитал колега, но аз лично съм изпитал какво ли не с М50 Бош, без ламбда сонда (първите) и без разпределитен - НЕ ПАЛИ ! Ако ще и 2 минути да въртиш... без колянов, пали с повече въртене, както е описал и колегата по-горе...

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 14.04.2010
Пол: Мъж
Кара: .... НА ЗАВАРКА!
Детайли за колата: E34 M50B20 92`

Re: Не Пали Помогнете!!!!

Мнение от BRAIN DAMAGED » 10 Мар 2015, 18:37

Ненко Вранков написа:Прав си - на дюзите има постоянен + , а минуса го управлява ЕКУ-то за всяка дюза ...
Как мериш и разбираш, че имаш 2-ва плюса? Знаеш , че дюзата е просто бобина, нали така? Или ти й мериш буксата, извадена и от ЕКУ-то ти идва също + ?
Ако е така, значи най-вероятно си за компютър.


Ами махам пластмасовия капак където за кабелите на рейката и меря с пробна ламpa и на двете букси към дюзите на всяка дюза има +
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Не Пали Помогнете!!!!

Мнение от Jordana » 11 Мар 2015, 10:43

Инжекторите са на две секции по 3 , постоянен плюс , комутацията е от ЕКУ през минуса .Помпата се проверява дали е проблем , като се гледа налягане в рейката .Ако имаш налягане на бензина в рейката и помпата работи тогава ровиш по запалване .Щото има вариант помпата да работи и да нямаш налягане в рейката .
Намери си една схема на мотроника и мери на голямата букса датчиците и инжекторите .Като толкова те съмняват инжекторите , извади ги висящи на инсталацията с по една чашка на всеки инжектор да не олива с гориво и върти да видиш кой какво пръска.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Re: Не Пали Помогнете!!!!

Мнение от rado_rf » 18 Мар 2015, 10:07

rado_rf написа:
Ненко Вранков написа:Не знам какво си изпитал колега, но аз лично съм изпитал какво ли не с М50 Бош, без ламбда сонда (първите) и без разпределитен - НЕ ПАЛИ ! Ако ще и 2 минути да въртиш... без колянов, пали с повече въртене, както е описал и колегата по-горе...


Е, значи съм имал УНИКАЛНА кола :mhihi: . Предишното Е34 ми беше с БОШ. Фабрично без сонда. Повредения датчик на РВ го открихме съвсем случайно. Нарушена изолация и прекъснати кабели. Колата си работеше и вървеше без проблеми.
Обаче.
Слагаме "някакъв" датчик, нов, чисто нов и - курец. Не пали. Върти, но не пали. Откачаме го от буксата - върти, пали, върви, нема грижи. Е, не беше оргиналдъ, ма пък нали работи на принципа на Хол и буксата е същата. Все пак се наложи да се изръся едни 198лв. за датчик от Дару. Сегашното ми Е34 е със сименс и не съм си правил експерименти.
Както казах - имал съм уникална кола :D .
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook