блок М52В25 с глава от М50В20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

блок М52В25 с глава от М50В20

Мнение от BigMUZZY » 03 Апр 2014, 2:23

Привет,

Търсих из нета, но не намерих ( или не съм търсил достатъчно ) нищо по темата.

Въпросът ми е: някой знае ли нещо за конверсия на блок със все коляно мотовилков механизъм и т.н. от М52В25 и на него сложена глава от М50В20? Въпросът ми не е дали е въжможно да се случи, а какви са показателите на мотора след това. Срещали ли сте такова нещо или евентуално да дадете линкове, където това е обяснено2 Аз нищо не открих, затова питам.

Благодаря предварително.

ПП: Има поне един такъв мотор съществуващ, просто ми е интересно какви са показателите му.
...Тез` две бири `що ги каза ...?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: блок М52В25 с глава от М50В20

Мнение от maxpower » 03 Апр 2014, 7:33

А с какъв смукателен колектор, дросел и дебитомер ще се ползва защото не всичко зависи от главата. Че ще стане, ще стане, но каква е идеята освен, че 20ковите глави са по евтини.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Re: блок М52В25 с глава от М50В20

Мнение от BigMUZZY » 03 Апр 2014, 8:27

Абсолютно всичко си е от двадесетката. Колектори, дебитомери - всичко. Само блокът с неговите карантии се присаждат.

Идеята е, че съм любопитен какво са правили по колата ми датчаните и основно -ЗАЩО са го направили.
...Тез` две бири `що ги каза ...?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: блок М52В25 с глава от М50В20

Мнение от maxpower » 03 Апр 2014, 8:46

BigMUZZY написа:Абсолютно всичко си е от двадесетката. Колектори, дебитомери - всичко. Само блокът с неговите карантии се присаждат.

Идеята е, че съм любопитен какво са правили по колата ми датчаните и основно -ЗАЩО са го направили.

кой колелктор обаче м52б20 или м50б20, че има разлика. Компа пак ли от 20ката остава?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Re: блок М52В25 с глава от М50В20

Мнение от BigMUZZY » 03 Апр 2014, 9:15

Всичко над буталата е от м50. Глава, колектори, компютър, дебитомер...

От гарнитурата на главата надолу е м52, алуминиев.
...Тез` две бири `що ги каза ...?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: блок М52В25 с глава от М50В20

Мнение от maxpower » 03 Апр 2014, 19:08

BigMUZZY написа:Всичко над буталата е от м50. Глава, колектори, компютър, дебитомер...

От гарнитурата на главата надолу е м52, алуминиев.

Не мога да ти кажа как ще реагира на това компа от м50б20(понеже не каза от кой м50). М52б20ковите на подобен сетъп се адаптира и работи ще годе добре. Ако компа се справи ще си върви колкото оригинален м52б25 с м52 колектор и дори прогнозирам една идея по добре във високите. Това е при условие, че всички сензори са в ред и компа успее да се адаптира. Ако започнеда беднее ще го усетиш като натиснеш рязко газта ще има едно замисляне и мудно ускорение в първия момент.
Дюзите задължително от м50б25 или м52б20/б25. От м50б20 са доста лабави ако мислиш тях да ползваш.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Re: блок М52В25 с глава от М50В20

Мнение от BigMUZZY » 03 Апр 2014, 21:06

Не, не, не. Не ме разбираш. Това вече е направено. Компът и той е от М50В20. Сименсовото запалване.

Колата ми вече е с такъв мотор: М50В20 нагоре и М52В25 надолу. Работата е, че в доста форуми и сайтове има инфо как от 2.0 да се преправи на 2.5, как от 2.5 да се престърже или направи на 2.8 или 3.0.... Но не откривам никъде данни за описаната от мен комбинация. Затова питам дали някой е засичал такова инфо. Целта ми е както да разбера какви са на практика показателите на мотора в момента, така и да прочета дали има слаби места и за какво да внимавам. Както и дали има специфика в поддръжката.

Иначе, на практика, колата в доста ниските се дави малко, но във високите ме радва определено. А, да, мисля, че и компа ми е забравил вече какво е това ламбда сонда, хихиихи. Вероятно от това се дави.

Не знам с коя гарнитура на главата е сега, предполагам от м52в25. Всичко съвпада, с изключение на диаметъра на буталата. Оттам първо, горивната ми камера се оказва намалена с 20-ковата глава спрямо 25-цовите цилиндри и второ - получава се един ръб между двата диаметъра ( на буталото и на горивната камера). Поне на теория. Не съм го отварял все още, а и не мисля - все пак работи и е на над 400 хилки.
...Тез` две бири `що ги каза ...?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: блок М52В25 с глава от М50В20

Мнение от maxpower » 04 Апр 2014, 7:38

99% си с гарнитурата от б25. Да, горивната камера е по малка от което ти се вдига степента на сгъстяване - това, което трябва да се внимава е за детонации, но ако имаш детонационни сензори и ако никой не ти е пипал аванса не виждам как ще имаш проблеми.
Имаш ръб в горивната камера гарантирано и формата и е далеч от идеалната, което пък ебава скоростта на горене в камерата, а това как се отразява на двигателя вече е божа работа.
Сместа по всяка вероятност ти е бедна, а пък и без сонда вече съвсем не е ясно какво става със смесите, което по принцип може да е пагубно за сгъстен двигател. При теб не мисля, че ще имаш проблеми освен, че няма да ползваш целия потенциал на двигателя. Това което трябва да направиш е - дюзи и комп от б25 и да си оправиш сондата. Няма нищо друго по специално за тоя двигател или пък особено при експлоатацията му.
Ако това ще те успокои има и 2,8 с глава от б20 без ванос и до колкото съм разбрал от собственика си върви прилично и няма проблеми.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Re: блок М52В25 с глава от М50В20

Мнение от BigMUZZY » 04 Апр 2014, 9:06

ОК! Благодаря за отговора. Общо взето и аз съм стигнал до подобно мнение, но исках да проверя за всеки случай. Все пак, може и друг да има така сглобено Лего.

ПП: В28 без ванос звучи интересно.
...Тез` две бири `що ги каза ...?

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook