проблем 525тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 28.04.2012
Местоположение: габрово
Пол: Мъж
Кара: бмв е34 525tds

проблем 525тдс

Мнение от rachnata » 13 Ное 2013, 13:33

колата е 525 tds 93г. как мога да разбера къде имам отечка , че си бях купил чисто нов акумулатор и не беше палена 4-5 дена и едвам завъртя за да запали , в момента е откачен за да не падне отново

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: проблем 525тдс

Мнение от zvetiko » 13 Ное 2013, 19:24

rachnata написа:колата е 525 tds 93г. как мога да разбера къде имам отечка , че си бях купил чисто нов акумулатор и не беше палена 4-5 дена и едвам завъртя за да запали , в момента е откачен за да не падне отново


Най-напред виж дали имаш утечка- проверява се с амперметър свързан последователно на + клема на акумулатора. Максималната сила на тока, когато всичко заспи, трябва да бъде 0.05А. Ако е по-голяма започваш да търсиш консуматора- стандартното е да изключваш един след друг бушоните, да провериш всички импровизации по колата- аларма, касетофон и т.н. И разбира се трябва да имаш късмет за да не продължи прекалено дълго.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 5.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ейшейсе и едно
Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
Детайли за колата: За тез пари Е39.

Re: проблем 525тдс

Мнение от Monky » 14 Ное 2013, 14:24

В допълнение на колегата от предишния пост - провери дали се въобще се зарежда акумулатора. За ТДС минимум 80ач ти трябва, да не би случайно, този който си купил да е по-малко?

Поздрави

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 28.04.2012
Местоположение: габрово
Пол: Мъж
Кара: бмв е34 525tds

Re: проблем 525тдс

Мнение от rachnata » 14 Ное 2013, 19:07

не , 85 амперчаса е и си зарежда , утре ще пробвам с амперметъра да видя какво ще стане

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: проблем 525тдс

Мнение от Stoqnov_ » 15 Ное 2013, 0:57

rachnata написа:не , 85 амперчаса е и си зарежда , утре ще пробвам с амперметъра да видя какво ще стане



Колега, преди да пробваш с амперметъра - пробвай и нещо друго,,,, първо не се търси утечка, както казват колегите, а първо се изолира масата, зачиства се и се стяга,,, вече след това, ако пак имаш проблем, се търси другаде. /поне така казват инжинерите, ние тук във форума не е задължително да сме съгласни :D /
За последният месец два автомобила на мои приятели сме бутали да запалим сутринта, единият с чисто нов акомулатор, на два-три месеца. Заради кофти маса се изчерпва и не иска да върти сутрин, а показва, че е читав самият акомулатор,, смятай кво става
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: проблем 525тдс

Мнение от zvetiko » 15 Ное 2013, 11:50

...Заради кофти маса се изчерпва и не иска да върти сутрин,


Колега, би ли пояснил как заради кофти маса, ще се изчерпа акумулатора?

Въпроса на колегата е "как мога да разбера къде имам отечка" и на този въпрос отговарям. А за да не върти добре старатера има поне 10-на причини, но не се пита за това. Да кажем освен на масата, корозия може да има и на другият полюс на акумулатора, за това, ако ги зачиства, най-добре да почисти и двата полюса на акумулатора, клемите на инсталацията на колата, да напръска с технически вазелин и да се убеди, че клемите са добре стегнати за акумулатора.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 28.04.2012
Местоположение: габрово
Пол: Мъж
Кара: бмв е34 525tds

Re: проблем 525тдс

Мнение от rachnata » 15 Ное 2013, 21:26

колеги клемите са си добре , не е в тях проблема
Поздрави

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook