Катализатор

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Катализатор

Мнение от AGT » 08 Юли 2003, 12:55

Някой знае ли,ако се махне катализатора слага ли се заместител(гърне) на неговото място или няма проблем да се замести само с тръба ?
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 10 Юли 2003, 18:07

Само траба .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

Мнение от Ivan » 11 Юли 2003, 16:28

може гърне, може и тръба. може и резонаторна тръба (която си е пак гърне). и шума е различен при различните варианти :-)
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: Русе

Мнение от npocTo_Taka » 12 Юли 2003, 19:09

Когато си сменях гърнето се заинтересувах за това и ми казаха, че катализатора ми е заминал отдавна и ако сложа само тръба шума в купето ще се увеличи многократно. Другия вариант е да ти сложат някакво гърне на негово място да ти намали шума. Но ако си мислиш че ще усетиш някаква разлика във вървенето на колата без катализатор (освен по вечето шум) по добре забрави.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 15 Юли 2003, 11:59

npocTo_Taka написа:Когато си сменях гърнето се заинтересувах за това и ми казаха, че катализатора ми е заминал отдавна

И как разбраха че катализатора си е заминал ? Тоест как да разбера моят на какво положение е и има ли смисъл да го махам ???
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1316
Регистриран на: 16.12.2002
Местоположение: София

Мнение от tsvet40 » 15 Юли 2003, 12:14

AGT написа:
npocTo_Taka написа:Когато си сменях гърнето се заинтересувах за това и ми казаха, че катализатора ми е заминал отдавна

И как разбраха че катализатора си е заминал ? Тоест как да разбера моят на какво положение е и има ли смисъл да го махам ???


Ако колата ти е на повече от 100000 има смисъл да го махаш - заминал е 100%

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 15 Юли 2003, 12:31

Благодаря на всички.Явно ще падне резане щото колата е 230000км. и едва ли е сменян катализатора.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: Русе

Мнение от npocTo_Taka » 15 Юли 2003, 23:01

Това за 100 000 км и на мене ми го казаха, но в моя катализатор се чува дрънчене, което подсказва че всичко е натрошено вътре.
Не бързай с рязането могат да ти го рециклират ако искаш, но лично мои съвет е да не го правиш :wink:

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 28.06.2003
Местоположение: sofia

за гадниа катализатор

Мнение от snaip » 15 Юли 2003, 23:13

не се лажете да си давате парите за резонатори 80- 100 лв.ниакакво евтино гарне или траба 6те свар6и работа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 6.04.2002

Мнение от T154 » 18 Юли 2003, 6:59

AGT внимавай
никой от тези които ти отговарят не карат с м50 мотор
така че продължавай да събираш информация преди да режеш
ако научиш нещо кажи да знаем

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 18 Юли 2003, 12:31

tsvet40 написа:
AGT написа:
npocTo_Taka написа:Когато си сменях гърнето се заинтересувах за това и ми казаха, че катализатора ми е заминал отдавна

И как разбраха че катализатора си е заминал ? Тоест как да разбера моят на какво положение е и има ли смисъл да го махам ???


Ако колата ти е на повече от 100000 има смисъл да го махаш - заминал е 100%



:mrgreen: Аз на 235 000км минавах тест за газовете в Германия и да ти кажа катализатора си ми работеше. :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: Русе

Мнение от npocTo_Taka » 18 Юли 2003, 19:45

Breyton значи си късметлия :D
И докато не съм забравил да те питам с какво си залепи стъклата на фаровете след като успя с толкова мъка да ги разлепиш ? :wink:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 19 Юли 2003, 22:09

Сьс силикон. :wink:

властелинът на гумите
властелинът на гумите
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 20.08.2002
Местоположение: sofia

Мнение от danini » 20 Юли 2003, 13:30

мисля че беше по-добре да е с резонаторно гърне за да забавя малко излизащите газове за да може ламбда сондата да си върши по-добре работата. не претендирам че е точно така но го чух от един майстор

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook