М5:))

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 10.03.2003
Местоположение: sofia

М5:))

Мнение от balki » 04 Юли 2003, 12:20

предлагат ми едно 95 г., леко ударено отпред, но не знам нищо за модела и въобще как се поддържа такъв звяр.....кажете си думата приятели:)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 04 Юли 2003, 12:33

Ако е леко ударено за малко пари ще си го стегнеш.С разхода и данъка обаче как ще се оправяш не знам ? Питай по магазините за цени на най необходимите части, за да си създадеш впечатление за подръжката.Можеш ли да си го позволиш няма място за чудене.Успех от мен.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 04 Юли 2003, 12:46

Части за М5 от магазина НЕ! :!: Нямаш никаква гаранция, че не са менте, а с кола, която вдига до 280км/ч компромиси не се правят... Колата е звяр, но е адски скъпа за поддръжка ако искаш да я караш както трябва. Само като пример - дисковете и накладките са от 1.5 до 2 пъти по-скъпи от тези за твоята кола. Съединителят и той. Моторът е железен, но счупи ли се, просто не ми се мисли за какви пари става дума. Тази кола в България няма кой да я прави освен Дару Кар - никой майстор от квартала не и разбира... Няма и части по моргите...

От друга страна ако имаш пари си струва...

Провер дали колата има роуминг :oops: ...
Power is Nothing Without Insanity

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 10.03.2003
Местоположение: sofia

Мнение от balki » 04 Юли 2003, 12:48

ами за 1500 лв. ще се стегне.....иначе ми я дават тънко до 10000 лв ще легне всичко.....аз по скоро се боя че до морето ще изхарчи 5 туби бензин:)))
мен не ме притеснява двигателя, не смятам да гу чупя....а другото каквото и да е се ще се оправя....на 320 сложих сега за 1000 КОНИ , така че ще се оправя с накладки и тем подобни.....

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 04 Юли 2003, 13:22

Прав си - моят мотор е общо взето със същите характеристики като М5 и на градско под 20л/100км не пада. На дълъг път ги свалям до 15л/100км. Прави си сметката, че върви с 98... S38B38 гори маслото като топъл хляб - а 1л Castrol TWS 10W60 e okolo 20-30лв зависи от къде...

П.П. Задължително проверка в Дару преди покупката. Аз например скъсах ремъка на разпределителния вал преди 2 седмици и сега Porschе GB, които ми правиха проверката преди да купя колата се ръсят 1500 паунда за 4 нови клапана, гарнитури и разни други работи. Ако не бях ходил при тях, нали ме разбираш кой щеще да ги плаща тия работи... :oops:

Успех!
Power is Nothing Without Insanity

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 04 Юли 2003, 13:28

Леле...
Адаш, ти си му извадил душицата на тоя звяр :-)
Дано да ти оправят всичко добре.

А относно М5 - какво да ви кажа хора, за 10000 лв представям си каква е колата. Провери цената на М5 в www.mobile.de и ако не намериш по-ниска... хм... аз не бих я купил... По-добре 540.

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

Мнение от Роската » 05 Юли 2003, 3:17

Ти ше кажеш Алекс,че не никой не разбира и само в Дару Кар ги правели!Не е така!Почти във всеки окръжен град има по някой дето може да бара по М двигатели!То е много лесно бе,като ряжи алвъ и иеж!Разглобявал ли си веднъж ДВГ после вече е гайкаджийска работа!
Не ти трябва да си учил,да си ходил в лабораторий,по стажове и челен опит на поне 10 стари школи!
Аз доколкото разбрах от някой,М мотор за ремонт се пращал само при немеца!

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 07 Юли 2003, 10:07

Зависи от ремонта, но в Дару си правят М мотори. Като казах само там на ремонт - естествено, че има хора, които разбират от М коли извън София - например ти... :wink: Ама колко са хората като теб и колко са лешперите? А и там имаш 12 месеца гаранция, която важи в цяла Европа - на Кабриото Дару му бяха оакали едни гарнитури и семеринги и BMW UK ми направиха ремонт без пари....
Power is Nothing Without Insanity

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 25.03.2002
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от blackie » 22 Юли 2003, 19:21

ей,приятел,не се доверявай много на Дару-Кар само знаят да те изръсят,на мен не можаха да ми обезвъздушат парното и ми казаха че ми е спукана главата,защото издувало системата,а главата и целия мотор бяха чистак бърсак,а едно приятелче го направи от раз,а не се е специялизирал само в тая марка,но ако ще го взимаш по-добре си смени жсички ремаци поне да знаеш на колко километри са!!! а ако искаш мога да ти продам моята 5-ца SCHNITZER 220k.c.,подръжката не е толкова скъпа и разхода не е от най-големите!!! каквото и да решиш успех!!! :lol:

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 22 Юли 2003, 20:13

Алекс не се сърди но от нещата който написа няма почти нищо вярно но трябва да покараш М пауар за да разбереш .
1- градско гори 13-14 , извън 9-11 говоря за нормално каране
2- маслото не го гори като топъл хляб дават му 500мл на 1000км макс но това е като застраховка - ако го цедиш много на гонки си друпва масло нооо в нормите - вси4ки коли са така
3- частите - няма ментета а всичко е само БМВ оригинал просто никои не се е хванал да прави ментета за толкова малко разпространен автомобил но проблема е че за по особенни части по мотор-а се чака от 5-10 дни - по скъпи са но и по рядко се чупят - просто мотор-а е много здраво направен и ако се кара нормално а не както мен само на газ можеби сте изкара и повече от 500 000 км без сериозни ремонти
4- като механика мотор-а е супер елементарен - разлиаката от другите мотори е само в дроселите иначе няма разлика дали е М или обикновен - не е с хидравлични повдигачи и малко повече време отнема регулирането на клапаните но смятам че това не е проблем .
5 препорачително е да се кара с 98 ноооооо колата е с степен и електроника съобразени за 95 бензин и няма и ни наи малки симптоми за детонации
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook