гадна миризма в купето
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
гадна миризма в купето
става въпрос за в купето. филтъра на климатроника е сменен преди няма и 1000км. възможно ли е да е от тия гадните лайна дето капят от дърветата, щото горе долу от тогава почва да мирише! пускам вентилатора - мирише, даже като пусна циркулацията в купето пак намирисва. Как се чисти там под решетката на чистачките и дали не се събират някъде тия цветчета до филтъра на купето? А като я вземах колата си миришеше на хубаво дори със стария филтър (явно е била гаражна)
Та питам как да процедирам от тук нататък
Та питам как да процедирам от тук нататък


Аз също го имам този проблем. Миналата година в началото на лятото купих антибактериален спрей. Спря да мирише на спарено, но дълго време се носеше "аромата " на спрея, а той мирише на евтин парфюм -кофти. Сега пак започна да намирисва и то след като спра климатика( до като бачка не мирише?? )
Днес цял следобед разглобявах- филтър не намерих. На моята кола климатика е добавян в Италия ( оставили са си ръцете "макароните" - за да свалия капаците трябва да се изтегли фреона -тръбите минават през тях!)
Има ли някой снимка на мястото където стои този микрофилтър в купето?
И още нещо за антибактериалня спрей- в упътването пишеше, че трябва да се изпръска целия във въздуховода при работещ вентилатор на max. в резултат понякога вентилатора издава слаб свирещ звик, за кратко на 1 или 2 степен- според мен е от тази ударна влага която получи.
Днес цял следобед разглобявах- филтър не намерих. На моята кола климатика е добавян в Италия ( оставили са си ръцете "макароните" - за да свалия капаците трябва да се изтегли фреона -тръбите минават през тях!)
Има ли някой снимка на мястото където стои този микрофилтър в купето?
И още нещо за антибактериалня спрей- в упътването пишеше, че трябва да се изпръска целия във въздуховода при работещ вентилатор на max. в резултат понякога вентилатора издава слаб свирещ звик, за кратко на 1 или 2 степен- според мен е от тази ударна влага която получи.
Последна промяна blagoz на 23 Май 2006, 1:07, променена общо 1 път
Микрофилтъра се намира под жабката,по принцип не е трудно да го смениш -разглобяваш и сваляш самата жабка,от долу под нея в ляво има пластмасов въздуховод-сваляш и него след това пак там от ляво долу ниско има капаче развиваш болтчетата и го сваляш там се намира филтърчето вадишго и почистваш с някакъв хубав препарат и готово-няма да мирише сглобяването по обратен ред-работа за 20 минути УСПЕХ 

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
момчета, не е решение да се пръска с разни дездориращи в купето - аз не ползвам ароматизатори, харесва ми миризмата на БМВ. Идеята е някой да знае къде се трупат тези листа, за да ги чистим
В неделя ако ми остане време ще почна да разглобявам всичко под чистачките и после ще пиша тук.


- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Братле, не е там отговора. Само ще си стошиш ръцете щото се разглабя много кофти, пък и там няма къде да се съберат листа (доколкото помня де). По - добре вземи да извадиш филтъра и да огледаш МНОГО хубаво радиаторчето с едно фенерче за набити лай..ца по него. Защото някой от предишните собственици може да се е изтарикатил и де е махнал филтъра ( както при мен
), та от там да намирисва. Това от мен и от моя опит.
Почистването стана с препарат, вода, компресор, желание, нерви, псувни по предишния собсвеник, 4 часа и повече чупене на китки( щото се сещаш къде съм ги врял ) и други такива емоции, но накрая има резуртат .
Хайде със здраве
.

Почистването стана с препарат, вода, компресор, желание, нерви, псувни по предишния собсвеник, 4 часа и повече чупене на китки( щото се сещаш къде съм ги врял ) и други такива емоции, но накрая има резуртат .
Хайде със здраве

в
по принцип като ползвате климатика се образува конденз по системата на парното и като го спрете( климатика) веднага с гасенето на двигателя в тези капчици вода с годините се развиват гъби, от които идва смръднята.
решението- климатика да се спира 5 минути преди да изгасите двигателя.след това пускате на 4 степен само вентилатора на студеното както си е за да изсуши тези капчици вода.
това е
решението- климатика да се спира 5 минути преди да изгасите двигателя.след това пускате на 4 степен само вентилатора на студеното както си е за да изсуши тези капчици вода.
това е
един друг съвет
един друг съвет е:
когато влезете в колата и тя е нагорещена
отваряте прозорците пускате климатика на мах. и държите така докато почне да духа студеното, след това затваряте прозорците и намалявате климатика на степен каквато си искате.
от време на време може да пръскате с ароматизатор във въздуховодите за по готина миризма.
когато влезете в колата и тя е нагорещена
отваряте прозорците пускате климатика на мах. и държите така докато почне да духа студеното, след това затваряте прозорците и намалявате климатика на степен каквато си искате.
от време на време може да пръскате с ароматизатор във въздуховодите за по готина миризма.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: в
Това е най вярното нещо в тази тема. Бащата на жена ми се занимава с ремонт на автоклиматици. Та от него съм чувал това което написа колегата по горе. Сега и аз карам на този принцип и нямам проблемиian190 написа:по принцип като ползвате климатика се образува конденз по системата на парното и като го спрете( климатика) веднага с гасенето на двигателя в тези капчици вода с годините се развиват гъби, от които идва смръднята.
решението- климатика да се спира 5 минути преди да изгасите двигателя.след това пускате на 4 степен само вентилатора на студеното както си е за да изсуши тези капчици вода.
това е
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
И аз почнах да правя така и сега не ми мирише на гадно.
Интересува ме всяко БМВ има една специфична миризма, която на мен много ми харесва. От кожата ли е на корите ли е не знам от какво но ми харесва и искам да ми мирише малко по-силно. Има ли начин ?
Интересува ме всяко БМВ има една специфична миризма, която на мен много ми харесва. От кожата ли е на корите ли е не знам от какво но ми харесва и искам да ми мирише малко по-силно. Има ли начин ?

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Аз го знам отговора
.
Просто си стоиш постоянно в колата и винаги ще ти мирише на нашата марка.
Майтапа настрана обаче наистина всяка марка си има миризма.
Обаче само нашта марка мирише така готино
, другите една миризма не направили па що остана за коли.
Айде със здраве




харесва и искам да ми мирише малко по-силно. Има ли начин ?
Просто си стоиш постоянно в колата и винаги ще ти мирише на нашата марка.

Майтапа настрана обаче наистина всяка марка си има миризма.
Обаче само нашта марка мирише така готино

Айде със здраве


- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Някой знае ли дали ако колата няма климатик може да се сложи такъв филтър.Има ли оставено място за него или са различни въздуховодите.Помагайте че ми писна от прахоляци 

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
На старото нямах клима и съответно нямах и филтър.На тази като го сменях ми направи впечатление ча е доста по различно отзад кадето седи филтъра 

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани