E34 520i 2 много неприятни проблема [!!! ПОПРАВЕНИ !!!]

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 5.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

E34 520i 2 много неприятни проблема [!!! ПОПРАВЕНИ !!!]

Мнение от CuBG » 07 Мар 2013, 22:07

Здравейте колеги. Имам 2 проблема с колата които ми вадят нервите от много време насам.
1. Първия проблем който искам да опиша е с две думи когато се натовари колата при изкачване на баир губи 1-2 цилиндъра и започва едно страхотно прекъсване и забиване на муцуната. Сега малко по-подробно описано от известно време когато ходя на работа което си е на 10км от вкъщи близо 4км е баири нагоре и започва да губи цилиндрите колата и става невъзможно изкачването. Когато е наравно мога да я натискам колкото си искам и нямам ПОЧТИ никога грижи но при изкачването е страшно положението. Слагах и на колата ноември ЧИСТО ново газово + инжекция POWER JET за 1400лв. което е важна подробност която да се има в предвит. Когато започна да го прави в началото беше просто с леко прекъсване при натискане на гаста на празен ход но започна много сериозно да се влошава, буквално за месец стигна тези сериозни висоти проблема и 1вото нещо което направих е смених си с NGK двуполюсни защото бяха вече на поне 15 000км но нямаше никаква промяна. Насочих се към бобинките и един колега тук от форума ми продаде 6 бубинки които бяха наистина като чисто нови но проблема пак си остана. Това което съм правил и поне лично аз изключвам ( но все пак може и да греша ) е сменени преди около 3000км ламбда сонда и дебитомер. Сменях преди има няма 1000км масло + маслен и въздушен филтър, а и дросела отварях оня ден и беше като чисто нов вътре. На бензин само от време на време на празен ход като натисна гаста леко прекъсва докато качи 1вите 200-300 оборота и се изчиства, иначе върви прекрасно. На ГАЗ е този целия проблем. Преди да ми започнат главоболията ми гореше около 10 ГАЗ ( почти целият ми път до работа е извънградски ) но сега разхода ми дори и ако извадя късмет и не ми губи цилиндри по баирите е 17-19/100. От време на време когато е в настроение колата нямам грижи с нея и си върви и никакви грижи но когато реши да си прави магариите е наистина страшно, а по някога се принуждавам просто да обърна на бензин докато изкача баирите защото е невъзможна работата и когато ги мина обръщам пак на ГАЗ. Но във всички случеи в които и да върви добре, и да е страшно положението разхода си е 17-19. Някак си изкючвам проблема с гаста защото все пак скоро я слагах и не вярвам да прави проблеми но не я изключвам на 100%.
2. Проблем номер 2 е от 90км/ч нагоре започва да ми тресе цялото купе. Карам със 17ки джанти и 4 еднакви гуми 215/50R17. Имам вулканизатор и категорично казвам че джантите са ми перфектно прави и гумите са ми наистина страхотни и ги изключвам веднагически като проблеми. Баланса ми също е перфектен на гумите ( в месеца 2 пъти ги закачам на машината за проверка ) пък и баланс машината ми на всеки 15 дена и пускам тестове за калибровка за да няма никакви отклонения. Почти цялата предница съм сменил ( ляв алуминиев носач, десен железен, вътрешните и външни накрайници, тампони на носачите и рециклирана кормилна щанга { имах сериозни чукания и луфтове в кормилото но след рециклажа се оправиха } ) Смених и накладките с чисто нови като преди да ги сложа един стругар ми направи вятър и на 4-те диска че бяха леко кривнали и общо взето вече не знам какво да гледам и какво да правя. Когато колата мине 90км/ч и започва да тресе колата ( НЕ МИ ТРЕСЕ ВОЛАНА, А САМОТО КУПЕ но и не се изчиства при по-висока скорост ) Имам някакви подозрения за горните тампони на макферсона ( тези дето се развиват от бомбетата ) защото никога не съм ги сменял и наистина незнам в какво състояние са. Имам все още останало някакво чукане от към предницата което подозирам че е от тези тампони но не съм сигурен. Питанката ми е ако наистина са ми заминали тези тампони дали ще прави някакви микро луфтове там горе и от там да ми предава тресене по цялото купе ?
Ох много подробности изписах за което се извинявам защото може да ви позатрудни в изчитането им но исках максимално подробно да предам проблема и какво съм правил за да мога да ви насоча максимално за да можете вие да ме насочите какво да гледам още и какво не.
Много благодаря предварително :yes:
Последна промяна CuBG на 18 Мар 2013, 20:20, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: E34 520i 2 много неприятни проблема

Мнение от Dirty M5 driveR » 08 Мар 2013, 7:06

2. С гумите и джантите всичко както го описваш е ок. Джантите с точния централен отвор ли са? И ако не са дали имат втулки? От тампоните на макферсъните според мен няма да се получават такива неща, но щом се съмняваш в здравината им е добре така или иначе да ги смениш. Това нещо колата отскоро ли го прави, или винаги го е правела откакто я имаш? Че ми дойде на ума кардан - може да е свалян и да не е сложен правилно. Също може да е и някакъв дебаланс на полуоска, или някое каре. Ще следя темата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: E34 520i 2 много неприятни проблема

Мнение от ddddk » 08 Мар 2013, 7:19

Здравей колега,

В неделя да се явиш да видим бангията :mhihi:

По точка1 е добре да кажеш какъв е моторът. На мен ми прилича на лошо (грешно) газоразпределени и/или запалване, но при М20 и М50 има различни фактори, еле ако си с ВАНОС и там може да е зайчето :mhihi:
Та, кажи какъв е моторът.

По точка2 обръщал ли си внимание дали се движи лесно буталото в спирачния апарат? И на 4-те апарата?

Поздрави,
Д
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: E34 520i 2 много неприятни проблема

Мнение от zvetiko » 08 Мар 2013, 9:39

ddddk написа:Здравей колега,

В неделя да се явиш да видим бангията :mhihi:

По точка1 е добре да кажеш какъв е моторът. На мен ми прилича на лошо (грешно) газоразпределени и/или запалване, но при М20 и М50 има различни фактори, еле ако си с ВАНОС и там може да е зайчето :mhihi:
Та, кажи какъв е моторът.

По точка2 обръщал ли си внимание дали се движи лесно буталото в спирачния апарат? И на 4-те апарата?

Поздрави,
Д


Колега, прави го само на газ. ;)

Колега CuBG , това, че газовият инжекцион е монтиран наскоро не е критерий за нищо, отиди да му направят диагностика и тогава ще коментираме- сега може да се изказват само предположения, на които няма за можеш да реагираш.
По отношението на тресенето- горните тампони на макферсона по-добре ги забрави, обикновено дефектират по доста драматичен начин. Аз бих проверил висящият лагер на кардана, както и гуменото му каре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
Детайли за колата: E34 520i 24v

Re: E34 520i 2 много неприятни проблема

Мнение от Роджър » 08 Мар 2013, 10:08

Вероятна причина:
1.
1.1Газовият инжекцион има изпарител, ако не се лъжа. Ако е налята замърсена с вода масла или парафини газ, тя ще стигне до изпарителя. Ако отвора за газообразната фаза е в долната част на изпарителя, при движение нагоре по наклон, вода (ако има такава) може да застава на пътя на клапана. С едно изречение отвори и почисти основно изпарителя, независимо, че инсталацията е нова.
1.2 Ако прекъсването е само в ниските обороти - до 2000 - вероятна причина - запецнало в отворено състояние стъпково моторче за празния ход?

2.
2.1 Дефектни гумени опори на кардана?
2.2 Дебалансиран кардан?
2.3 скъсана гумена демпферна шайба на кардана?

Това се сещам.
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 5.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Re: E34 520i 2 много неприятни проблема

Мнение от CuBG » 08 Мар 2013, 22:26

Хм, може да посетя газаджията ОТНОВО. Аз скоро ходих при него и ми беше казал че с газовото съм нямал грижи, бубинките да сменя и на неговата дума ги смених ама сега ще го посетя отново да търси бакии и ако нищо не намери ще продължа да го душа проблема.
@ddddk
Много бих искал да дойда но колата всеки ден ходи до работа и за нея няма почивен ден и няма да има как да я докарам :( Иначе мотора е M50B20 без ванос, то щом си от Варна сигурно ще я знаеш бялата петица на Вайпъра която беше
20130308_163951.jpg
03122010169.jpg
От сравнително скоро го прави иначе проблема с клатуркането и съвсем до скоро си вървеше като по конец ама ... Когато свалях дисковете да им правя вятър гледах и спирачните буталца и няма грижи при тях. @ Dirty M5 driveR Джантите са ОК като размер, до скоро нямаше никакви грижи колата. А и днес я вдигнах на подемник и единственото което успя да ми грабне окото е че гуменото каре на кардана е леееееко тръгнало да се понацепва но нищо сериозно което да трябва да ме притесни че може да е от там.
Благодаря за бързите отговори иначе :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 826
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ВАРНА
Кара: вана Чайка

Re: E34 520i 2 много неприятни проблема

Мнение от .:BENZINO:. » 08 Мар 2013, 23:40

ииии тази кола е легендарна да знаеш :mhihi: дали стои още стъкления пепелник до скоростния лост :mhihi:

Информативно само да те питам колега кой ти е майстора на газовото? Че от майстори да те е страх ;)
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: E34 520i 2 много неприятни проблема

Мнение от zvetiko » 09 Мар 2013, 9:45

CuBG написа:Хм, може да посетя газаджията ОТНОВО. Аз скоро ходих при него и ми беше казал че с газовото съм нямал грижи, бубинките да сменя и на неговата дума ги смених ама сега ще го посетя отново да търси бакии и ако нищо не намери ще продължа да го душа проблема.
@ddddk
Много бих искал да дойда но колата всеки ден ходи до работа и за нея няма почивен ден и няма да има как да я докарам :( Иначе мотора е M50B20 без ванос, то щом си от Варна сигурно ще я знаеш бялата петица на Вайпъра която беше
20130308_163951.jpg
03122010169.jpg
От сравнително скоро го прави иначе проблема с клатуркането и съвсем до скоро си вървеше като по конец ама ... Когато свалях дисковете да им правя вятър гледах и спирачните буталца и няма грижи при тях. @ Dirty M5 driveR Джантите са ОК като размер, до скоро нямаше никакви грижи колата. А и днес я вдигнах на подемник и единственото което успя да ми грабне окото е че гуменото каре на кардана е леееееко тръгнало да се понацепва но нищо сериозно което да трябва да ме притесни че може да е от там.
Благодаря за бързите отговори иначе :)


Колега, смени газаджията, този вече е изчерпал възможностите си и почваш да мъчиш и него и себе си ;) . След като колата върви на бензин, а има проблеми на газ извода може да е само един...

След като карето е наред, трябва да махнеш кората над генерацията и да видиш висящият лагер на кардана- обикновено подобно тресене на колата се дължи на него, при дефектирало каре тресе при потегляне.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 5.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Re: E34 520i 2 много неприятни проблема

Мнение от CuBG » 09 Мар 2013, 18:51

BENZINO VN написа:ииии тази кола е легендарна да знаеш :mhihi: дали стои още стъкления пепелник до скоростния лост :mhihi:

Информативно само да те питам колега кой ти е майстора на газовото? Че от майстори да те е страх ;)

1вото нещо което махнах :) Ама вече предполагам 3 годинки ще стане от както не е негово притежание :) Чак след толкова време това са първите батаци които стават като цяло с колата И ТО ЗАРАДИ ГАЗТА :) Майстора е на околовръстното МЕЖДУ военна болница и онази Автомивка миР която е на ъгъла с ул. Мир и околовръста и там се хваща един страшен баир нагоре и след 30 метра отдясно някъде ама не му помня името. Висящия лагер също ще го погледна аз. Ама как не се сетих докато беше вдигната и него да погледна, сега двойна работа си правя :)

EDIT: Оказа се висящ лагер в крайна сметка. Благодаря на всички отзова ли се. Остана 1 проблем само :) Само да попитам горе долу колко парички е лагера ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: E34 520i 2 много неприятни проблема

Мнение от vladobate » 10 Мар 2013, 20:58

Горе долу толко :
Номенклатурен номер
26121226723
Описание
Лагер видящ на кардан
Ед. цена с ДДС
263.69 лв
склад Пловдив
в наличност няма наличност склад Ст. Загора
в наличност няма наличност
Ама във Варна там ще излезе нещо евтинко , сигурация :mhihi: .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: E34 520i 2 много неприятни проблема

Мнение от ddddk » 11 Мар 2013, 9:29

Автърмаркет няма ли таз хуйовина :shock:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: E34 520i 2 много неприятни проблема

Мнение от zvetiko » 11 Мар 2013, 9:36

За около 80лв. ще го намери с достатъчно добро качество. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: E34 520i 2 много неприятни проблема

Мнение от vankatagsi » 11 Мар 2013, 10:08

относно проблем номер 1 - 100% проблема е от газовия инжекцион. Сега какво точно е, едва ли някой тук ще ти каже. Закарай колата на газаджията и си отстоявай правата до последно да ти я оправи, защото 1400лв на днешно време не са малко пари, особено пък да ги дадеш и колата да ти къса нервите :banghead: . Ако трябва го качи този който ти казва че всичко е ок и го повози по същия маршрут и на бензин и на газ за да не ти говори глупости.

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Re: E34 520i 2 много неприятни проблема

Мнение от justboy » 11 Мар 2013, 11:54

Висящ лагер сменях в Пловдив, наложително :mhihi: 55 лева платих за някаква хубава марка, може и лемфьордер да е било, защото и гуменото каре си взех ново на лемфьордер, то беше 80 лева.


Относно газта, еб*х т'ва газово, 1400 лева... Къде, къде по-евтино се монтират ГИ-та на 6 цилондрови коли в момента, моето преди 5 години струваше толкова.

Или ходи при тоя да си оправя бакиите или ако неможе да се справи, нареди го леко и отиди при някой друг.
Изображение
E34, E38

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 5.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Re: E34 520i 2 много неприятни проблема

Мнение от CuBG » 12 Мар 2013, 16:14

Другите 2 варианта за газово бяха 1800лв. и 2400лв. течна фаза ама газово колкото колата дето се казва няма как просто да сложа :) Майстора попринцип е доста добър като газаджия и попринцип от наистина доста години само при него ходя но явно този път наистина се издъни. А конкретно за това което ми сложи попринцип ми каза че ако искам да нямам никакви проблеми това от 1400лв. е минимума който мога да сложа за точно моя 6 цилиндров мотор. Иначе е имало и по-евтини варианти които лично той нямало да се нагърби да сложи защото не искал всеки ден да съм ходил при него за ремонти. Ама само след няколко месеца вече се налага :( Въпроса е че последните няколко дена много ангажименти имам и не мога да и обърна внимание ама работата с гаста трябва да се оправи защото едно е 20лв. ГАЗ и да мина точно 140км. Друго е в момента с 20лв. да мина с зор 85-90км. при едно и също каране което е и МЪКА на моменти. А този висящ лагер от 200 и кусур лв. мисля да го пропусна :) Аз ползвам към 3-4 магазина за части във Варна около 30% остъпка и ще трябва да пообиколя малко. Интересуваше ме цената ориентировъчно за да знам какво да очаквам :) Когато имам резултат ще пиша какви съм ги свършил. Благодаря отново на всички :yes:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook