Много масло ми гори
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- p01s0n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 17.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E34 540i
- Мечтае да кара: Z4 M
Много масло ми гори
Колеги първо да ви питам с какво масло карате? Аз последно сложих lemf oil, ако не се лъжа и го взех от Даскалов 10W40. От както съм го сменил съм долял поне 4 литра и не виждам смисъл да го сменям на 10 000 километра при положение, че за тези километри доливам още 4-5 литра. Някои ми казват, че било нормално при тези двигатели да гори толкова много, но на мен не ми се вижда да е много нормално....
Двигателя е M60B40.
Когато я карам нормално и натисна кикдаун и примерно от 5-та предавка върне на 3-та прави един облак дим
Също и на място като я форсирам се вижда голям дим и замирисва доста на масло.
Двигателя е M60B40.
Когато я карам нормално и натисна кикдаун и примерно от 5-та предавка върне на 3-та прави един облак дим

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Много масло ми гори
Мерни една компресия и ще ти стане ясно.......една ревизия на главите ще оправи нещата . Ако не и сегменти.
Затова вероятно не ти и пали , стича ти масло по клапаните и сутрин свещите са черноомазани
Затова вероятно не ти и пали , стича ти масло по клапаните и сутрин свещите са черноомазани


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- p01s0n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 17.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E34 540i
- Мечтае да кара: Z4 M
Re: Много масло ми гори
Ами сменяни са гарнитурите и на 2-те глави. Нямам спомен какво още се беше купувало и сменяло с този ремонт. Спомням си само, че шлайфаха и 2-те глави напасваха клапани и нови болтове взех. Компресията ми я мериха след този ремонт и си беше в норма.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Много масло ми гори
или нищо не са направили или сегменти имаш за смяна. имаше и някакъв клапан за картерни газове ..ама все пак премери компреса.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- p01s0n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 17.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E34 540i
- Мечтае да кара: Z4 M
Re: Много масло ми гори
Компресията пак щя е премеря и, ако не е както трябва какво следва ? Тази клапа за картерните газове също е сменена.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Много масло ми гори
Ако не е ще разберем или поне ще опитаме защо е така. наливаш масло в цилиндъра малко и мериш компресия , ако вдигне е ясна работата 


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Много масло ми гори
Ако си с никасилов блок се поразрови и почети за него. Може в това да се крие загадката.
- dido2900
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Pais Vasco
- Пол: Мъж
- Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
- Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае
Re: Много масло ми гори
Първо виж клапаните за картерните газове,както те е посъветвал колегата,два са,не е един,поне така сами казали. Ако ли не другата информация която имам,е че проблема може да е от водачите на клапаните. Според доста по-вещи от мен в тази област колеги(mmmotorwerke и павката) те могат да ти дадат по-вече инфо за проблема ти.
Да пишеш,ако решиш проблема.
Поздрави
Да пишеш,ако решиш проблема.
Поздрави
Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Много масло ми гори
Toзи мотор не трябва да гори толкова масло.
всичко над 0.5л на 10 000км според мен е сигнал за проблем.
всичко над 0.5л на 10 000км според мен е сигнал за проблем.

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Много масло ми гори
cod-cdbp написа:Toзи мотор не трябва да гори толкова масло.
всичко над 0.5л на 10 000км според мен е сигнал за проблем.
Стоене , годината е 2013 не 98ма



М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Много масло ми гори
p01s0n написа:Компресията пак щя е премеря и, ако не е както трябва какво следва ? Тази клапа за картерните газове също е сменена.
Нали вече си я мерил и е наред. На буталото има два вида сегменити- уплътняващи, от които зависи компресията и маслосъбиращи, от които зависи разхода на масло.

Това, че пуши много на място докато я форсираш и мирише на масло в доста голяма степен говори за дефектирал клапан на картерните газове- при определени условия се превръща в помпа, която смуче масло от картера и го вкарва в смукателият колектор. Най-добрият вариант е да се премахне, но от някой, който знае какво прави. Ето това е клапана-1

Re: Много масло ми гори
Само колегата да спомене колко е била нормалната компресия на всеки цилиндър.
И като са сваляли главите знае ли се ,не се ли знае какво е правено по тях.
Тоя разход на масло 1л/1000км е лудница.
Имаше нещо за маслените сигменти на тези блокове,дали не са объркани
Пише в другата тема ,че е на малко над 200 000 мотора ,което не се връзва
И като са сваляли главите знае ли се ,не се ли знае какво е правено по тях.
Тоя разход на масло 1л/1000км е лудница.
Имаше нещо за маслените сигменти на тези блокове,дали не са объркани

Пише в другата тема ,че е на малко над 200 000 мотора ,което не се връзва


by ''kompleksa''
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Много масло ми гори
Zvetiko, я дай да помислим що има толкова много картерни газове? Да ти кажа ли, или сам ще се сетиш? Само от преебан клапан няма да пуши така, сегменти има фъснали според мен. И това, дет си го показал като клапан за картерните газове - нищо общо...Това е обикновен маслен сепаратор, който трябва да отделя маслото от казовете. Клапана е в задната част на всмукателния колектор - това дет няма номер на графиката, която си споделил.
Представлява ето това:
Ще те помоля да не пишеш за неща, които не са ти ясни (или само си чел или чул), защото го правиш за пореден път и безсмисленото ти философстване би могло да подведе някой нуждаещ се от помощ!!!
Представлява ето това:

Ще те помоля да не пишеш за неща, които не са ти ясни (или само си чел или чул), защото го правиш за пореден път и безсмисленото ти философстване би могло да подведе някой нуждаещ се от помощ!!!

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Много масло ми гори
Митко Стоянов написа:Zvetiko, я дай да помислим що има толкова много картерни газове? Да ти кажа ли, или сам ще се сетиш? Само от преебан клапан няма да пуши така, сегменти има фъснали според мен. И това, дет си го показал като клапан за картерните газове - нищо общо...Това е обикновен маслен сепаратор, който трябва да отделя маслото от казовете. Клапана е в задната част на всмукателния колектор - това дет няма номер на графиката, която си споделил.
Представлява ето това:
Ще те помоля да не пишеш за неща, които не са ти ясни (или само си чел или чул), защото го правиш за пореден път и безсмисленото ти философстване би могло да подведе някой нуждаещ се от помощ!!!
Откъде го измисли това, че има много картерни газове или не правиш разлика между картерни газове и газове през генерацията.

Това, което показваш е снимка на нещо хвърчащо, това, което аз показвам е техническа схема на вентилацията на двигателя, ако не знаеш как да я отвориш, ще ти кажа- кликваш върху сините буквички и ще видиш за какво става въпрос.

При дефектирал клапан на картерните газове съм виждал как за половин час се изсмукват около 2 литра масло от картера в смукателният колектор със съответната димна завеса зад колата.
Май ще трябва да почна да вземам пари за обучението ти- ти не беше толкова зле едно време.

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Много масло ми гори
Форума не е място за лични нападки, за тази цел може да използвате фейсбук или скайп!Всеки може да сподели и каже неговото мнение, но всякакви помятания целящи да подразнят другия са нежелателни.Големи хора сте, не се дръжте като деца от детската градина.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани