Луфт в кормилното каре.
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Луфт в кормилното каре.
Проблемът е във връзката между шлиците, кормилният прът и голямата гайка. Моля, споделете опит!
Не намерих информация по този въпрос.
Не намерих информация по този въпрос.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Луфт в кормилното каре.
Не разбирам въпроса ти. Ако имаш каре с луфт просто го сменяш. Огледай добре и кормилната кутия и хебела.
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Луфт в кормилното каре.
traba написа:Проблемът е във връзката между шлиците, кормилният прът и голямата гайка. Моля, споделете опит!
Не намерих информация по този въпрос.
Ако е каре се сменя а ако луфта е в шлиците за реглаж по дълбочина може да опиташ да натегнеш гайката.При мен изчезна луфта след натягане.
Re: Луфт в кормилното каре.
fox1981 написа:traba написа:Проблемът е във връзката между шлиците, кормилният прът и голямата гайка. Моля, споделете опит!
Не намерих информация по този въпрос.
Ако е каре се сменя а ако луфта е в шлиците за реглаж по дълбочина може да опиташ да натегнеш гайката.При мен изчезна луфта след натягане.
Точно това питам. Как да натегна гайката?
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Луфт в кормилното каре.
traba написа:fox1981 написа:traba написа:Проблемът е във връзката между шлиците, кормилният прът и голямата гайка. Моля, споделете опит!
Не намерих информация по този въпрос.
Ако е каре се сменя а ако луфта е в шлиците за реглаж по дълбочина може да опиташ да натегнеш гайката.При мен изчезна луфта след натягане.
Точно това питам. Как да натегна гайката?
Ами аз го направих по може би най хамалския начин....На заключен волан.При мен самият реглаж по височина стана по-стегнат,но пък без никаква хлабина.Успех
- Tsaneff
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 5.03.2012
- Местоположение: Китен / Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 TOURING 3.0D
Re: Луфт в кормилното каре.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 1%84%D1%82
Колега, може да прегледаш тази тема. При мен имаше луфт, който не изчезна с натягане на гайката и се оказа, че е разбит шарнирът на щангата след кутията.
Колега, може да прегледаш тази тема. При мен имаше луфт, който не изчезна с натягане на гайката и се оказа, че е разбит шарнирът на щангата след кутията.
Re: Луфт в кормилното каре. (решено)
[/quote]
Ами аз го направих по може би най хамалския начин....На заключен волан.При мен самият реглаж по височина стана по-стегнат,но пък без никаква хлабина.Успех[/quote]
Наистина си постъпил "хамалски"
Просто се вдигат предните колелета във въздуха. При мен нещо воланът не се заключи, затова го завъртях максимално в ляво. Гайката се стяга с гаечен ключ-32. Благодаря ви за отговорите!
Ами аз го направих по може би най хамалския начин....На заключен волан.При мен самият реглаж по височина стана по-стегнат,но пък без никаква хлабина.Успех[/quote]
Наистина си постъпил "хамалски"

Просто се вдигат предните колелета във въздуха. При мен нещо воланът не се заключи, затова го завъртях максимално в ляво. Гайката се стяга с гаечен ключ-32. Благодаря ви за отговорите!
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Луфт в кормилното каре.
Ааа за коя гайка става въпрос че не мога да се сетя..Аз също се опитах да обера луфта но без достатъчен успех.Като премахна луфта волана става прекалено тежък,след завой се връща трудно.Та това което регулирах е отгоре и е с контра гайка и шестостен..
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


Re: Луфт в кормилното каре.
BABHOMED написа:Ааа за коя гайка става въпрос че не мога да се сетя..Аз също се опитах да обера луфта но без достатъчен успех.Като премахна луфта волана става прекалено тежък,след завой се връща трудно.Та това което регулирах е отгоре и е с контра гайка и шестостен..
Мисля, че си бърникал по кормилната кутия. Там по принцип не се пипа. Центровката на този болт трябва да е на границата на "тежкият волан" и свободното връщане след завой.
"Гайката", за която говорим се намира на 10 сантиметра над педала на спирачката (вътре в купето). Само трябва да се свали ш

Някой може ли да обясни, защо кормилният прът не е едно цяло?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Луфт в кормилното каре.
Пипа се, но трябва да знаеш как.
Освобождаваш контрата, стягаш малкият винт до края и връщаш половин оборт, после стягаш голямата гайка и на вдигнати предни гуми въртиш волана- не трябва да имаш никъде, най-вече в средно положение, затягане, ако има въртиш малкият винт още малко назад.

- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Луфт в кормилното каре. (решено)
traba написа:Наистина си постъпил "хамалски"![]()
Просто се вдигат предните колелета във въздуха. При мен нещо воланът не се заключи, затова го завъртях максимално в ляво. Гайката се стяга с гаечен ключ-32. Благодаря ви за отговорите!
А защо се вдигат предните колелета в въздуха?

Re: Луфт в кормилното каре. (решено)
MaxMeyer написа:
А защо се вдигат предните колелета в въздуха?
По-прецизно се работи. Чувстваш всеки детайл. Така например открих леко потропване и в кормилната кутия, която мислех за "бетон".
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани