ГНП- фабричен номер 994
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- coresnet
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 28.01.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: '94 525tdsA
ГНП- фабричен номер 994
Здравейте, вгледах се внимателно в помпата понеже измих двигателя, и се оказа че е 994, а доколкото знам те се слагат след 1995г както и на Опел Омега например (в realoem.com дават моята да е 993)
Странното е че щуцера за излишното гориво сочи нагоре както си е при 993 и 995, а на 994 трябва да е хоризонтален. Възможно ли е да е сменено само тялото с 994 а електрониката да си е старата
И какво ще ме посъветвате, направо да си взема 993 както трябва да си е фабрично? (колата е автоматик ако има значение). 



- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: ГНП- фабричен номер 994
coresnet написа:Здравейте, вгледах се внимателно в помпата понеже измих двигателя, и се оказа че е 994, а доколкото знам те се слагат след 1995г както и на Опел Омега например (в realoem.com дават моята да е 993)Странното е че щуцера за излишното гориво сочи нагоре както си е при 993 и 995, а на 994 трябва да е хоризонтален. Възможно ли е да е сменено само тялото с 994 а електрониката да си е старата
И какво ще ме посъветвате, направо да си взема 993 както трябва да си е фабрично? (колата е автоматик ако има значение).
Гледай и номера на компютъра. Трябва да са еднакви до колкото знам. Казах ти още вчера, иди да ти настроят помпата. Не го мисли номера й. Колата нали си работи? Относно милиграмите, на които да ти настроят помпата по DIS - 5 (7 е фабрично).
П.П. Дано си измил/изчистил и вътре освен двигателя

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- coresnet
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 28.01.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: '94 525tdsA
Re: ГНП- фабричен номер 994
Ами номера на компютъра няма нищо общо като цифри с номера на помпата
Компютъра ми е 0 281 001 184, 2 244 735. Аз ще отида да ми настроят помпата, но все пак искам да си е фабричната, затова се чудех дали да не сложа 993 


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: ГНП- фабричен номер 994
Компютърър с номер 0281001184 не може да управлява помпа 994. Ако някой е успял да направи това да се похвали.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- coresnet
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 28.01.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: '94 525tdsA
Re: ГНП- фабричен номер 994
stony1 написа:Компютърър с номер 0281001184 не може да управлява помпа 994. Ако някой е успял да направи това да се похвали.
Явно е бил някой магьосник


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: ГНП- фабричен номер 994
coresnet написа:stony1 написа:Компютърър с номер 0281001184 не може да управлява помпа 994. Ако някой е успял да направи това да се похвали.
Явно е бил някой магьосникСериозно говоря, компютъра ми е 184, на помпата пише 994, помагайте
По принцип 993 и 995 са а малки глави(тази част, която се зацепва към мотора) и няма как 994 да се монтира на мястото на 993/995. Има една серия на Е34 с 993/995 които са с голяма глава и 994 може да се сложи на този мотор. Електронната глава на 993 и 995 е една и съща и за взаимозаменяеми, но на 994 е различна. При 993/995 в прословутата "плочка" има два потенциометъра и те не се прецакват, както е всеобщото схващане. При 994 палецът не контактува с пластината, над която се движи. Ако при 993/995 напреженията се формират от делител, направен посредством потензиометри, то при 994 се използва принципът на индукцията. Лично съм пробвал да подкарам комп, който управлява помпа 994 на помпа 993 и 995, но нищо не се получи. Единственото, което може да е направено е да са използвали основата на 994 и да са сложили управление от 993 или 995. До колкото си спомням обаче и при това положение имаше някакъв проблем. Вариант последен: сменена е капачката на главата на помпата кутията на копма също. Тогава помпата си е 994 и компа е за тази помпа. Виж дали компа е отварян.
Последна промяна stony1 на 02 Юли 2012, 13:48, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: ГНП- фабричен номер 994
По номера на помпата и частите в нея може да намериш доста разлики....
на практика(както е казал колегата Стони1)....''дъното'' или механичната част на всички помпи с ''плочка'' са съвместими.Разликите им се състоят в това:
-възможно е отворите за карбланш на нагнетателната ос да са различни.Едните са кръгли,а другите квадрат или правоъгълни с още едни малък улей.Това се вижда на око и до там т.е. въобще не пречи на работата на плочката и не трябва да те притеснява;
-диска,който затваря тия отвори,движещ се върху въпросната ос и се командва от ''плочката'',та тоя диск има един отвор,в който влиза пъпката ,която е долната част на оста на ''плочката''......та дупката на диска и пъпката на оста може да са различни-тоя проблем се решава с леко шкурене на пъпката.
п.п. не знам дали го написах разбираемо
на практика(както е казал колегата Стони1)....''дъното'' или механичната част на всички помпи с ''плочка'' са съвместими.Разликите им се състоят в това:
-възможно е отворите за карбланш на нагнетателната ос да са различни.Едните са кръгли,а другите квадрат или правоъгълни с още едни малък улей.Това се вижда на око и до там т.е. въобще не пречи на работата на плочката и не трябва да те притеснява;
-диска,който затваря тия отвори,движещ се върху въпросната ос и се командва от ''плочката'',та тоя диск има един отвор,в който влиза пъпката ,която е долната част на оста на ''плочката''......та дупката на диска и пъпката на оста може да са различни-тоя проблем се решава с леко шкурене на пъпката.
п.п. не знам дали го написах разбираемо


by ''kompleksa''
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: ГНП- фабричен номер 994
Супер си го обяснил
Започвам да си мисля, че помпата е имала проблем и се наблюдава следното явление. На празен ход колата си мени оборотите и ако се натовари повече мотора, като се пусне климатик или са завърти волана в крайно положение, двигателят може и да угасне. За да се отстрани този проблем се налага да се прегледат карантиитена помпата и износените части да се сменят с нови. Рядко се намират хора в БГ, които се захващат с тази работа и му разбират. По-лесният вариант е да се смени помпената част със здрава. Ако е от помпа с номера 993/995 всичко си пасва без проблем, ако обаче е от 994 се налага известна интервенция, зада може управлението да пасне.

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: ГНП- фабричен номер 994
Аз си мисля,че просто на тая кола някой е сменял така наречената ''плочка'' или само капака й ,а колегата е взел да се усъмнява в нея от прочетеното тук ,във форума ....въпреки,че всичко е свършено като хората,защото няма начин ДДЕ за ''плочка'' с писти и четец, да командва плочка,работеща на индуктивен принцип....или обратното!!!
Нека сподели какво му прави колата,вместо да ни кара да си припомняме неща от миналото
Поздрави
п.п. с това повтарям отново написаното от колегата Стони1,надявам се да е по-разбираемо,защото го пиша на по-''прост'' език
Нека сподели какво му прави колата,вместо да ни кара да си припомняме неща от миналото
Поздрави

п.п. с това повтарям отново написаното от колегата Стони1,надявам се да е по-разбираемо,защото го пиша на по-''прост'' език

by ''kompleksa''
- coresnet
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 28.01.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: '94 525tdsA
Re: ГНП- фабричен номер 994
Благодаря за отговорите. С колата нямам проблеми, просто се чудех защо при положение фабрично трябва да е с 993, някой е сложил 994 (или поне долната част от 994)
Е, поръчах си цяла помпа 993 защото искам всичко да си е както трябва 


Re: ГНП- фабричен номер 994
coresnet написа: Е, поръчах си цяла помпа 993 защото искам всичко да си е както трябва
идвам да ти стисна ръката лично!!!

дал си три хиляди уева за нова ГНП....а преди два поста плюеше кола за 1500лв.
Те това е нашата реалност

by ''kompleksa''
- coresnet
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 28.01.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: '94 525tdsA
Re: ГНП- фабричен номер 994
ivan. написа:coresnet написа: Е, поръчах си цяла помпа 993 защото искам всичко да си е както трябва
идвам да ти стисна ръката лично!!!![]()
дал си три хиляди уева за нова ГНП....а преди два поста плюеше кола за 1500лв.
Те това е нашата реалност


Re: ГНП- фабричен номер 994
coresnet написа:ivan. написа:coresnet написа: Е, поръчах си цяла помпа 993 защото искам всичко да си е както трябва
идвам да ти стисна ръката лично!!!![]()
дал си три хиляди уева за нова ГНП....а преди два поста плюеше кола за 1500лв.
Те това е нашата реалност
Помпата е втора ръка разбира се
Надявам се да си се шегувал...
Аз съм сериозен и се надявам ти да не си се шегувал с нас с колегата Стони1.....да се мъчим да ти обясняваме ,че всичко е наред (от това което си споделил с факти в темата ти де)
и спрямо светлия пушек *в темата за разхода* явно пак не ни вярваш!

by ''kompleksa''
- coresnet
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 28.01.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: '94 525tdsA
Re: ГНП- фабричен номер 994
Не се шегувам ни най-малко. Просто както казах искам да е както си е било фабрично и след това ще отида да я центроват хубаво
За светлия пушек явно не сте ме разбрали или аз не съм се изразил добре- при яко настъпване колата изпушва което е нормално за дизел с чип и пипната картата smoke limiter, но не е яко черно а по-светло

Re: ГНП- фабричен номер 994
coresnet написа:Не се шегувам ни най-малко. Просто както казах искам да е както си е било фабрично и след това ще отида да я центроват хубавоЗа светлия пушек явно не сте ме разбрали или аз не съм се изразил добре- при яко настъпване колата изпушва което е нормално за дизел с чип и пипната картата smoke limiter, но не е яко черно а по-светло
това светло къв цвят е ?
откажи поръчката на помпата ако има как и ако споделяш правилно проблемите си....
това светло има доста Не добри последствия ,като най-доброто за тебе е да си объркал някоя карта


by ''kompleksa''
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани