Регулиране на ГНП
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- coresnet
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 28.01.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: '94 525tdsA
Регулиране на ГНП
Каква стойност трябва да искам да ми настроят на диагностиката, при положение че колата е с чип?
И ако някой може да ми препоръча наистина читав майстор в София, който може да свърши тази работа 


- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Регулиране на ГНП

Айде пак

1. viewtopic.php?t=60723
2. viewtopic.php?f=7&t=61238
3. viewtopic.php?f=7&t=140231
4. viewtopic.php?f=7&t=21888
Приятно четене, колега

Имаш време, до Джулая всичко ще изчетеш


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Регулиране на ГНП
ddddk написа::mhihi:
Айде пак![]()
1. viewtopic.php?t=60723
2. viewtopic.php?f=7&t=61238
3. viewtopic.php?f=7&t=140231
4. viewtopic.php?f=7&t=21888
Приятно четене, колега![]()
Имаш време, до Джулая всичко ще изчетеш
Дамяне земи прочети какво пише и каво пита! И ти ли стана кат батките разбирачи в тоя форум а не само? До оня ден не знаеше какво е виско! Умен човек си и имах друго мнение...
Ако не смяташ че съм прав не ми отговаряй....
Re: Регулиране на ГНП
Пепи ,извинявай но подкрепям мнението на Дамян.....ако бях видел темата преди него и аз бих написал същото.
Просто тия стойности за Е34 тдс *без демитомер са много относително ,като спрямо разтеглянето на ангренажа са различни(да не кажа не нужни).
По въпроса за майстор ....два дни работих заедно е Николай(архитекта) по едно гнп ....та който каквото и да говори и пише,аз съм с повече от добри впечатления от него!!!
Просто тия стойности за Е34 тдс *без демитомер са много относително ,като спрямо разтеглянето на ангренажа са различни(да не кажа не нужни).
По въпроса за майстор ....два дни работих заедно е Николай(архитекта) по едно гнп ....та който каквото и да говори и пише,аз съм с повече от добри впечатления от него!!!

by ''kompleksa''
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Регулиране на ГНП
ivan. написа:Пепи ,извинявай но подкрепям мнението на Дамян.....ако бях видел темата преди него и аз бих написал същото.
Просто тия стойности за Е34 тдс *без демитомер са много относително ,като спрямо разтеглянето на ангренажа са различни(да не кажа не нужни).
По въпроса за майстор ....два дни работих заедно е Николай(архитекта) по едно гнп ....та който каквото и да говори и пише,аз съм с повече от добри впечатления от него!!!
Само дето той не иска да бара повече ГНП-та. Аз съм го насочил колегата къде да иде в Сф да му я нагласят помпата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Регулиране на ГНП
На 3
А за Кольо няма какво да говорим.Лично аз съм изключително доволен от него защото ако прави нещо ще го направи като хората при това за добри пари,ако не може да го направи ще ти го каже и няма да си прави експерименти с колата,никога няма да ти сменя неща ,които не са за смяна,отгоре на всичко е приятен и интелигентен.

А за Кольо няма какво да говорим.Лично аз съм изключително доволен от него защото ако прави нещо ще го направи като хората при това за добри пари,ако не може да го направи ще ти го каже и няма да си прави експерименти с колата,никога няма да ти сменя неща ,които не са за смяна,отгоре на всичко е приятен и интелигентен.

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Регулиране на ГНП
zvetiko написа:На 3![]()
А за Кольо няма какво да говорим.Лично аз съм изключително доволен от него защото ако прави нещо ще го направи като хората при това за добри пари,ако не може да го направи ще ти го каже и няма да си прави експерименти с колата,никога няма да ти сменя неща ,които не са за смяна,отгоре на всичко е приятен и интелигентен.
Подкрепям те. Просто не му се занимава с ГНП-та, реглажи и тн. Или поне на моята кола не му се занимаваше. Иначе е много точен въпреки, че има оплаквания и от него де.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Регулиране на ГНП
завърти попмата към калника до като спре да пали топла и после съвсем леко към мотора (за да пали),т.е. да хванеш момента на маскимално закъснение,но да си пали топла.После си пусни гориво от плочката...
като местиш назад плочката до като почнат оборотите да падат малко по-бавно под 1000...
после се качваш и пробваш.
За да е всичко точно и веригите ти са со по-стари от 20 000 км и по-нови от 200 000км,тогава трябва съвсен леко прецентроване на разпределият вал.
След това закачи колата на диагностичната апаратура*задължително на нормално загрят мотор и сподели тук какви цифри е показала
п.п. ако го направиш това и решиш да споделиш цифрите,моля те да добавиш и километрите,на които е ангренажа,че е крайно време да ги науча и аз тия цифри
п.п.2 за статичната центовка при нов ангренаж ти трябва индикаторен часовник ,а не лаптоп с цифри,но по простият метод за нея,който ти описах винаги е идвала точна при справката с такъв....динамичната е друга приказка.
Турбината,ако я пипаш(поне според мен) след 1.6 влиза в нещо като ''буфер''.....
за всичко ''останало'' я има тази тема,в която според мен не е пипано нещо повече от обясненото в темата тук
viewtopic.php?f=67&t=239688
А вариантите да свалиш колата в или под заводските данни за разход са два:
1.

2.MМетан
като местиш назад плочката до като почнат оборотите да падат малко по-бавно под 1000...
после се качваш и пробваш.
За да е всичко точно и веригите ти са со по-стари от 20 000 км и по-нови от 200 000км,тогава трябва съвсен леко прецентроване на разпределият вал.
След това закачи колата на диагностичната апаратура*задължително на нормално загрят мотор и сподели тук какви цифри е показала
п.п. ако го направиш това и решиш да споделиш цифрите,моля те да добавиш и километрите,на които е ангренажа,че е крайно време да ги науча и аз тия цифри
п.п.2 за статичната центовка при нов ангренаж ти трябва индикаторен часовник ,а не лаптоп с цифри,но по простият метод за нея,който ти описах винаги е идвала точна при справката с такъв....динамичната е друга приказка.
Турбината,ако я пипаш(поне според мен) след 1.6 влиза в нещо като ''буфер''.....

за всичко ''останало'' я има тази тема,в която според мен не е пипано нещо повече от обясненото в темата тук
viewtopic.php?f=67&t=239688
А вариантите да свалиш колата в или под заводските данни за разход са два:
1.

2.MМетан


by ''kompleksa''
Re: Регулиране на ГНП
Добре де Ванко като статична центровка или по-коректно изказано центровка момента на впръскване се прави с индикаторен часовник ( обяснено е в някоя от темите в Е34 ) как реши че постигаш същото по метода който обясни и какво наричаш "връщаш помпата обратно към мотора докато почне да пали топла " . Имам предвид какво означава за теб да почне да пали топла след 1-2оборота или след 10-12 щото е много относително и няма как да е точно или дори да се гарантира достатъчна приблизителност. Знам че момента на впръскване трябва да е на 2.8градуса преди ГМТ което е обяснено от производителя на каква стойност на индикаторния часовник оговаря в мм(милиметри ) . Интересното е ( и може би мое заблуждение ) е че предварението гледайки данните на диагностика ( ДИС ) обаче след като единия ден го направих на 4.3гр. след три дена беше на 2.8гр. което ме озадачи и след допитване се оказа че тази центровка се мени в зависимост от температурата ( говорим само на празен ход ) . Добре не ми е ясно как е намалял този ъгъл , но при подаване на газ се вижда ясно как предварението се увеличава т.е. дде чрез авансатора на ГНП подава по-рано горивото поради всеизвестни причини ( повече гориво - повече предварение за да има време за усвояване на това гориво ) . Питанка - ако се центрова ГНП с по-голямо предварение измества ли се цялата карта на аванса или няма такъв филм и ако няма какво всъщност с случва . Защото сега съм бутнал предваярението и макар на диагностика да показва 2.8 на загрял ( много ) мотор колата пали топла докато кихне . Друго докато правих тези настройки наблюдавах и температурата на горивото която достигна в един момент 96градуса по Целзий което ми се струва доста , а в една тема от чуждестранен форум един немец прокарваше идеята че при тенп. на нафтата над 70 или 75 градуса дде минава в някакъв авариен режим , накой ако има обяснение на това да сподели и също така тази по-висока температура на горивото не влияе ли на промяната на аванса демек дде не взима ли мерки някакви .
Re: Регулиране на ГНП
Добре де Ванко като статична центровка или по-коректно изказано центровка момента на впръскване се прави с индикаторен часовник ( обяснено е в някоя от темите в Е34 ) как реши че постигаш същото по метода който обясни и какво наричаш "връщаш помпата обратно към мотора докато почне да пали топла " . Имам предвид какво означава за теб да почне да пали топла след 1-2оборота или след 10-12 щото е много относително и няма как да е точно или дори да се гарантира достатъчна приблизителност.
Влади,разбира се че става въпрос за топъл старт с 1-2 оборота.
Точно за това писах за километрите на веригите ,а именно:
-ако са стари вериги и нагласиш помпата с индикатор-а,то колата ще спре са пали топла;
-ако са чисто нови,то тогава трябва да ''улегнат'' малко и тази центровка се проверява пак след 20 000 км;
Нова и стара верига имат разлика в дължината със сантиметри ,та за това и писах този ''метод'',който според мен работи.
Това за температурата на нафтата и авариен режим на ДДЕ според мен не е вярно.
Иначе всяка зима трябва колите да са в авариен режим,поне докато качат градус.Друго,че температурата на нафтата се мери от термистора в плочката ,а един колега караше с не работещ такъв и бе споделил,че няма никакви проблеми.Даже (пак според мен) щеше да е по-добре ако в тдс имаше заводски кулер за нафтата ,та тя да се охлажда.
Поздрави

by ''kompleksa''
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Регулиране на ГНП
ivan. написа:Даже (пак според мен) щеше да е по-добре ако в тдс имаше заводски кулер за нафтата ,та тя да се охлажда.
Поздрави
Добре де това как може да се изпълни? Реално е нужен радиатор след ГНП. Къде ще се сложи??? И дори да се намери къде да се сложи, как ще се обдухва? От това което съм чел по разни други форуми, докато ГНП работи е доста топло.
Механичното ГНП от 2.4 същите ли температури показва?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Регулиране на ГНП
Иво бих се радвал ако Ханс го е измислил за нас....на тдс освен да охлаждаме излишното гориво,което е много повече от изгоряното друго не ни остава,може би и входящото,но ще трябват два кулера.
Та ''Ханс '' би го направил като хората без да трябва да гадаем,все пак може да се ползва от 320 д 136 коня,ако има въобще(не ми се рови да видя).
А на механична помпа ,ако температурата на нафтата е смесобразуваща,това ще е ново за мен и не ми се вярва много
Та ''Ханс '' би го направил като хората без да трябва да гадаем,все пак може да се ползва от 320 д 136 коня,ако има въобще(не ми се рови да видя).
А на механична помпа ,ако температурата на нафтата е смесобразуваща,това ще е ново за мен и не ми се вярва много


by ''kompleksa''
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Регулиране на ГНП
ivan. написа:Иво бих се радвал ако Ханс го е измислил за нас....на тдс освен да охлаждаме излишното гориво,което е много повече от изгоряното друго не ни остава,може би и входящото,но ще трябват два кулера.
Та ''Ханс '' би го направил като хората без да трябва да гадаем,все пак може да се ползва от 320 д 136 коня,ако има въобще(не ми се рови да видя).
А на механична помпа ,ако температурата на нафтата е смесобразуваща,това ще е ново за мен и не ми се вярва много
Има 320д,но на фрилендър 2.0тд мотор с подобна ел.помпа е перфектен радиатора .
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Регулиране на ГНП
Пресиян Василев написа:ivan. написа:Иво бих се радвал ако Ханс го е измислил за нас....на тдс освен да охлаждаме излишното гориво,което е много повече от изгоряното друго не ни остава,може би и входящото,но ще трябват два кулера.
Та ''Ханс '' би го направил като хората без да трябва да гадаем,все пак може да се ползва от 320 д 136 коня,ако има въобще(не ми се рови да видя).
А на механична помпа ,ако температурата на нафтата е смесобразуваща,това ще е ново за мен и не ми се вярва много
Има 320д,но на фрилендър 2.0тд мотор с подобна ел.помпа е перфектен радиатора .
Снимки?
Добре намерих този гайд за сеат купра... ЛИНК
Седя гледам и се чудя въобще може ли да се пригоди нещо такова при нас? След помпата нали са метални тръбите? Ще трябва да се срежат и да се напъха едно малко радиаторче, което да се обдухва от виското. Може би ако се махне тръбата за ЕГР ще се намери място там?
При огромното налягане създавано от помпата може ли да се сложи въпросното радиаторче след помпата с гумени маркучи или ще трябва да са метални?
Всички тези разсъждения са породени от ниската цена на едно такова радиаторче

Предлагам да развием темата хубаво.
П.П.
Чудя се и за варианта да се направи система, която да облива интеркулера с вода. Примерно 4 пръскалки от произволен автомобил правещи облак, помпа и казанче от произволен автомобил. Закачаме цялата работа към потенциометъра на педала и примерно при 60% и повече натиснат педал системата сработва за Nсек. Целта е да не сменяме фабричния кулер при повишено налягане на фабричната турбина. Същата система би трябвало да работи и за по-големи интеркулери. Зимата се вади релето на системата и казанчето се изпразва

Последна промяна Zubcho на 09 Юли 2012, 10:26, променена общо 1 път
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Регулиране на ГНП
Zubcho написа:Пресиян Василев написа:ivan. написа:Иво бих се радвал ако Ханс го е измислил за нас....на тдс освен да охлаждаме излишното гориво,което е много повече от изгоряното друго не ни остава,може би и входящото,но ще трябват два кулера.
Та ''Ханс '' би го направил като хората без да трябва да гадаем,все пак може да се ползва от 320 д 136 коня,ако има въобще(не ми се рови да видя).
А на механична помпа ,ако температурата на нафтата е смесобразуваща,това ще е ново за мен и не ми се вярва много
Има 320д,но на фрилендър 2.0тд мотор с подобна ел.помпа е перфектен радиатора .
Снимки? И как може да се пригоди при нас?
Добре намерих този гайд за сеат купра... ЛИНК
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320d-M47/browse/fuel_preparation_system/fuel_supply_filter/
Номер 4

by ''kompleksa''
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани