Въпросче за ИХ...
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Има с М20Б25 който е 170 к.с. и е 12 клапана, има и с М50Б25 който е 192 к.с. и е с 24 клапана 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
де е тоз их с м20б25 Е-34.много искам да видя таквоз животно 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Пак за ИХ!
А каква е точно схемата на 4по 4 задвижване на их?Здрава ли е ? Сложна ли е за поддръжка?
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Въпросче за ИХ...
teao написа:Искам да питам 5тица ИХ с кои мотори има. Аз съм виждал само 525ИХ?
Моторът на Е34 525ix е само М50Б25 и никой друг.
Re: Пак за ИХ!
teao написа:А каква е точно схемата на 4по 4 задвижване на их?Здрава ли е ? Сложна ли е за поддръжка?
Схемата на задвижване е като на всеки автомобил 4х4: съединител, скоростна кутия, раздатъчна кутия, карданни валове, диференциали преден и заден и полуоски предни и задни. Има автоматична блокировка на раздатъчната кутия (електромагнитна ) и на задния диференциал (хидравлична). Трансмисията е много здрава, но на тези години 100% има течове на масла от диференциалите и кутиите, освен ако не са сменяни семерингите. И ако тези течове не са контролирани и агрегатите останат на сухо нали се сещаш, че проблемите са налице. Иначе като поддръжка си е по-сложна, частите са 5 пъти и нагоре по-скъпи -амортисьори (600 евро/бр от БМВ), окачване и т.н., но пък си и струва, автомобилът е уникален, произведени са само 9500 броя, 6000 от които Туринг, екземпляри в добро състояние все по-рядко се срещат поради високата цена на резервните части, по-скъпо е отколкото да караш чисто нов модел.
Re: Пак за ИХ!
Аз имах Дедра интеграле 1997г 4-4 и всичко беше довре докато не се скапа дифа После немоим ти опиша кви ядове беха Части няма ;Майстори 10 пълна боза не става и не става Накрая я бартих за BMW-то и 1.5г и 15000км само ремъка на климатика съм сменил (и масла с филтри разбира се
Наистина ли е толкова скупа поддръжката?
Абе въпросът е там че си търсиме голяма семеина кола,която да върви хубаво на сняг,защото ходиме много по планини. И так се спрях на 525 их . Но както колегата казва че един амортисиор е 600 евро, направо се уплаших. А за мисля че е по добре ,защото наскоро бутахме една е30 1,8 и беше напроаво безпомощна в снега,легна по корем (а снега не беше кои знае колко - 2 лади минаха покраи нас). И като цяло си мисля че при много леко каране 2,5 24в мотора е по добър от 2л 24в ,защото разликата в разхода ше е нищожна.Споделете мнение какво е поведението на на е34 само със задно в снега. И да попитам кои двигател бихте ми препоръчали за е34- колата ще се кара адски леко, ще се ходи по планини и по сняг. А за 525 си мисля че може да носи и метан спокоино тъи като двигателя е достатъчно голям. Общо взето това са моите размисли , и ако бъркам някаде ме поправете и ще съм благодарен за всеки съвет!
Re: Наистина ли е толкова скупа поддръжката?
АмИ колега ако си се спрял на Е34 поне да е със шпер. диф .и задължително със зимни гуми (през зимата) нови най много 195шир.Миналата год.бях с 205 65 15 обаче тази взех 195 и разликата е голяма (
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Понеже аз карам комби вече 3 години,скиор съм,ходя по планините и по работа,та мисълта ми е,че на мен за 3-те зими не ми се е случило да закъсам от недостиг на възможности от страна на автомобила на сняг
Карам със зимен Мишлен,който не е нов а е на половината
и с размер 215/65/15
Значи ако сложа чисто нова такава гума ще ги минавам всичките нагоре
Колата ми е с нормален/отворен диференциал,но туринга си е по-тежък от седана и определено се чувства предимството му на такива условия
Карал съм и седан,та твърдението ми е обосновано практически
Ако приемем ,че си купите комби и има шпер диференциал + хубави зимни гуми,забрави да имате проблеми по планините
Автомобила е доста тежък ,около 1600 кг и проблеми няма
Също така основно правило в твоя случай е да избягвате автоматици
Много пъти благодарение на механичната кутия съм преминавал през бая сложни места
Тод може да се включи също по темата с неговия туринг - знам ,че по времето на големите снегове и той се кефеше,че "рие" с бмв-то там,където разни измислени пластмасови автомобили с предно предаване спират и му гледат номера отзад ей тъй
Ако можеш да се бориш със свирепата поддръжка на IX-а,ще си най-доволен като възможности,но трябва да си направиш сметката,че абсолютно всичко по ходовата част е различно и се купува само от представителствата
Георги Пенчев

















Тод може да се включи също по темата с неговия туринг - знам ,че по времето на големите снегове и той се кефеше,че "рие" с бмв-то там,където разни измислени пластмасови автомобили с предно предаване спират и му гледат номера отзад ей тъй



Ако можеш да се бориш със свирепата поддръжка на IX-а,ще си най-доволен като възможности,но трябва да си направиш сметката,че абсолютно всичко по ходовата част е различно и се купува само от представителствата



Георги Пенчев
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Penchev написа:Понеже аз карам комби вече 3 години,скиор съм,ходя по планините и по работа,та мисълта ми е,че на мен за 3-те зими не ми се е случило да закъсам от недостиг на възможности от страна на автомобила на снягКарам със зимен Мишлен,който не е нов а е на половината
и с размер 215/65/15
![]()
![]()
Значи ако сложа чисто нова такава гума ще ги минавам всичките нагоре
Колата ми е с нормален/отворен диференциал,но туринга си е по-тежък от седана и определено се чувства предимството му на такива условия
![]()
Карал съм и седан,та твърдението ми е обосновано практически
Ако приемем ,че си купите комби и има шпер диференциал + хубави зимни гуми,забрави да имате проблеми по планините
Автомобила е доста тежък ,около 1600 кг и проблеми няма
Също така основно правило в твоя случай е да избягвате автоматици
![]()
![]()
Много пъти благодарение на механичната кутия съм преминавал през бая сложни места
![]()
![]()
![]()
Тод може да се включи също по темата с неговия туринг - знам ,че по времето на големите снегове и той се кефеше,че "рие" с бмв-то там,където разни измислени пластмасови автомобили с предно предаване спират и му гледат номера отзад ей тъй![]()
![]()
![]()
Ако можеш да се бориш със свирепата поддръжка на IX-а,ще си най-доволен като възможности,но трябва да си направиш сметката,че абсолютно всичко по ходовата част е различно и се купува само от представителствата![]()
![]()
![]()
Георги Пенчев
Г-н Пенчев подкрепям Ви изцяло

Няма проблем да си джиткаш из преспите!
А к`ъв е кефа като го понатиснеш, да тръгне с гъзето напред-мамоо!
Сега сериозно- не си мислете че който кара 4х4 зимата е цъфнал та вързал. Аналогичния пълноприводен автомобил е със значително по-високо тегло от задвижвания от един дв. мост.
Ако се движи само в преспите или се изкачвате няма проблем, но по хлъзгави настилки или спускане по такива, автомобилите 4х4 се нуждаят от повече място за спиране кое не винаги имаме

Аналогично е представянето на сухо и дъжд!
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- VANOS
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730d
- Мечтае да кара: E38 740i
- Детайли за колата: E38 730d
4/2000
Re: Наистина ли е толкова скупа поддръжката?
teao написа:Абе въпросът е там че си търсиме голяма семеина кола,която да върви хубаво на сняг,защото ходиме много по планини. И так се спрях на 525 их . Но както колегата казва че един амортисиор е 600 евро, направо се уплаших. А за мисля че е по добре ,защото наскоро бутахме една е30 1,8 и беше напроаво безпомощна в снега,легна по корем (а снега не беше кои знае колко - 2 лади минаха покраи нас). И като цяло си мисля че при много леко каране 2,5 24в мотора е по добър от 2л 24в ,защото разликата в разхода ше е нищожна.Споделете мнение какво е поведението на на е34 само със задно в снега. И да попитам кои двигател бихте ми препоръчали за е34- колата ще се кара адски леко, ще се ходи по планини и по сняг. А за 525 си мисля че може да носи и метан спокоино тъи като двигателя е достатъчно голям. Общо взето това са моите размисли , и ако бъркам някаде ме поправете и ще съм благодарен за всеки съвет!
Не можеш да си представиш какво прави Е34-ката с шпер и 4 хубави (и нови!) зимни гуми - тази зима съм се качвал на места, където всичко живо е спряло и поставя веригите... Много тъжно гледат като мине BMW-то с прословутото задно предаване без никакви грижи

Апропо, Е30-ката сте я бутали, защото е била ниска и е легнала по корем. А легне ли по корем една кола, дори джип - не 4х4, а 8х8 да е - няма мърдане. За справки мога да ти изпратя скорошни снимки от собственоръчно "окопани" 4х4: Ford Ranger, Range Rover Vogue и дори Land Rover Defender - последното е мнооого трудно, но е постижимо!
Докато мога да си го позволя, няма да си купя FWD...
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани