проблем с перка на климатик
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с перка на климатик
здравейте колеги моля за малко помощ ако знае някой,като пусна климатика се чува шум от перката която е отпред в таблото но не знам дали трябва да се смени или да се затегне ,как се сменя лесно или трудно,всяка информация ще ми е от полза благодаря предварително .
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: проблем с перка на климатик
Ако някой успее да ти отговори ще е еба.ти пича. Може да имаш някое листо или друго боклуче, а може и да трябва да се смени. Ти сам ще разбереш като я отвориш. Това става от към страната на двигателя
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: проблем с перка на климатик
Има важни теми, кое как и защо се прави.
Аз смятам че са втулки и/или четки.
Препоръчвам ти да си купиш четки предварително и да го обслужиш от-до.
Поздрави
Аз смятам че са втулки и/или четки.
Препоръчвам ти да си купиш четки предварително и да го обслужиш от-до.
Поздрави

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: проблем с перка на климатик
коко70 написа:благодаря ви ,да ще я закарам в сервиза да я погледнат там .
Ако никога не са виждали кола като твоята по-добре намери сервиз където са го правили това. После да не търсиш части.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- mModo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 18.04.2008
- Местоположение: София/Младост
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: WBS
- Детайли за колата: Е34 М50Б20+чип-ванус
Е39 М52Б25ТУ (с две цици за мачкане :))
Re: проблем с перка на климатик
а мене ми омръзна да Фърлям пари по сервизи всяка година за климатик, затова сам ремонтирам каквото мога. Съвет колега - прочети важните теми и вземи нещата в твоите ръце. Успех. 

- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: проблем с перка на климатик
колеги а задължително ли трябва да работи перката като се включи климатика,защото моята не се включва и ме претеснява да не загрее колата ,иначе климатика си работи добре
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: проблем с перка на климатик
То на такъв въпрос колега как да ти отговорят?
Обобщавам ти отговора...
Когато включиш климатика, перката отпред преди радиатора се включва веднага на 1-ва скорост автоматично. (това щеше да ти стане ясно ако се беше разтърсил малко из подфорум е34. Писано е 100 пъти най-малко.) Възможно е включване на 2-ра скорост ако седиш в задръстване или е мнооого топло и караш с малка скорост.
Ако се чуват странни шумове от същата перка, като стържене, тракане или перката не работи, то имаш проблем.
Започваш с проверка на бушоните и релетата. Проверка на самата перка ПРИ ЗАГАСЕН АВТОМОБИЛ дали се върти свободно. Проверка на кабелите от електриджия. Ако тези неща са в ред ти трябва смяна на перката. Може да ти прегрее колата и да се озовеш главен герой във филма "Тия БМВ-та са най-трошливите коли на света".
Ако имаш странен шум от перката в купето, тогава е друг ремонта и е описан в темата за чистачките отново със снимки.
Също е възможно да има странни свирукания от самите клапи в купето ако си с плъзгачите, които определят колко да е силата на въздушния поток в трите зони (горе, долу и среда). При мен има странен шум когато е затворена средната конзола изцяло.
Това е по повод вентилаторите в колата работещи на ток.
Успех!
Иво Андреев
Обобщавам ти отговора...
Когато включиш климатика, перката отпред преди радиатора се включва веднага на 1-ва скорост автоматично. (това щеше да ти стане ясно ако се беше разтърсил малко из подфорум е34. Писано е 100 пъти най-малко.) Възможно е включване на 2-ра скорост ако седиш в задръстване или е мнооого топло и караш с малка скорост.
Ако се чуват странни шумове от същата перка, като стържене, тракане или перката не работи, то имаш проблем.
Започваш с проверка на бушоните и релетата. Проверка на самата перка ПРИ ЗАГАСЕН АВТОМОБИЛ дали се върти свободно. Проверка на кабелите от електриджия. Ако тези неща са в ред ти трябва смяна на перката. Може да ти прегрее колата и да се озовеш главен герой във филма "Тия БМВ-та са най-трошливите коли на света".
Ако имаш странен шум от перката в купето, тогава е друг ремонта и е описан в темата за чистачките отново със снимки.
Също е възможно да има странни свирукания от самите клапи в купето ако си с плъзгачите, които определят колко да е силата на въздушния поток в трите зони (горе, долу и среда). При мен има странен шум когато е затворена средната конзола изцяло.
Това е по повод вентилаторите в колата работещи на ток.
Успех!
Иво Андреев
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани