те4 на антифриз
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
те4 на антифриз
появи се те4 на ахтифриз от главата на мотора в задния краи кам купето под изпускателния колектор, освен сьс смяна на гарнитурата можели да му сипя добавка за спиране на те4 и можели да се запу6и нещо друго?
ако някои има идея моля да сподели
ако някои има идея моля да сподели

- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Според мен повече трябва да се тревожиш от вторични последствия, да си се изметне главата за това че имаш не привилно охлаждане или ако се смеси с маслото да ти отидат лагерите или циментацията на некои вал.Загубата на налягане в системата води и до загряването на водата , по бързо......
Имаш възможност да се убедиш че е точно от гарнитурата, ако не си сигурен в това , защото помякога от некоя шупла в главата или блока стават и такива бели.
Ако те интересувва как да си провериш за плътност системата , много е лесно.
Една стара капачка за разширителния съд се рапробива , тъка че клапана на капачката да си остане цял , и се слага един щуцер с невъзвратен клапан и едни манометър /наи добре вързан на троиник / и с едан помпа си помпиш до 1,5 бара налягане при загрят автомобил/имам и картинки на тази акция ами като не знам как да ги качвам/ ако nе падне налягането до 5 минути , ок, ако не честито ремонтче, тъка се проверява и за неплътност в системата .
Един съвет , ако ти се наложи да сменяш гарнитурата на главата , търси си нова по главата а не по старата гарнитура , гледаи за отворите да съвпадат по диамеър-за охлаждането , имаче забрави за добро охлаждане после /като си търсиш гарнитура ще разбереш че не всички са с еднакви отвори/
За разни силикони и прахчета не ръси пари , те са временно да се прибереш.
Колата може да се кара сега в това положение но очите в малото и приборите нали?
Good luck
Според мен повече трябва да се тревожиш от вторични последствия, да си се изметне главата за това че имаш не привилно охлаждане или ако се смеси с маслото да ти отидат лагерите или циментацията на некои вал.Загубата на налягане в системата води и до загряването на водата , по бързо......
Имаш възможност да се убедиш че е точно от гарнитурата, ако не си сигурен в това , защото помякога от некоя шупла в главата или блока стават и такива бели.
Ако те интересувва как да си провериш за плътност системата , много е лесно.
Една стара капачка за разширителния съд се рапробива , тъка че клапана на капачката да си остане цял , и се слага един щуцер с невъзвратен клапан и едни манометър /наи добре вързан на троиник / и с едан помпа си помпиш до 1,5 бара налягане при загрят автомобил/имам и картинки на тази акция ами като не знам как да ги качвам/ ако nе падне налягането до 5 минути , ок, ако не честито ремонтче, тъка се проверява и за неплътност в системата .
Един съвет , ако ти се наложи да сменяш гарнитурата на главата , търси си нова по главата а не по старата гарнитура , гледаи за отворите да съвпадат по диамеър-за охлаждането , имаче забрави за добро охлаждане после /като си търсиш гарнитура ще разбереш че не всички са с еднакви отвори/
За разни силикони и прахчета не ръси пари , те са временно да се прибереш.
Колата може да се кара сега в това положение но очите в малото и приборите нали?
Good luck
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
зна4и те4а е много мальк доливам антифриз около половин литар на 2 седмици а с колата минавам по 60 км. на ден
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
NAPSTERS написа:зна4и те4а е много мальк доливам антифриз около половин литар на 2 седмици а с колата минавам по 60 км. на ден
бегаи на маистор де кво изкаш да стане 1 литар ли предстажиси 4е тоия те4 те4е ж мотора и брат изкам да ти кажа 4е си си зел баси колата стягаи я и сия караи с здраве тя ще тие благодарна



- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
ходих на майстор и ми каза че ми е изгнила гарнитурата и само с нея ще мина. каза сьщо че от там неможела да умеша маслото; та колко пара е тая гарнитура?
напстер
напстер
ти си купил някъв кош
гарнитура на главата
купуваш си комплект гарнитури и отиваш при някой който все пак разбира.
най-много да завършиш със спукан блок на двигателя и т.н. воден удар.
супер особено ако я ръгаш
ти си купил някъв кош
гарнитура на главата
купуваш си комплект гарнитури и отиваш при някой който все пак разбира.
най-много да завършиш със спукан блок на двигателя и т.н. воден удар.
супер особено ако я ръгаш
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
6то да е ко6 колата си варви супер нито пьк загрява,никои не е застрахожан от те4ове по мотора. а 4е ще я стегна може6 да си сигурен в това
благодаря за сьвета

благодаря за сьвета

- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани