Имам голям проблем с БМВ-ми 525 ТДС Е34 '94
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Имам голям проблем с БМВ-ми 525 ТДС Е34 '94
Сложех 17 джанта и неще да варви на 5 пове4е от 170км не вдигам а преди 225 -230 бях страшно доволен моля помогнете.ходех сервиз нищо не откриха.преди да ги сложа сменях свешти ими свалеха интерколера
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
виж дали са го сложили обратно /кулера де/ 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Според мене не е от джантите и аз на мойта 524тд бях с 17-ки (преди да я тотализирам де)
Но нямаше проблем.

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Абсурд да от джантите аз вдигам 200 без проблем с моите 17-ки.Най-вероятно ще има недостиг на гориво.
колеги днес ходех при 5 майстора беше ме заболяло главата дори един щях да го бия ми вика че така става с тези котори ими хвали голф 3 дизела . И така докато е отидох на последния започна да ми разглежда колата да се рови и изведнъж маркуча на турбото към итерколера се е пукнал и от там проблема колеги колата ми върви пак без никакви проблеми сега сам много радостен благодаря на всички
колега има два варианта . имайки предвид 4е ако промени6 диаметъра на гумите и е по голям от оригиналното колата става по тромава , а може и да ти бърка километража пак зради по-големия диаметър. има един сайт www.avtogumi.com . там има един калкулатор за измерване на размерите на гумите при промяна на цолажа
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ми аз ,кво ти думам от 2 дниkiedmobil написа:колеги днес ходех при 5 майстора беше ме заболяло главата дори един щях да го бия ми вика че така става с тези котори ими хвали голф 3 дизела . И така докато е отидох на последния започна да ми разглежда колата да се рови и изведнъж маркуча на турбото към итерколера се е пукнал и от там проблема колеги колата ми върви пак без никакви проблеми сега сам много радостен благодаря на всички


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Колега нщо не се връзва да ти свалят коолера за смяна на свещите, да не е колектора /смукателния/а?
Коолера е под водния радиатор и за да ти го свалят е доста игра -вади се и самия радиатор , сигурен ли си че става въпрос за същото нещо?
Ако е тъка този маистор при основен ремнот буталата през аспуха ли ги вади?
Аз съм склонен дa вярвам в какви ли не номера за да ти вземат 20 лв повече, ама...
Пиши за да се пазят хорат аот такива "доктори"
Нищо лично
Good luck
Колега нщо не се връзва да ти свалят коолера за смяна на свещите, да не е колектора /смукателния/а?
Коолера е под водния радиатор и за да ти го свалят е доста игра -вади се и самия радиатор , сигурен ли си че става въпрос за същото нещо?
Ако е тъка този маистор при основен ремнот буталата през аспуха ли ги вади?
Аз съм склонен дa вярвам в какви ли не номера за да ти вземат 20 лв повече, ама...
Пиши за да се пазят хорат аот такива "доктори"

Нищо лично
Good luck
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани