проблем
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- tery_BMW
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: sf
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW E36 3,2EVO
- Детайли за колата: м42б18
проблем
здр колеги стана един гаф със е34 м20б20 една сутрин вуртях много клю4а и неиска да запали и ми падна акумолатора и след тфа го заредих и неми свете6е инспекцията и вобште ве4е не6те да пали .. компютара ли съм изгорил ...някакви сувети брагодария предварително !
----------------------
Колега добре дошъл във форума
Прочети правилата и избирай заглавие на темата, което да подсказва съдържанието (проблема)
4 и 6 са цифри
tsb_bg
----------------------
Колега добре дошъл във форума

Прочети правилата и избирай заглавие на темата, което да подсказва съдържанието (проблема)
4 и 6 са цифри

tsb_bg
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: проблем
Почваш в този ред проверките. Вадиш един кабел от свещите и с друга свещ допряна до двигателя за маса гледаш дали има искра. Ако няма, вадиш кабела от бубината към дистрибуторната капачка и пак със свещта гледаш за искрата. Ако пак няма мериш бубината и датчика на коляновия вал с мултицет. Ако пък има търсиш проблема в дистрибуторната капачка и палеца.
Ако още при първата процедура има искра, махаш маркуча за горивото към горивната рейка, слагаш го в шише и гледаш дали ще текне, ако не-проверка на помпа, бушони и кабели.
Ако текне и имаш искра, може да се насочиш към датчика за температурата на водата към ЕКУ-то, който дава информация. Това е този с двата кабела. Но и да се е скапал, ще ти дава информация, че мотора е загрял и малко повече ще повърти докато запали, но ще запали.
Ако още при първата процедура има искра, махаш маркуча за горивото към горивната рейка, слагаш го в шише и гледаш дали ще текне, ако не-проверка на помпа, бушони и кабели.
Ако текне и имаш искра, може да се насочиш към датчика за температурата на водата към ЕКУ-то, който дава информация. Това е този с двата кабела. Но и да се е скапал, ще ти дава информация, че мотора е загрял и малко повече ще повърти докато запали, но ще запали.
- tery_BMW
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: sf
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW E36 3,2EVO
- Детайли за колата: м42б18
Re: проблем
проблема е решен благодария за съдеиствието 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: проблем
tery_BMW написа:проблема е решен благодария за съдеиствието
A как е решен няма ли да напишеш ?

Re: проблем
cod-cdbp написа:tery_BMW написа:проблема е решен благодария за съдеиствието
A как е решен няма ли да напишеш ?
Що да пише то тука е "питалня" пък и заглавието на темата си е супер ориентиращо





- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: проблем
vladobate написа:Що да пише то тука е "питалня" пък и заглавието на темата си е супер ориентиращо. Ам тва е цвете в Е36 технически подфорум кви има "Покажете си джантите " и " Къв цвят на предния капак ще отива на обувките на гаджето"
![]()
![]()
.



- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: проблем
Изгорял му е някой бушон за да го оправи толкова бързо ама поне да беше казал къде какво е направил.Утре пак някой ще върти същата история и 10 човека ще се хабят да обясняват щото някой го мързи да напише 2 думи като хората.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: проблем
tery_BMW написа:здр колеги стана един гаф със е34 м20б20 една сутрин вуртях много клю4а и неиска да запали и ми падна акумолатора и след тфа го заредих и неми свете6е инспекцията и вобште ве4е не6те да пали .. компютара ли съм изгорил ...някакви сувети брагодария предварително !
----------------------
Колега добре дошъл във форума![]()
Прочети правилата и избирай заглавие на темата, което да подсказва съдържанието (проблема)
4 и 6 са цифри![]()
tsb_bg


Извинявам се, че не пиша по темата, но това направо е потресаващо и тук далеч не става дума за технически грешки, които понякога се допускат неволно.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани